בילוי בירושלים - אפטר פארטי בשוך הסערה

אפטר פרטי בירושלים בשוך הסערה

הדבר הטוב היחידי בגל השני של הקורונה הוא העובדה שהוא גל, וגלים מטבעם נשברים. זה הזמן לכתבה אופטימית על יום בילוי בירושלים, אחרי שהגל יחלוף

בילוי בירושלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

היום של אחרי הגל השני ובתקווה שלא יגיע הגל השלישי של הקורונה, טומן בחובו תקווה למופעי תרבות, בידור, בילוי בירושלים, הצגות בירושלים ואטרקציות שיש לבירה להציע. גם אם עדיין תהיה הגבלה על התקהלות ושמירת מרחק, נוכל לבלות עם המשפחה ולהתאוורר כמו פעם. ירושלים מציעה אטרקציות רבות, כך שנוכל לתכנן יום כיף ולמלא אותו במגוון פעילויות מהנות ואטרקטיביות.

יום בילוי בירושלים

יום בילוי בירושלים מומלץ להתחיל בפיקניק טעים ומפנק בשמורת טבע כמו עין חמד או הסטף. תוכלו לשלב מסלול הליכה קצר ובית קפה בשכונת עין כרם, ליהנות מהאוויר הצח ומהנוף הקסום.

נסיעה קצרה תוביל אתכם לבית אבי חי, בו תוכלו לצפות בהצגה או מופע "הנעליים הישנות של אדון מינאסה" אם אתם עם ילדים. במקום מוצגת גם תערוכת אמנות עכשווית בגוון יהודי של ספר האגדה. כרגע, הצגות בירושלים אינן רלוונטיות, אך בהחלט ניתן לצפות להן לאחר הגל השני.

בהמשך היום המשיכו לכיוון ממילא וצאו לסיור ברחבי העיר העתיקה, הכולל הליכה על החומות, ביקור בשוק העיר העתיקה, תפילה בכותל המערבי וסיור במנהרות הכותל.

רעבים? נו, איך לא? יום בילוי בירושלים חייב לכלול את שוק מחנה יהודה. בשעות הצהריים המאוחרות בקרו בשוק מחנה יהודה התוסס והצבעוני, שכל רגע בו הוא חוויה. כאן תוכלו לסעוד את ליבכם באחת מהמסעדות המציעות עושר קולינרי ומאכלים ברמה גבוהה. כשתסיימו לאכול, תוכלו להמשיך ולשוטט בין הדוכנים המציעים שפע של ריחות, צבעים, מראות וטעמים.

לא רחוק מהשוק ההומה נמצאת שכונת נחלאות, בסמטאותיה תוכלו לשוטט ולצפות במגוון הבתים העתיקים והמרשימים. לעת ערב בחזרה לכביש 1 מומלץ לעצור באבו גוש היפה. במקום ימתינו לכם כנסיות רבות, נוף מהמם ביופיו ומסעדות טובות בהן תוכלו לאכול ארוחת ערב וליהנות מאירוח מושלם. יום זה גדוש ומלא הרפתקאות המתאימות לכל הגילאים. ההמלצה היא למצות את היום בירושלים עד כמה שאפשר.

בילוי בירושלים – פעילויות אתגריות וגן חיות בירושלים

אפשרות נוספת ליום כייף או לבילוי בירושלים, בעיקר עם ילדים, היא לשלב קצת פעילות אתגרית או גן חיות. מומלץ לבקר במתחם קיפצובה ולאפשר לילדים להוציא מרץ במתקנים השונים עד הצהריים. לאחר מכן אפשר לאכול באחת מהמסעדות של עין כרם, ובשעות אחה"צ לצפות בהצגה או מופע כלשהם.

לילדים שמתחברים לבעלי חיים, מומלץ לבקר בגן החיות התנ"כי בירושלים, ליהנות מהמקום הייחודי ומשפע בעלי החיים מתקופת המקרא.

את יום הכיף התאימו לתחומי העניין ולגיל הילדים, כך שלא ישתעממו ויפיקו את המקסימום מכל מקום. היציאה מהבית ליום קסום תעשה לכם ולילדיכם רק טוב, בעיקר כאשר אנחנו עדיין נמצאים בחוסר ודאות לגבי משך הזמן בו תמשיך הקורונה ללוות אותנו.





1
נגישות