ביקורת - LG VELVET: מה תקבלו תמורת 2,300 שקל? היכנסו לסקירת פואנטה

ביקורת – LG VELVET: מה תקבלו תמורת 2,300 שקל?

במחיר של 2,300 ש"ח, LG VELVET הוא מכשיר שרוב הצרכנים יהיו מרוצים ממנו. על מה בכל זאת תצטרכו לוותר? פואנטה עם ביקורת LG וולווט

LG VELVET
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




LG VELVET הוא סמארטפון יפה ומעוצב, שמיועד לקהל שלא מחפש את חזית הטכנולוגיה אבל עדיין רוצה ליהנות מסמארטפון טוב. חברת LG הדרום-קוריאנית הכריזה על הוולווט ממש לאחרונה, כאשר ההשקה בישראל התקיימה במקביל להשקה בעולם. מבחינת LG, מדובר בסמארטפון דגל, אבל לא בסמארטפון פרימיום. הכוונה היא ש LG VELVET הוא כרגע הסמארטפון המוביל של החברה, אך הוא לא מצויד בכל התכונות הכי מתקדמת שאפשר למצוא היום, וגם לא נמכר במחיר מופרע. מדובר בסמארטפון שנמכר ב-2300 ש"ח מתוך כוונה ברורה של LG לא להתחרות במכשירי הפרימיום של אפל וסמסונג. השאלה הנשאלת היא האם הצרכנים מתפשרים על הרבה תכונות, או שבתמורה למחיר הזה מקבלים סמארטפון איכותי.

את כל התשובות תקבלו כאן בביקורת LG VELVET באתר פואנטה חדשות צרכנות:

LG VELVET – מסך

המסך של LG VELVET הוא מסך איכותי, וזה לא מפתיע כשמדובר ב-LG. מדובר במסך P-OLED רחב בגודל 6.8 אינץ’, ברזולוציית 1080 על 2460 פיקסלים, עם יחס גובה-רוחב של 20.5:9 אשר מיועד לצפייה בסרטים. הצבעים חדים, עשירים ומדויקים.

קל להשתמש במסך גם באור שמש ישיר והמסך מותאם גם לצפייה בנטפליקס (Full HD Netflix).

מה שאין כאן הוא קצב רענון מהיר. מדובר במסך סטנדרטי עם קצב רענון של 60Hz.

במסך מוטמע מנגנון זיהוי טביעת אצבע שעובד מצוין.

LG וולווט – מצלמות

LG שילבה במכשיר 3 מצלמות אחוריות ומצלמה קדמית:

  • מצלמה עיקרית: 48MP
  • מצלמה רחבה: 8MP
  • חיישן עומק: 5MP
  • מצלמה קדמית: 16MP

מי שעוקב אחרי הסמארטפונים שהושקו בשנה האחרונה, גם במחירי ביניים, יכול להבחין כי אפילו על הנייר, מערך הצילום הזה הוא לא מהמרשימים שיש.

מבחינת התוצאה, התמונות בסך הכול מוצלחות, אבל אי אפשר לומר שהן מעולות.

צילום ב-LG VELVET בעדשה רגילה במצב HDR
צילום ב-LG VELVET בעדשה רגילה במצב HDR. צילום: דפנה הראל כפיר
צילום ב-LG VELVET בעדשה רחבה במצב HDR. צילום: דפנה הראל כפיר
צילום ב-LG VELVET בעדשה רחבה במצב HDR. צילום: דפנה הראל כפיר

בצילום בעדשה הרחבה אובדים חלק מהפרטים ובקצוות התמונה מורגשת תופעת "עין הדג".

הבעיה באיכות התמונה מורגשת בעיקר בצילומים בלילה, שאין בהם חדות וחסרים פרטים.

VELVET – עיצוב

כאמור, העיצוב הוא מבחינת LG גולת הכותרת של ה-VELVET. בעת השקת המכשיר, סיפר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, כי סקרים שבוצעו בקרב צרכנים הצביעו על כך שהם לא משדרגים את המכשיר בקצב מהיר כדי להשיג תכונות טכנולוגיות מתקדמות יותר, אך עיצוב המכשיר בהחלט חשוב להם.

LG VELVET

ואכן, LG VELVET הוא באמת מכשיר מאוד יפה ואלגנטי. יש לו מסגרת אלומיניום, פינות מעוגלות, גב זכוכית וצבעים מיוחדים (לבן מבריק, ורוד-זהב, כסף וטיטניום). לזכותו יש לומר גם כי מדובר במכשיר קל משקל (180 גרם).

המצלמות בגב המכשיר מסודרות כטיפת מים, מה שבהחלט מוסיף נופך יוקרתי.

כמובן שאת הצבעים המיוחדים והעיצוב האלגנטי רואים כאשר המכשיר לא מכוסה בנרתיק עבה אשר מנטרל לחלוטין את כל היתרון הזה, אבל ההמלצה שלי היא מיד להכניס אותו לתוך נרתיק, משום שהמכשיר חלקלק ובקלות ייפול לכם מהיד.

וולווט – סוללה

ב-LG מבטיחים סוללה "עם כוח שלא נגמר". מדובר בסוללת 4,300mAh, אשר בבדיקה שלנו אכן החזיקה מעמד יום שלם של עבודה כמובטח, ואפילו נשארנו עם יתרה של כ-20%.

החברה מבטיחה גם טעינה מהירה במיוחד ואפשרות לטעינה אלחוטית.

בבדיקה שלנו הטעינה הייתה פחות מהירה מהמצופה. לא מומלץ להגיע למצב שהסוללה כמעט מתרוקנת אם אתם ממהרים. המטען המגיע בערכה הוא 15% וואט, וכעבור רבע שעה של טעינה קיבלנו כ-15% אנרגיה. יש גם תמיכה בטעינה אלחוטית של 9 וואט.

חומרה, מעבד ומערכת הפעלה

כפי שאמרנו, ב-LG בחרו שלא להציע טלפון פרימיום שמאובזר בחומרה המתקדמת ביותר. החברה לא שילבה את המעבד החזק או החדש ביותר בשוק. בגרסה שנמכרת בארץ משולב סנפדרגון 845. אתם לא מתבלבלים – זה המעבד ששולב במכשירי  הדגל של 2018.
למרות זאת, המכשיר בדרך כלל מגיב במהירות.

 

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

נפח אחסון וזיכרון עבודה

גם כאן, LG מציעה נתונים סבירים אך לא מעולים. המכשיר מגיע עם 6 גיגה זיכרון עבודה עם נפח אחסון של 128GB עם אפשרות הרחבה.

LG וולווט בישראל – לא דור 5

אם אתם מחפשים טלפון דור 5, לא תמצאו אותו ב-LG וולווט, לפחות לא בישראל. דווקא בעולם הושקה גרסת דור 5, אך לארץ מיובא המכשיר רק בגרסת דור 4.

פואנטה

אמנם, דור 5 היה מייקר את המכשיר, אך לטעמי היה נכון לאפשר לצרכנים לבחור בין שתי הגרסאות.

LG VELVET – רוצים מסך כפול?

כפי שפרסמנו בעבר במדור סלולר באתר פואנטה, LG השיקה בעבר פתרון יצירתי עבור מי שמחפש מסך כפול. LG לא מציעה סארטפון עם מסך מתקפל, אבל היא כן מציעה נרתיק שיש בו מסך מובנה. כזכור, יש גם סמארטפון שנמכר מראש עם המסך המובנה הזה בערכה – LG G8X, שאותו סקרנו כאן.

במקרה של ה-VELVET, המסך הנוסף לא נמכר כחלק מהערכה, אבל ניתן לרכוש אותו בנפרד ולחבר בין השניים. עבור מי שאוהב לעבוד עם שני מסכים, זה פתרון מוצלח ולא יקר.

בשורה התחתונה

LG וולווט הוא מכשיר מוצלח של LG, בעיקר ביחס למחיר שבו הוא נמכר. הוא לא מכשיר פרימיום, ולכן גם לא נמכר כמכשיר פרימיום. מי שמחפש את התמונות הכי טובות או דור 5 – יצטרך לחפש מכשיר אחר. עבור מי שלא משתמש בסמארטפון ככלי עבודה, אלא בעיקר לשיחות, לוואטס אפ ופייסבוק וכדומה, הוא מספק תמורה טובה עבור המחיר.

מחיר VELVET

כ-2,300 שקל עבור LG VELVET. יש אחריות לשנתיים על-ידי היבואנית הרשמית רונלייט.

 

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק – זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד סקירות מוצרים באתר פואנטה

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות