תיק מתקפל לארנק ושקית רב-פעמית של מיכל נגרין: אלגנטי וידידותי לסביבה

תיק מתקפל לארנק ושקית רב-פעמית של מיכל נגרין: אלגנטי וידידותי לסביבה

לא רק בסופרמרקט – בתום כל קנייה שאתם עושים מגישים לכם שקית שתישאר על פני כדור הארץ למשך דורות. תיק מתקפל הוא אחד הפתרונות היותר מוצלחים והנוחים להפחתת מספר השקיות

מיכל נגרין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה
פינת הצרכנות הירוקה של באקולייף: והפעם על התקנות שאמורות להפוך את תזונת הילדים שלנו בבתי הספר ובגנים לבריאה יותר, וגם על השקיות הרב פעמיות של מיכל נגרין.

שקיות רב-פעמיות ותיקים מתקפלים הם מוצרים מבוקשים בימים אלה – הן ברשתות השיווק והן בכלל, מאז שנכנס לתוקפו חוק השקיות. הסיבה היא לא רק עלות של 10 אגורות לכל שקית ניילון בסופר, אלא עלייה במודעות הציבור, כתוצאה מהחוק ובזכות הקמפיין של המשרד להגנת הסביבה, בכיכובו של עידו רוזנבלום.

לרוב, הסל הרב פעמי לא ממש אלגנטי והוא עשוי מאריג ומעוטר בלוגו של רשת כלשהי – אבל מי שמחפשת סל שהיא יכולה להסתובב איתו בקניון וברחוב עם קצת יותר שיק, תמצא שני פתרונות מוצלחים אצל המעצבת מיכל נגרין, שמציעה גם תיקים רב-פעמיים וגם תיקים מתקפלים לארנק – כולם כמובן מעוצבים בפרחוניות ובצבעוניות האופיינית לה. 

שקיות הנשיאה הרב-פעמיות גדוולות ונוחות לאחסון של לא מעט פריטים. מי שקונה פריטי אופנה מקבלת אותן חינם, ומי שסתם מעוניינת בשקית יכולה לרכוש אותה בנפרד ב-5 שקלים. 

תיקי הבד המתקפלים מוצעים בשני גוונים מובילים של שחור ותכלת – גם הם מעוצבים בדוגמאות אופיייניות. הם מגיעים בתוך ארנק בד קל משקל מאוד אלגנטי וקטן – כשהפתיחה והקיפול חזרה מהירים ופשוטים. אפשר להכניס אותם לתיק ולשלוף בעת הצורך, אפשר להכניס לתיק ואפשר להשאיר בתא הכפפות למקרה שמחליטים לעצור לקניות ספונטניות בדרך הביתה. התכולה שלהם יחסית גדולה והידיות רחבות ונוחות לנשיאה. אפשר להכניס מצרכים, גם מצרכים כבדים כמו קרטון חלב, בכמות סבירה. מחיר: 40 שקל.

להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין.

מיכל נגרין תיק בד מתקפל 30 של במקום 39.9 שח צילום אלכסנדר דודין 4התיק המתקפל של מיכל נגרין כאשר הוא פתוח. צילום: אלכסנדר דודין

מיכל נגרין תיק בד מתקפל 30 של במקום 39.9 שח צילום אלכסנדר דודיןהתיק המתקפל של מיכל נגרין כאשר הוא סגור. צילום: אלכסנדר דודין


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות