עוד יעד חדש לקיץ: ישראייר משיקה טיסות לשטרסבורג שבצרפת - פואנטה

עוד יעד חדש לקיץ: ישראייר משיקה טיסות לשטרסבורג שבצרפת

מעבר להיותה עיר יפה במיוחד, שטרסבורג מהווה נקודת יציאה ליעדים אחרים, כמו היער השחור שבגרמניה או דרך היין בצרפת. כמה עולה טיסת ישראייר לשטרסבורג?

ישראייר לשטרסבורג: טיסות וחבילות החל מהקיץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ככל שהישראלים טסים יותר – כך מנסות חברות התעופה להרחיב את מגוון היעדים כדי לעמוד בקצב ובכמות הטסים, וכדי לגרום להם לחשוב על יעדים שאולי הם לא היו חושבים עליהם לבד. דוגמה לכך היא הטיסות לשטרסבורג, שישראייר תחל להוציא בחודשי הקיץ. שטרסבורג שבצרפת היא בירתו של חבל אלזס ואחת הערים היפות בצרפת ובאירופה כולה.

בהיותה ממוקמת על צומת דרכים בסמוך לגבול צרפת, גרמניה ושוויץ, שטרסבורג מהווה בסיס לטיול כוכב לאזור היער השחור בגרמניה, פארק אירופה, דרך היין בצרפת, חבל אלזס כולו ופארק הקופים המפורסם שבאזור.

הטיסה שעליה הודיעה חברת ישראייר לשטרסבורג תצא פעם בשבוע בימי שני החל מ-8 ביולי 2019, כאשר החברה מציעה גם חבילות הכוללות רכב או רכב ולינה.

מדובר בלינה בכפר הנופש Domaine des Trois Forêts, מרשת כפרי הנופש סנטר פארקס בשיתוף עם חברת התיירות ב.ד.גרייבר אשר הינה הנציגה הרשמית של הרשת בישראל.

טיסות לשטרסבורג

כמה עולות טיסות וחבילות של ישראייר לשטרסבורג?

כזכור וכפי שפורסם כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, ישראייר הודיעה לאחרונה על מעבר למודל לואו-קוסט. המשמעות היא שהיא תשווק טיסות במחירים מוזלים, ללא מזוודה, וככל שהלקוח יבחר להוסיף מזוודה, בחירת מושב וכו' – מחיר הכרטיס יעלה.

שיטת הלואו-קוסט בישראייר מתחילה השבוע בטיסות לבוקרשט בלבד במסגרת פיילוט. נכון לעכשיו, הזמנת טיסת ישראייר לשטרסבורג היא הזמנה רגילה ולא בפורמט של לואו-קוסט, כך שהמחיר שלהלן כולל את מזוודה. בהמשך, אם שטרסבורג תיכנס לרשימת יעד הלואו-קוסט, המזוודה תתומחר בנפרד.



דוגמאות למחירי טיסות וחבילות לשטרסבורג בישראייר:

  • טיסה בלבד: החל מ- 579$.
  • חבילה הכוללת טיסה, רכב ו–7 לילות בקוטג' בכפר הנופש Domaine des Trois Forêts (אחוזת שלושת היערות): החל מ- 1089 דולר.
  • חבילה של טיסה ורכב צמוד: החל מ-680 דולר.

הכפר Domaine des Trois Forêts, הממוקם בקרבת שטרסבורג, נמצא בחבל לוריין בקרבת נהר המוזל במזרח צרפת, בלב שמורת יערות עשירה בצמחייה ובעלי חיים. פארק המים של הכפר הוא מהחדישים באירופה וכולל 4 עולמות מים. בנוסף בכפר מגוון מסעדות ופעילויות לילדים לצד מבוגרים.

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, פתיחת הקו לשטרסבורג ממשיכה את הקו שישראייר החלה בו בשנים קודמות: "בשנת 2018 השקנו יעדים חדשים כגון אלבניה, טנריף, מדריד, סוצ'י באקו ובאטומי. בשנת 2019 נמשיך לפתוח קווים ישירים ליעדים בהם אנו מייצרים חבילות נופש משתלמות במיוחד וטיולים מאורגנים תחת המותג נתור. לכל היעדים שלנו, כדוגמת שטרסבורג, אנו מרכיבים חבילות נופש, דהיינו בתי המלון ברמה גבוהה במחירים אטרקטיביים".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות