בדיקת ביטוחים - תהליך הכרחי לכל מי שרוצה לחסוך כסף

בדיקת ביטוחים – תהליך הכרחי לכל מי שרוצה לחסוך כסף

אל תתעצלו, השוואת ביטוחים יכולה לחסוך לכם הרבה כסף

השוואת ביטוחים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מתי בפעם האחרונה בדקתם אם המחיר שאתם משלמים עבור הביטוח שלכם אטרקטיבי? ספק אם עשיתם זאת בזמן האחרון, וחבל. מחירי הביטוחים יורדים כמעט בכל שנה ורוב האנשים פשוט לא משכילים לעשות בדיקת ביטוחים.

רוב הישראלים מחזיקים בשלוש פוליסות ביטוח לפחות; הפוליסה השכיחה ביותר היא כמובן ביטוח הרכב, ואחריה מחזיקים רבים גם בפוליסת ביטוח בריאות. הפוליסה השלישית היא פוליסת ביטוח לדירה (ביטוח מבנה) – אשר כל מי שלוקח משכנתא מחויב לקחת.

במילים אחרות, כל משפחה משלמת כמה מאות שקלים בחודש, רק על ביטוחים. לא כדאי לבדוק אם ניתן לחסוך בתשלום?

השיטה של סוכנויות הביטוח: בדיקת ביטוחים חינמית

אם תפשילו שרוולים ותחליטו לבדוק את הביטוחים שלכם (אפשר לעשות זאת גם באופן עצמאי), תוכלו לגלות די מהר שאתם יכולים לשלם פחות. זה מה שבדיוק מציעים לעשות עבורכם סוכנים וסוכנויות ביטוח וגם אתרים שונים להשוואת ביטוחים.

בסופו של דבר, מה שחשוב הוא שיהיה לכם ביטוח איכותי שיכסה אתכם במקרה של תאונה עם הרכב או חלילה אסון אישי שקרה לכם – ותשלמו עליו כמה שפחות. סוכנים מקצועיים מציעים היום את השירותים שלהם ללא עלות מצד הלקוח ויכולים לבדוק את הביטוחים שלכם, ולתת לכם הצעה נגדית שעשויה להוזיל לכם את העלויות בעשרות אחוזים.

במידה ותגידו כן (ולמה בעצם להגיד לא?), העלות החודשית שלכם תרד וסוכנות או סוכן הביטוח שדאגו לבדוק לכם את הביטוחים יקבלו את השכר שלהם מחברת הביטוח החדשה שקיבלה את הפוליסה שלכם לשורותיה. פשוט, וללא מאמץ מצד הלקוח. כך למשל, אתר האינטרנט "בטוח, ככה עושים ביטוחים" מציע גם מידע על איך עושים בדיקת ביטוחים באופן עצמאי וגם בדיקה מקצועית מטעמו ללא טרחה מצדכם.

חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בשנה

בשל העובדה שהתחרות בקרב חברות הביטוח עולה והמחירים יורדים, מי מכם שלא בדק את הביטוחים שלו בשנים האחרונות, יכול ליהנות מהנחות משמעותיות ומחיסכון כספי משמעותי. לכן, מומלץ לעשות את בדיקת הביטוחים בהקדם האפשרי.

גם אם כבר בדקתם את הביטוחים לאחרונה, אין סיבה שלא תעשו בדיקה חוזרת אחת לתקופה כדי לראות אם משהו התעדכן. ייתכן שאפשר לשדרג שוב את הפוליסות ולקבל עבורן הנחה נוספת. ההמלצה היא בכל שנה וחצי לבדוק את הביטוחים כדי למנוע תשלום מופרז לחברות הביטוח.

יש גם בדיקות ביטוחים בתשלום

סוכני ביטוח וסוכנויות גדולות מתפרנסות מתשלומים שהם מקבלים מחברות הביטוח, ולרוב, הטובים שביניהם מקבלים גם את ההנחות הגבוהות ביותר עבור הפוליסות השונות ויכולים להיות בטוחים שברגע שהם יתנו לכם הצעה – תחליטו לעשות את הביטוח דרכם ולא לפנות למישהו אחר.

לעתים, גורמים שגובים תשלום עבור בדיקת ביטוחים אינם יכולים להוזיל עבורכם את הביטוחים. מומלץ לא לשלם עבור בדיקת הביטוחים, אלא אם כן מבטיחים לכם שהכסף יוחזר ללקוח במידה שאין הצלחה בבדיקה והסוכנ/ות לא מצליח/ים להוזיל עבורכם את הביטוח.

 





 

1
נגישות