מחסני השוק משיקה מועדון לקוחות עם כרטיס אשראי MAX (לאומי קארד) - פואנטה

מחסני השוק משיקה מועדון לקוחות עם כרטיס אשראי MAX (לאומי קארד)

חברי מועדון מחסני השוק ו-MAX יצברו הטבות גם בקו-אופ, שנרכשה ע"י מחסני השוק. המועדון יקנה הנחות למופעים וכן הטבות ברשתות אחרות, כמו רשתות אופנה

מחסני השוק
מחסני השוק משיקה מועדון לקוחות חדש
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לאחרונה רכשה רשת מחסני השוק את רשת קו אופ, ורק לאחרונה הפכה לאומי קארד ל-MAX – וכעת שני הגופים המתחדשים הללו חוברים להקמת מועדון לקוחות המבוסס על כרטיס האשראי של MAX. הכרטיס יקנה הנחות בחנויות ובאתר הרשת, יאפשר צבירת נקודות על קניות במחסני השוק וקו אופ ויציע הטבות ואטרקציות – בדומה למועדוני הלקוחות של הרשתות המתחרות: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יינות ביתן וכו'.

כיום מונה מועדון הלקוחות של מחסני השוק מונה כ-300 אלף לקוחות – כך שביחס למתחרות הוא קטן יחסית. במחסני השוק מתכוונים להגדיל אותו משמעותית, הודות להשלמת המיזוג עם רשת קו-אופ בשבוע שעבר, הממצב את הרשת כרשת החמישית בגודלה בישראל. המיזוג עם קו אופ יאפשר למחסני השוק, אשר התחילה את דרכה בדרום הארץ, להרחיב את פריסתה באזורים שבהם לא הייתה פעילה בעבר, כדוגמת השרון וירושלים.

מה מציע מועדון הלקוחות של מחסני השוק ו-MAX?

  • כרטיס האשראי החדש יאפשר צבירה ומימוש נקודות בכל קנייה ברשת.
  • המצטרפים החדשים יקבלו הטבת הצטרפות של עד 200 שקל לקניות ברשת.
  • בשנה הראשונה הכרטיס יהיה פטור מתשלום דמי כרטיס
  • הכרטיס ויעניק הטבות ומבצעים הן ללקוחות מחסני השוק והן ללקוחות קו-אופ
  • מחזיקי כרטיס האשראי יוכלו לרכוש בהנחה כרטיסים להצגות ולמופעים
  • כרטיס האשראי החדש הנחות גם ברשתות אחרות (למשל, רשתות אופנה)
  • מחזיקי כרטיס אשראי MAX ייהנו מההטבות והפינוקים של max במאות בתי עסק ברחבי הארץ, לרבות ארוחות בוקר, כרטיסים לקולנוע, מופעי פנאי ובידור ואטרקציות לכל המשפחה.

לדברי שלום נעמן, בעלים ומנכ"ל רשת מחסני השוק, מסר: "הכרטיס יאפשר לחברי המועדון הרוכשים במחסני השוק לקבל ערך מוסף על הקנייה, ולצבור הטבות על אטרקציות והופעות"

מחסני השוק: מבאר שבע לכל הארץ

כאשר עלה שמה של רשת מחסני השוק כמתחרה מול רמי לוי על רכישת רשת קו אופ שקרסה – היו כמה גבות שהורמו, מפני שבניגוד לרשתות המזון הגדולות כמו שופרסל או מגה, מחסני השוק לא מוכרת בכל הארץ. עם זאת, רשת מחסני השוק היא לא רשת חדשה בענף וגם לא רשת קטנה. מדובר ברשת מזון בפריסה ארצית, המונה 66 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת נוסדה לראשונה בשנת 1996 בבאר שבע, וכעת לאחר רכישת קו אופ, היא רשת השיווק החמישית בגודלה בישראל.

מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן מבאר שבע לבין משפחת כהן מנתיבות. החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל – הפועל באר שבע.

הרשת מפעילה גם אתר סחר שמציג מחירים זהים למחירים בסניפים. בנוסף, מפעילה הרשת בסניפים אחדים את המטבח של ג'ולי, שירותי אוכל מוכן.



MAX מרחיבה את ההטבות לחו"ל

כפי שפורסם כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות, ממש לאחרונה הכריזה לאומי קארד על מיתוג מחדש, שינתה את שמה ל-MAX והפכה מחברת אשראי לגוף פיננסי. במקביל, היא הרחיבה את ההטבות, וכעת תוכנית הפינוקים רלבנטית לא רק בארץ אלא באטרקציות ובמוזיאונים ב-12 ערים באירופה.

בנוסף, MAX הוסיפה קטגוריה של "פינוקים טעימים" הכוללת הטבות מתחלפות בבתי עסק מתחום המזון. קטגוריה נוספת ששמים עליה דגש ב-MAX היא הרכישות אונליין, וההבטחה היא להטבה ברכישות באתרים כמו אסוס, עלי אקספרס, איביי, בוקינג ועוד.

כל ההתחדשות הזאת בלאומי קארד שהפכה לחברת מקס לא מתרחשת במקרה. לאומי קארד נאלצה להיפרד מבנק לאומי כחלק מהרפורמה לעידוד התחרות בשוק האשראי. לאומי קארד נמכרה למספר גופים, וכעת היא בבעלות הקרן האמריקאית ורבורג פינקוס שמחזיקה 85% ממניות החברה; מנורה מבטחים, כלל ביטוח וקבוצת אלייד (המחזיקות ב-15% ממניות החברה).

החברה מחזיקה כיום למעלה-2 מיליון כרטיסי אשראי ממותגי ויזה ומאסטרקארד העולמיים.

מחסני השוק מצטרפת למועדוני צרכנות גדולים של-MAX יש הסכמים איתם. גולת הכותרת מהתקופה האחרונה מגיעה דווקא מתחום האופנה: לפני כשנה הושק מועדון DreamCard VIP של קבוצת פוקס על לאומי קארד (MAX). בנוסף, יש ל-MAX שיתוף פעולה עם מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות החדשה, "תמורה" של ארגון המורים, קרנות השוטרים, מועדון בהצדעה – מועדון ההטבות של החיילים המשוחררים, עזריאלי ועוד. כזכור, המילואמניקים הובילו מחאה נגד השת"פ בין "בהצדעה" לבין לאומי קארד, משום שהם התנגדו להחלטה לכפות עליהם להנפיק כרטיס אשראי כדי לקבל הטבות, אבל המחאה שלהם לא עזרה.

חתימת ההסכם בין MAX למחסני השוק היא כמעט מתבקשת נוכח פירוק השותפות שלה עם שופרסל – אשר חתמה על הסכם עם חברת האשראי כאל. לאומי קארד הייתה חייבת לפצות את עצמה, ומול עוצמתו של מועדון הלקוחות של שופרסל היא הייתה חייבת לחבור למועדון לקוחות מתחרה.

אגב, רק לאחרונה פרסמנו כאן במדור "תביעות ומשפטים" כי נגד שופרסל וכאל הוגשה בקשה לייצוגית, בגלל מדיניות הריביות של מועדון הלקוחות שופרסל-כאל.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות