מחסני חשמל פותחת את מחסני חשמל דיגיטל במקום רשת smartphone

תכירו: במקום רשת smartphone – מחסני חשמל דיגיטל

מבלי ששמתם לב, חברת אלקטרה הפכה לענקית סלולר: החברה – שמחזיקה את מחסני חשמל – רכשה את גולן טלקום ואת רשת smartphone, וכעת יש לה נגיעה לכל שלבי המכירה של המכשירים ושל חבילות הסלולר

גלקסי S9 בהנחה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שהתרגל לקנות בקניון הסמוך לביתו אביזרי סלולר או מכשירי סלולר ברשת smartphone, ימצא במקומה את "מחסני חשמל דיגיטל" – תת הרשת החדשה של מחסני חשמל. ברשת נמכרים כל מכשירי הסלולר כמעט, ביניהם כמובן אייפון, סמסונג גלקסי, שיאומי, OPPO ועוד.

זאת, שלושה חודשים לאחר שהיא רכשה את רשת הסלולר Smartphone, המתמחה במכירה ובשירותי תיקון של מכשירי סלולר ואביזרים תומכים.

מחסני חשמל דיגיטל כוללת 31 סניפים בפריסה ארצית בקניונים, במרכזי סחר ובחלק מהסניפים של רשת האם מחסני חשמל.

רוב הצרכנים לא יודעים זאת, אבל מחסני חשמל שייכת לחברת אלקטרה – אשר רכשה גם את גולן טלקום (ומחזיקה גם בשקם אלקטריק). אלקטרה היא גם היבואנית של מכשירי הסלולר של החברות סוני ו-huawei.

אלקטרה – תאגיד רב זרועות

רכישת רשת סמארטפון היא למעשה חלק ממהלך שהפך את אלקטרה – באמצעות מחסני רשמל – לחברת תקשורת גדולה שעוסקת בכל שלבי השיווק, המכירה והתיקונים.

החברה גם מייבאת לארץ מכשירי סלולר, גם משווקת אותם ברשתות החשמל והסלולר שלה (שקם אלקטריק, מחסני חשמל ומחסני חשמל דיגיטל), גם מספקת עבורם שירותי מעבדה ומכירת אביזרים, וגם משווקת חבילות סלולר (באמצעות גולן טלקום).

מדובר באסטרטגיה שמוביל מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, זאב קלימי, וכוונתו להרחיב את הפריסה הארצית של רשת מחסני חשמל ולהעמיק את אחיזתה בתחום מכירות ציוד הקצה בתחום הסלולר.

בשלב זה "מחסני חשמל דיגיטל" מתבססת על 23 חנויות Smartphone שעברו הסבה, ואליהן יצטרפו 8 חנויות הפועלות כחנות בתוך חנות בסניפי מחסני חשמל בירושלים, באילת, בחדרה ובהרצליה.

בחברה אומרים שבחנויות יוצגו עשרות דגמי סלולר של כל הדגמים הפופולריים ויהיו עמדות התנסות חדישות ומעוצבות, המלוות בנציגי מכירות שעברו הכשרה מקצועית ויכולים להמליץ לקונים ולכוון אותם.

ההבטחה הזאת מציתה את הדמיון עבור מי שמכיר את החנויות של אפל ושל סמסונג – בעיקר בחו"ל, אבל היא תצטרך לעמוד במבחן המציאות.

ב-20 מסניפי מחסני חשמל דיגיטל תפעל מעבדת תיקוני אקספרס, ולקוחות שאינם גרים בקרבת סניפים אלה יוכלו להשאיר את המכשיר בכל אחד מסניפי מחסני חשמל ברחבי הארץ והם יועברו למעבדת התיקונים הראשית. החברה מתחייבת שהם יוחזרו ללקוח ללא תוספת תשלום.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות