בגלל קורונה וירוס: LG ביטלה את השתתפותה בתערוכת הסלולר בברצלונה

בגלל קורונה וירוס: LG ביטלה את השתתפותה בתערוכת הסלולר בברצלונה

LG: "וירוס קורונה הוכרז כמצב חירום עולמי. לא נסכן את עובדינו ולקוחותינו בנסיעות בעולם"

LG תערוכת הסלולר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תערוכת הסלולר בברצלונה (MWC) – התערוכה הגדולה בעולם, אשר כל היצרניות עומלות ומתכוננות להגיע אליה כל השנה – מסתמנת כאחת הנפגעות מקורונה וירוס, בשל חשש של חברות להציג בה. מנהלי התערוכה הכריזו כי תהיה החמרה בכל הנוגע לניקיון ולחיטוי המתחם, לצד מדיניות של "היעדר לחיצות ידיים". LG לא תשתתף בתערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה, כך פרסמה אתמול ענקית הטכנולוגיה בהודעה מפתיעה וחסרת תקדים. יש להניח ש-LG לא תהיה האחרונה לבטל את בואה. זאת, לצד חברות אחרות שמשנות תוכניות באשר להיקף הנוכחות שלהן בתערוכה, כמו חברת ZTE הסינית.

LG מסבירה את ביטול השתתפותה ב-MWC

לפי ההודעה שפרסמה LG, החברה עוקבת מקרוב אחר התפרצות נגיף הקורונה, אשר בעקבותיה הוכרז לאחרונה מצב חירום עולמי ע"י ארגון הבריאות העולמי (WHO).

"לאור העובדה שווירוס קורונה ממשיך להתפשט בעולם, LG חשה מחויבת להגן על עובדיה, שותפיה ולקוחותיה והחליטה שלא להציג ולא להשתתף בתעורכת MWC", כתבה LG בהודעתה. "ההחלטה מונעת סיכון שבחשיפת מאות עובדי LG לנסיעות וטיסות ברחבי העולם. במקום הצגת המוצרים ב-MWC בברצלנה, LG תקיים בעתיד הקרוב אירועים שבהם תכריז על מוצריה לשנת 2020".

ZTE הסינית: נגיע ונחטא את הדוכן בכל יום

לעומת חברת LG הדרום-קוריאנית, חברת ZTE הסינית דווקא פרסמה הודעה שכן תשתתף בתערוכה – אך תנקוט אמצעי זהירות בהתאם להנחיות משרד הבריאות הסיני וארגון הבריאות העולמי. החברה לא תקיים מסיבת עיתונאים, אך כן תשאיר את דוכן התצוגה שלה. "ZTE אימצה מספר צעדים למניעת הדבקה או התפשטות של הווירוס", נכתב בהודעת החברה:

  1. חברת ZTE תוודא שכל העובדים מסין, כולל כאלה שאינם סינים, לא סבלו משום תסמין במשך שבועיים לפני הנחיתה בברצלונה וההגעה לתערוכה.
  2. כבר כרגע כל העובדים מחויהים לשהות שבועיים בבידוד.
  3. חברת ZTE תוודא שבכירי החברה שאמורים להשתתף בפגישות, יבודדו את עצמם באופן יזום במשך שבועיים באירופה לפני הפגישות בתערוכה.
  4. חברת ZTE תחטא את כל הדוכן והציוד שלה בתערוכה מדי יום.

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות