מחירי קלנועיות לשנת 2022

מחירי קלנועיות לשנת 2022

אם אתם מעוניינים בקלנועית חדשה או קלנועית יד שניה, היכנסו לפרטים על המחירים וקבלו מידע עדכני שיסייע לכם לבחור

קלנועית יד שניה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם אתם מעוניינים לרכוש קלנועית אך לא בטוחים כמה זה יעלה לכם, בכתבה הבאה תוכלו לקבל את טווח המחירים הממוצע לשנת 2022 עבור סוגי קלנועיות שניתן לרכוש כיום.

קלנועית זוגית מסורתית

הקלנועית הזוגית היא הקלנועית המסורתית. מדובר על רכב לנסיעה עירונית המופעל על חשמל ויש בו אפשרות לנסיעה בזוג. ניתן למצוא מגוון סוגי קלנועיות זוגיות. חלקן גדולות ורחבות וחלקן יותר צרות ועדינות במראה שלהן. טווח העלויות של הקלנועית הזוגית נע בין 8000 ל-15,000 ש"ח. ניתן לרכוש את הקלנועית הזו יד שניה בעלות נמוכה יותר המגיעה לכ-5000 ש"ח.

קלנועית יחיד

קלנועית יחיד היא קלנועית מודרנית המציעה רכב חשמלי מתקדם המיועד לנסיעה בחוץ בדרכים עירוניות ולנסיעה בתוך מקומות סגורים כמו קניונים. הדגש בקלנועיות אלו, זו הקומפקטיות. ככל שהן יותר קומפקטיות והנדסת האנוש שלהן טובה יותר, כך העלות שלהן תהיה גבוהה יותר. גם לסוג זה של קלנועית מחירים מגוונים. מחירי קלנועיות היחיד נעים בטווח של 3000 ש"ח ל- 10,000 ש"ח. ככל שעולה המחיר, כך עולה האיכות וגדל מספר הפונקציות שהקלנועית מציעה.

אם נסתכל על קלנועיות מתקפלות. כאן מדובר על קלנועית מאוד מיוחדת המאפשרת לכם לטוס לחו"ל איתה. יש לקלנועיות המתקפלות אישור עלייה לטיסה, הנדסת האנוש שלהן מצוינת והעלות בהתאם. על אף העלות הגבוהה, הן שוות כל שקל עבור אנשים שיש להם אתגר או קושי בנושא ההליכה. קלנועית היחיד היא סמל לחופש עבור אנשים אלו.

קלנועית יד שניה

את כל הקלנועיות ניתן למצוא גם יד שניה במחירים נמוכים בכמה אלפי שקלים, אך יש לוודא שאתם מקבלים קלנועית מטופלת באיכות גבוהה. בסופו של דבר, מדובר בכלי רכב עירוני לכל דבר ועניין ועליו להיות כשיר בעלייה על הכביש.
לפני רכישה של קלנועית יד שנייה, תמיד כדאי לבדוק היטב האם הקלנועית תקינה. בדקו תקינות גלגלים, בדקו תקינות מראות וודאו את התקינות של הסוללה שהיא חשובה לא פחות. אם הסוללה לא תקינה ועבר לה התוקף, זו פצצה מתקתקת שעלולה לגרום לשריפה. עליכם לבדוק שהיא תקינה ואם לא אז להחליף אותה.

לסיכום, ענף הקלנועיות מאוד מגוון כיום ויש בו מספר אפשרויות מאוד טובות. מחירי הקלנועיות משתנים בהתאם לסוג הקלנועית וניתן למצוא כאלו במחירים נמוכים וגם כאלו שהן יקרות מאוד. עשו לעצמכם רשימת צרכים מהקלנועית ולפי הצרכים התאימו את הסוג והמחיר. בכל מקרה, אם החלטתם על יד שניה, בדקו שכל הרכיבים תקינים.

1
נגישות