סניף חדש למילגה - אין מה לחפש פוף ומערכות ישיבה במקום אחר

סניף חדש למילגה – אין מה לחפש פוף ומערכות ישיבה במקום אחר

אם אתם מחפשים פוף בכל גודל ובכל צבע וגם אם אתם מחפשים פתרונות ישיבה אחרים, שמשלבים בין ייחוד לנוחות מירבית – בקרו בחנות החדשה של מילגה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

המסקנה החשובה ביותר שהסקנו משנת הסגרים היא שבית חייב להיות נוח ולשקף את מה שאנחנו אוהבים וצריכים באמת. ואם כבר עיצוב ביתי, עכשיו אפשר להצטרף לחובבי הישיבה הנינוחה והממכרת על פופים גם בביקור בחנות המפעל החדשה שלנו באור עקיבא. זוהי חנות מפעל אידיאלית למחפשי מציאות ועודפים, למזמיני עיצוב אישי שמותאם להם במיוחד ולסגנון עיצוב הפנים שלהם ולכל מי שרוצה ליהנות משפע רעיונות יצירתיים לבית.

למה דווקא מילגה?

למי שטרם הכיר, מילגה היא חנות פופים כריות ענק ופריטי ריהוט בעיצוב אותנטי ומפתיע מחכה לכם באולם תצוגה גדול שמציג מגוון עצום של מוצרים. כל מה שתראו שם הוא פרי עבודתם של מעצבים יצירתיים ששמים דגש על נוחות משולבת באסתטיקה המתאימות לבית המודרני.

כל אדם או מעצב פנים ימצא שם פריט שיתאים להשתלב בכל חלל ולכל מטרה, וזוהי הגדולה של מילגה וקו המוצרים המרהיב שלה. למרות שלכל מוצר יש את הקהל הצפוי שלו, כמו ילדים ונוער או צעירים שיכולים להרשות לעצמם פשטות נינוחה לפני שעוברים לבית רשמי יותר, תתפלאו לראות גם כיצד אפשר לשלב את המוצרים הנפלאים בכל הום סטיילינג שהוא.

מה מוצאים בחנות?

המוצרים כוללים פריטי ריהוט רכים מטקסטיל בלבד, פופים, שטיחים וכריות מיוחדות, כשהם מעניקים תמיכה טובה לגוף מבלי ללכת לאיבוד בתוך ענן המילוי הרך במידה הנכונה.

תוכלו להתאים לעצמכם ספות וכורסאות מודולריות בהרכבים מפתיעים של סוגי חומרים וצבעים, ובשילובים מעניינים, וגם למצוא כורסאות לחדרי ילדים.

תמצאו כאן גם ספות שעשויות מכריות ישיבה עבות ויציבות, לצד מזרנים שאפשר לערום זה על זה וליצור ספת ר' או ספה שיכולה להיפתח לשני מזרני אירוח, ועוד אפשרויות כמו יצירת פינת זולה נעימה ונוחה לכל גיל.

גם מבוגרים שהחליטו לרענן את עיצוב וסיגנון הבית מוצאים הנאה גדולה בהשתרעות על מזרנים שבנויים כספה, כורסאות קורדרוי או קנווס או פוף פרווה ענק יוגיבר, שמתאים לישיבה זוגית או משפחתית.

לחיות בבית נוח ונעים

הוספת הפריטים המעניינים האלה בפינות שונות בבית היא לא רק הדבר הנכון למי שמחפש תוספת רכות ונינוחות, אלא היא ממש מסקנה מתבקשת לאור ההתמודדות עם תקופות הסגר הממושכות שנכפו עלינו בתקופת הקורונה. אם כבר נשארים בבית, חובה שזה יהיה הכי נוח שאפשר…

הפופים המגוונים בעיצובים מפתיעים מתאימים לפינת עבודה ביתית ולשעות הזום הבלתי נגמרות גם לתלמידים, סטודנטים ולמידת מבוגרים. מהמקום הזה קשה לקום, כך שגם כשהזום נעשה מעייף, לא עוזבים אותו… אם התקשיתם להצמיד את הילדים לזום של הכיתה נסו להושיב אותם על פוף תומך שמייצב את הישבה שלהם ומונע מהגפיים להירדם בגלל עצירת זרימת הדם.

גם אתם, אלה מביניכם העובדים מהבית… אם כבר חייבים להתייצב לעבודה בפיג'מה, אין סיבה לא לשבת בנוח. מהפוף לא תרצו לקום ולקפוץ במקום כדי לשחרר את האיברים המכווצים יותר מדי.

בלי פשרות על היופי

היופי הוא שמדובר בפריטי ריהוט אסתטיים שרק מוסיפים למראה העיצובי של כל חלל בבית והופכים את הפינה שלכם לפינה שכולם רוצים לשבת בה. תגלו מהר מאוד שמה שחשבתם שהוא פוף החלומות הפרטי שלכם הפך לפוף מבוקש שכל אחד רב עליו.

בסניף החדש של מילגה מחכים לכם ברחוב התדהר 3 אור עקיבא ובטלפון לשרות והזמנות: 04-6226223 נייד: 0737073548. שעות הפעילות: א'-ה' – 09:00-17:00, שישי – 09:00-14:00, שבת – סגור .





1
נגישות