רשת הפארם BE של שופרסל הושקה: מותג פרטי, מותגים בלעדיים וקופות אוטומטיות

רשת הפארם BE של שופרסל הושקה: מותג פרטי, מותגים בלעדיים וקופות אוטומטיות

רשת הפארם BE, שמתחרה ראש בראש בסופר-פארם, מציעה קונספט שונה מבחינת נראות הסניפים ומבטיחה לשווק מותג פרטי של תרופות

סניף מידטאון תל אביב של רשת הפארם BE של שופרסל
סניף מידטאון תל אביב של רשת הפארם BE של שופרסל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עידן חדש מבחינת הצרכנים הישראלים נפתח היום – עם השקת רשת הפארם BE של שופרסל. מדובר בטלטלה אמיתית בענף88 הפארם, שיש לקוות שתביא למלחמת מחירים, 88מגוון רחב, שיפור השירות ותחרות גם בתחום התרופות.

כזכור, רשת שופרסל רכשה את רשת ניו פארם, שהייתה המתחרה העיקרית של סופר-פארם אך לא הצליחה לספק תחרות הולמת. שתי הרשתות שמרו על מחירים גבוהים ושירות דומה – וכעת עם רכישת ניו פארם ע"י שופרסל יימחק המותג הזה ותיפתח רשת פארם עם שם אחר, אופי אחר, מותגים בלעדיים וסניפים שחלקם נמצאים באותם מיקומים של סופר-פארם.

היקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון ₪ בשנים הקרובות, כאשר מדובר בהשקת 10 סניפי קונספט חדשים, שדרוג מערך הסניפים הקיים (כלומר – סניפי ניו פארם שיהפכו לסניפי BE) וצמיחה של כ-10 סניפי קונספט חדשים בשנה. שופרסל מסמנת יעד שאפתני של פתיחת 120 סניפים בתוך כ- 3 שנים.

כאמור, חלק מסניפי BE הם סניפי קונספט, ומאופיינים בשטח מצומצם יותר – כמו הסניף ברחוב החשמונאים או ברחוב בן יהודה בתל אביב. אחרים יהיו סניפים גדולים יותר, כפולים בשטח, ובחלקם תהיה גם חנות בתוך חנות של חלק מהמותגים, למשל מותג הספא CHILL שפותח בישראל ומתאפיין בעיצובים מיוחדים וחומרים טבעיים.

שופרסל לא מתחייבת לרשת פארם זולה, ומנכ"ל הרשת הדגיש זאת יותר מפעם אחת, אלא מתחייבת למחירים משתלמים. עם זאת, אברכהן ציין כי שופרסל שלי תהיה יקרה יותר מרשת BE.

שופרסל גם פיתחה מותג פרטי שכולל מגוון מוצרים, כמו גרבונים לנשים ולילדות של זוהרה, טישו, מסיר לק ופריטים אחרים במחרים נמוכים. המותג הפרטי מיוצר בארץ על-ידי יצרנים מקומיים כמו שוורץ ואחרים.

כל מוצרי BE יהיו זמינים גם באתר שופרסל אונליין וגם באתר עצמאי, כך שמי שירצה להזמין סל מוצרי מזון ולהוסיף גם בושם או איפור – יוכל לעשות זאת באותה קנייה.

שירות עצמי בקופה דיגיטלית

אחד החידושים בסניפי BE הוא הדיגיטליות שלהם – בסניפים תהיה קופת "סרוק ושלם" – כך שאפשר יהיה לשלם על המוצרים מבלי לעבור אצל קופאית.

בנוסף, בסניפים יהיו מסכים שיספקו לצרכנים ולצרכניות מידע על המוצר, למשל בעת קניית בושם הלקוחה תקבל מידע על המוצר, טיפים על בישום ועוד.

עמדת סרוק ושלם באפליקציה – רשת הפארם BE

 

סריקת מוצר ברשת הפארם BE: העברת היד על מוצר בשמים מסוימים או על מוצרי טיפוח או על בשמים מסוימים מאפשרת קבלת מידע על הצג לגבי המרכיבים, למי המוצר מתאים והאם יש עליו הנחות

שופרסל מתחרה בסופר-פארם לא רק בזירת הביוטי או התינוקות – אלא צפויה להיכנס גם לתחום התרופות ועובדת על פיתוח מותג פרטי בתחום התרופות, בדיוק כמו לייף של סופר-פארם.

בנוסף, שופרסל מתכננת לקדם את נושא משלוח התרופות עד הבית.

בתחום הקוסמטיקה, שופרסל תשווק ברשת BE כמה מותגי טיפוח באופן בלעדי: המותג The Balm, המותג פריטי של פלורמר (Pretty – By Flormar, שהוא המותג הצעיר של פלורמר והפריט הכי יקר בו עולה כ-25 שקל).

מותג טיפוח אחר בבלעדיות ברשת BE הוא המותג CATRICE, שהוא מותג לואו קוסט שמקורו בפרנקפורט. אחד ממותגי האיפור הבולטים שיימכרו ברשת BE הוא המותג OFRA.המותג OFRA הוא אמנם מותג שכבר נמכר בארץ – אך עד כה לא ברשת קמעונאית אלא אונליין, וקהל היעד שלו היה בעיקר מאפרות. בהתאם גם המחירים לא היו נמוכים, וברשת שופרסל אומרים שכעת המחירים יהיו נמוכים יותר.

אחד הדגשים ברשת BE יהיה הקהל הגברי – כשברשת אומרים שהם הקימו עולם שלם לגבר: טיפוח גברי, כולל מוצרים לטיפוח הזקן. בין המותגים שיימכרו עבור גברים הוא המותג morgan's, והמותג mr.bond. בנוסף, יימכרו תחתוני בוקסר ומוצרים שאינם מוצרי טיפוח.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות