הכי קרוב לאפל סטור? iStore פותחת חנות ענק בתל אביב

הכי קרוב לאפל סטור? iStore פותחת חנות ענק בתל אביב

איפה תיפתח החנות החדשה של iStore, במה היא שונה מהחנויות האחרות של הרשת והאם משתלם לקנות בה?

istore
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הישראלים חובבי אפל ממשיכים לפנטז על חנות רשמית של אפל שתיפתח בארץ, אבל זה לא נראה באופק. הדבר הכי דומה ל-APPLE STORE הן החנויות של איי דיגיטל ושל iStore – במיוחד החנות החדשה והגדולה של איי סטור שנפתחת במרכז תל אביב, בבניין מאייר בפינת אלנבי רוטשילד. אם המיקום הזה מצלצל לכם מוכר, זה משום שכיום יש שם גם חנות ענק של דקטלון תל אביב. החנות הזאת תצטמצם ולצדה תיפתח חנות iStore.

רשת איי-סטור משווקת את מוצרי אפל במספר סניפים בארץ וגם אונליין, והסניף ברחוב רוטשילד-אלנבי יהיה השני בתל אביב.

על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין, שיצר פרשנות משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג. מילשטיים בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, במטרה לא להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי – השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד.

iStore גם לקהל עסקי

בחנות, שבפתיחתה מושקעים מיליון ש"ח, תהיה התמקדות בלקוחות עסקיים בנוסף ללקוחות הפרטיים. ברשת אומרים כי נציגי השירות בסניף יוכשרו לטיפול בחברות וארגונים: "הסניף יהווה נקודת שירות פרונטלית עבור הלקוחות העסקיים של iStore במרכז העיר, ויציע בין היתר תור ייעודי ללקוחות עסקיים ושירותי מעבדה מהירים ואישיים יותר לעסקים".

הסניף מתפרס על פני 150 מ״ר ויימכרו בו כל מוצרי אפל, החל מאייפון 13 ושאר דגמי אייפון, דרך מחשבי מאק ועד אייפד, איירפודס 3, איירפודס פרו, שעון חכם APPLE WATCH 7 SERIES, מטען לאייפון וכו'. בנוסף יינתנו בו שירותי תיקונים למוצרי אפל.

רקע על רשת iStore

רשת iStore, שהוקמה בשנת 2006 ועסקה בייבוא מקביל של מוצרי Apple, הפכה בשנת 2016 למשווקת רשמית של אפל בישראל. את דרכה היא התחילה בחנות קטנה בדיזנגוף וכיום יש לה  4 סניפים פיזיים (בקניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון אונו קריית אונו ובדיזינגוף), וכן חנות אונליין. במהלך 2022 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ.

איפה הכי כדאי לקנות מוצרי אפל?

המתחרה העיקרית של רשת iStore היא רשת iDigital, שיש לה סניפים בכל רחבי הארץ.

אולם, חשוב לזכור כי את מוצרי אפל אפשר לקנות בחנויות רבות, ולעתים קרובות במחירים יותר נמוכים. הנה הצצה למוצרים פופולריים של אפל:

iStore איי דיגיטל באג KSP
אייפון 13 256 GB 3,960 ש"ח 4,000 ש"ח 4,000 ש"ח 3,945 ש"ח
למידע נוסף
איירפודס פרו 839 ש"ח 999 ש"ח 829 ש"ח
למידע נוסף
777 ש"ח
למידע נוסף

בשורה התחתונה, לפני הרכישה מומלץ לא להתעצל ולבצע השוואת מחירים.

פואנטה בטלגרם


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות