קפה קפה מוזילה את מחירי הקפה ל-6 שקלים, אבל רק לטייק-אוויי

קפה קפה מוזילה את מחירי הקפה ל-6 שקלים, אבל רק לטייק-אוויי

המהלך הוא בהשראת התנועה החדשה "פנימה" שמטרתה לעודד שיח מכבד בחברה הישראלית, והלקוחות יתבקשו לדבר בנימוס כדי לקבל את ההנחה

צילום: סטודיו קפה קפה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במהלך שיווקי מתוקשר הודיעה היום רשת בתי הקפה "קפה קפה" כי היא מורידה את מחירי המשקאות החמים בטייק-אוויי מ-8 שקלים ל-6 שקלים, כולל כל סוגי הקפה, הקפה השחור והתה.

מדובר בהורדת מחיר קבועה, אך בשלושת החודשים הקרובים היא מהווה חלק מקמפיין של תנועת "פנימה", כשהמטרה היא לעודד שיח מכבד בחברה הישראלית. לכן, הרכישה ב-6 שקלים במקום מותנית בכך שהלקוח ישתמש במילים "בבקשה" ו"תודה".

כותרת המהלך היא "מילים יפות עושות קסמים".

כאמור, ההשראה מגיעה מהתנועה החברתית "פנימה", שקמה לאחרונה בהובלת אישי ציבור כמו שי פירון (שר החינוך לשעבר), רא"ל (במיל') בני גנץ ורא"ל (במיל') גבי אשכנזי ועוד, במטרה לעודד לכידות חברתית.

אז מה הביא לחיבור הזה בין רשת קפה קפה לבין התנועה? 

בעליה של "קפה קפה", רונן נמני אמר היום כי הכוונה להוזיל את המחירים כבר קיימת ברשת כשנה: "אנחנו מגלגללים את ההורדה במחיר כבר מ-2016, ובינואר 2017 פנה אליי שי פירון לגבי המהלך הזה שמטרתו לעודד שיח מכבד, בשיתוף רשת בתי קפה. התרשמתי מהדבר וזה התחבר לכוונה שלנו להוזיל את המחירים".

רונן נמני, בעליה של רשת קפה קפה. צילום: שחר גל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם מחיר של 6 שקלים נשמע לכם מוכר, הרי שזה לא במקרה – זה גם מחיר כוס קפה בקופיקס, מאז ההתייקרות מ-5 ל-6 שקלים. אלא שיש הבדל אחד – בקופיקס אפשר גם לשבת בבית הקפה במחיר הזה, ואילו בקפה קפה המחיר רלבנטי רק למי שלוקח את הקפה. לדברי נמני, את המחירים שלא בטייק אוויי אי אפשר להוריד כי מחיר נמוך יותר כבר לא יהיה רווחי: "גם בטייק אוויי זה לא ממש רווחי, אבל אצלנו הטייק אוויי שולי. ברגע שיהיה גידול במכירות, זה יהיה משתלם".

"קפה קפה" היא רשת בתי הקפה המובילה והגדולה בישראל, המונה 157 סניפים בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות רונן נמני ומיקי טיל ובניהולו של המנכ"ל נעם צימרמן, וכוללת גם את רשת "לחם ארז", "לחם בשר", Fresh kitchen, רשת מסעדות כספי ועוד. לקבוצה מועדון חברים קולינרי – MOOD.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות