Mi Smart Scale, משקל חכם של שיאומי: מדויק, זול ומעוצב. מה החסרונות?

Mi Smart Scale, משקל חכם של שיאומי: מדויק, זול ומעוצב. מה החסרונות?

שיאומי הופכת את קטגוריית המשקלים החכמים לנגישה הרבה יותר עם מוצר מוצלח במחיר נמוך

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: צחי הופמן

משקלים חכמים קיימים תקופה ארוכה, ומספקים נתונים מהימנים. המטרה שלהם היא להעביר את כל נתוני המשקל לאפליקציה יעודית, ובדרך לאפשר מעקב בצורה טובה יותר אחר העלייה או הירידה במשקל.

אז מה מיוחד בדגם של שיאומי? המחיר.

דגם Mi Smart Scale נמכר ב-220 שקל בארץ (בחו"ל המחיר נמוך יותר), בעוד שדגמים אחרים עולים יותר מכפול. הכניסה של שיאומי לתחום הזה בישראל, הופכת את המשקלים החכמים לנגישים ברמת המחיר.

בעולם יש לשיאומי כבר משקל מתקדם יותר, Smart Scale 2, המציע בין היתר גם נתונים על אחוז המים בגוף. הבחירה של היבואן המילטון להשיק בישראל עכשיו את הדור הקודם תמוהה, אבל כנראה שלרוב המשתמשים, אשר זוהי התנסות ראשונה שלהם עם משקל חכם, הדבר לא יפריע.

התקנה

Mi Smart Scale פועל על 4 סוללות AA (אשר לא מסופקות באריזה). אלו אמורות לספק זמן עבודה של שנה. חשוב לזכור לשנות את מתג זיהוי השקילה לק"ג, פאונדים או Catties הסיני.

לאחר הורדת האפליקציה (הרחבה בהמשך), אפשר להתחיל להשתמש במשקל. מדובר בהתקנה פשוטה וזריזה.

אפליקציה

Mi Smart Scale מתקשר עם אפליקציית Mi Fit בחיבור בלוטות' 4.0. צריך להפעיל בכל פעם את האפליקציה, לפני שמתחילים את השקילה. החיבור בין המשקל לאפליקציה מהיר מאוד ואפשר לראות את האפליקציה מתעדכנת בזמן אמת.

מה שחסר במשקל של שיאומי הוא חיבור WiFi.

במשקלים של חברות אחרות, חיבור כזה מאפשר מדידה נוחה יותר, כי לא צריך לפתוח את האפליקציה בכל פעם שרוצים להישקל.

גם שאר בני המשפחה יכולים להשתמש במשקל (עד 16 אנשים). ה-Mi Smart Scale מזהה אוטומטית שמדובר באדם אחר, ומציע להוסיף אותו באפליקציה.

קראו עוד כתבות בבלוג The Gadgets Reviews

אפליקציית Mi Fit היא זו המשמשת את שיאומי גם בחיבור הצמיד, השעון והנעליים החכמות שלה. מדובר במרכז הבריאותי של החברה, המציג את כל המידע החשוב למשתמש. כך שמשתמשי הצמיד החכם Mi Band, יכולים לראות גם את זמן השינה, הצעדים, דופק לצד המשקל. כדאי גם לציין, שאפליקציית הכושר של גוגל יודע למשוך את נתוני המשקל בצורה אוטומטית מזו של שיאומי, למרות שזה לא תמיד עבד לי בצורה חלקה.

בניגוד למוצרים רבים אחרים של שיאומי, כאן החברה הסינית עשתה עבודה טובה מאוד בהתאמת הממשק לשפה האנגלית, כאשר חלק קטן גם בעברית.

המשקל העדכני מוצג בגדול, כאשר מעט מתחתיו מופיע גרף של נתוני המשקל מהשבועות האחרונים.

ניתן לחזור אחורה בקלות ולראות נתונים מהעבר, לצד חיווי גרפי של עלייה או ירידה במשקל. בשביל להבין את מצבי, האפליקציה סיפרה לי שאני שוקל פחות מ-23% מהאנשים עם נתונים דומים לשלי, אבל היא לא שכחה לצחוק עליי ולהגיד שאני בדרגת שמן מאוד (Obese 1). החיווי הזה מופיע לצד המשקל האידיאלי בשבילי. האפליקציה גם מציינת את נתוני ה-BMI (מדד מסת גוף).

עיצוב

Mi Smart Scale הוא משקל יפהפה. הוא לבן, מעוגל בפינות ומצופה זכוכית מבריקה. המוצר עבר לדברי שיאומי, בדיקות איכות הכוללות מבחן נפילה של כדור פלדה מגובה של 1 מ', בכדי להבטיח שהזכוכית המלוטשת לא תישבר בקלות, אם במקרה נופל עליה משהו.

הצג הדיגיטלי הכולל את חיווי המשקל כבוי במצב המתנה, ואי אפשר לדעת שהוא קיים מתחת לציפוי הלבן. רק כאשר דורכים על המשקל, הוא מתעורר לחיים.

לוח התצוגה מציג שקילות ברורות באמצעות חיישן התאורה, המתאים אוטומטית את הבהירות לקריאת המשקל.

בשורה התחתונה

Mi Smart Scale עוקב בקלות אחר נתוני משקל הגוף. המחיר שלו סביר והוא מאפשר לשדרג את השימוש מהמשקלים המסורתיים הנמכרים ברשתות הפארם.

מחיר

220 שקל (יבואן – המילטון).

הכתבה פורסמה לראשונה בבלוג הטכנולוגיה של צחי הופמן The Gadgets Reviews

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות