חופש בכפר נופש מזרע בעמק יזרעאל

חופש בכפר נופש מזרע בעמק יזרעאל

אם אתם רוצים לצאת לחופשה בארץ, לא כדאי להחמיץ את כפר נופש מזרע. השילוב בין הסביבה הפסטורלית לאטרקציות של עמק יזרעאל הוא שילוב מנצח

כפר נופש מזרע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ׁׁׁ(בשיתוף כפר נופש מזרע)

חגי תשרי עוד רגע שוב כאן, וזו שנה שנייה ברציפות שבה טיסות ונופשים בחו"ל אינם מהווים אופציה של ממש עבור רובנו. עם או בלי חו"ל, כאן בישראל ישנן לא מעט אפשריות אטרקטיביות לא פחות לחופשה מהנה לתחילת השנה. השנה, מומלץ בחום לשקול במיוחד את האפשרות של אירוח כפרי בצפון, במיוחד בסביבת עמק יזרעאל הפסטורלית ובכפר הנופש שבקיבוץ מזרע. מה יש ללינה בכפר הנופש מזרע להציע ואילו אטרקציות וטיולים ניתן למצוא בסביבה?

אירוח מפנק בכפר נופש בצפון – לינה בכפר הנופש מזרע

את ימי החופשה בצפון ניתן להעביר במגוון אטרקציות ומסלולי טיולים שונים (אליהם נגיע מיד), כמו גם בשהייה בכפר הנופש עצמו, על האטרקציות ומוקדי העניין שבו. אירוח בקיבוצים בצפון, ספציפית בכפר נופש מאובזר דוגמת זה של קיבוץ מזרע, מציע חדרים מאובזרים, נוחים ומפנקים, מרחבי דשא בהם ניתן לעשות פיקניק או לתת לילדים לרוץ ולהשתולל, בריכת שחייה מאובזרת של הקיבוץ, מוזיאון של הקיבוץ והפעלות שונות לילדים ועוד – לא חסרים כאמור מוקדי עניין ופעילויות, והכל ממוקם במתחם מטופח ויפיפה, בלב השדות והטבע של עמק יזרעאל.

כמובן שככפר נופש מדובר ביחידות בהן ניתן להתארח גם בתקופת הקורונה (אלו חדרים נפרדים, לא חדרים בבניין רב קמות דוגמת בית מלון…), אך עדיין ליהנות מחברה וממשפחות נוספות הנופשות במקום. לכולם יהיה מספיק עניין, במידה וירצו בכך.

חדרים מאובזרים בכפר נופש מזרע
חדרים מאובזרים בכפר נופש מזרע. צילום: תיירות מזרע

 

בקיצור, זו הזדמנות מצוינת לחוות אירוח כפרי בצפון, אך עם שלל היתרונות שיש לקיבוץ ולכפר נופש מבוסס ומאובזר להציע.

טילים ואטרקציות בסביבה – לחוות את עמק יזרעאל

גם הסביבה בה ממוקם כפר הנופש של קיבוץ מזרע – עמק יזרעאל, היא סביבה פסטוראלית, יפיפייה מלאת טבע ועניין עבור כל המשפחה.

בכל הנוגע למסלולי טיולים, לא תתקשו למצוא מסלולים מכל הסוגים ודרגות הקושי ממש בקרבת הקיבוץ עצמו – הר תבור נחל תבור, גן לאומי מעיין חרוד, שמורת האירוס הנצרתי, גן לאומי תל מגידו ועוד מוקדי עניין רבים ושונים.

כפר נופש מזרע - נוף פסטורלי ואטרקציות
כפר נופש מזרע – נוף פסטורלי ואטרקציות. צילום: תיירות מזרע

כפי שניתן לראות, לא חסרים גם מוקדי מים (בריכות ונחלים למיניהם) מסלולים העברים בהם ומתאימים במיוחד לימים החמים, וגם לא מעט גנים לאומיים מסודרים ומוסדרים בהם תמצאו גם מקומות לערוך פיקניק, שירותים מסודרים ונקיים וכיוצ"ב.

בין המסלולים ניתן למצוא מסלולי הליכה ונסיעה, מסלולים קצרים וקלים של קילומטרים ספורים וכאלו ארוכים ומאתגרים יותר, מסלולים המתאימים לכל המשפחה (כולל ילדים קטנים ואף תינוקות) או כאלו המותאמים יותר למיטיבי לכת וכו'. בנוסף לכל אלו, לא חסרות גם נקודות תצפית עוצרות נשימה בעמק, דוגמת האזור של גן לאומי בית שערים, תצפית המוחרקה (קרן הכרמל) הצופה אל כל עמק יזרעאל, הר הקפיצה ועוד.

לסיכום, בחופשה בעמק יזרעאל לא יחסר לכם עניין, בין אם אתם מחפשים חופשה תוססת ומלאת טיולים ואטרקציות ובין אם נופש מפנק בסביבה פסטורלית ונעימה. מחפשים כפר נופש בצפון? בואו לבדוק את כפר הנופש של קיבוץ מזרע שבלב העמק!

1
נגישות