תחרות בטיסות לארה"ב: אל על תשיק טיסה ישירה למיאמי

תחרות בטיסות לארה"ב: אל על תשיק טיסה ישירה למיאמי

נכון להיום אפשר להזמין באתר אל על טיסות למיאמי, אך הן אינן טיסות ישירות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החל מנובמבר 2017 תחל אל על לטוס בטיסה ישירה למיאמי.

לכאורה, אפשר גם היום לטוס עם אל על למיאמי, אלא שזו לא טיסה ישירה אלא טיסה לניו יורק ומשם למיאמי באמצעות חברת התעופה American Airlines.

כאמור, החל מנובמבר יתאפשר לטוס למיאמי ישירות עם אל על, אך קשה עדיין להבין מה יהיו המחירים – משום שגם כאשר מנסים להזמין היום טיסה לדצמבר, הטיסות היחידות של אל על באתר הן אותן טיסות לא ישירות.

כך או כך, אל על תפעיל למיאמי 3 טיסות שבועיות במטוסי בואינג 777-200, וזאת כחלק ממגמת ההרחבה של יעדיה בצפון אמריקה. 

נכון להיום, אל על טסה בצפון אמריקה לניו יורק (JFK וניוארק), בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו, כשמדובר בכ-26 טיסות שבועיות בחורף וכ-37 טיסות שבועיות בקיץ.

הבחירה להוסיף את דווקא את מיאמי אינה מקרית, ונובעת, בין היתר, מקיומה של קהילה גדולה של ישראלים ויהודים המתגוררים שם. 

בנוסף, כפי שמסביר מנכ"ל אל על, דוד מימון, יש כמה וכמה סיבות נוספות: "מיאמי מהווה כיום שער לאמריקה הלטינית – במיוחד מרכז ודרום אמריקה. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית, ואנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות.  בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות