וואווי P30 lite מתחיל להימכר בארץ - פואנטה

וואווי P30 lite מתחיל להימכר בארץ ומציע סמארטפון איכותי ולא יקר

וואווי P30 Lite מציע 3 מצלמות אחוריות, מצלמה קדמית עם 24 מגה פיקסל, מסך גדול וחומרה חזקה – במחיר שפוי

P30 LITE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כחודשיים וחצי לאחר השקת שני הסמארטפונים המאוד מוצלחים של וואווי – P30 ו-P30 PRO, וואווי מתחילה לשווק את הגרסה המשונמכת בסדרה: P30 lite.

מלחמת הסחר בין סין לארה"ב בשיאה, אבל בשאר מדינות העולם, וגם בישראל, ממשיכה וואווי להשיק מכשירים. מאחורי הקלעים נעשים ניסיונות לבלום את ההגבלות שהטילה ארה"ב על ענקית הסלולר וואווי, ובינתיים הצרכנים לא סובלים מבעיות של עדכוני תוכנה – אך קיים חשש ממשי שהחל מאוגוסט המצב ישתנה. כידוע, וואווי הוכנסה לרשימה השחורה של הממשל האמריקני ולחברות אמריקניות אסור לסחור עמה. המשמעות היא שהמכשירים הקיימים של וואווי לא יוכלו לקבל עדכוני תוכנה אחרי חודש אוגוסט, אלא אם כן יימצא פתרון. מכשירים חדשים לא יוכלו להתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד ואפליקציות מבוקשות של גוגל ופייסבוק, למשל לא יעבדו עליהם. כאמור, נכון לעכשיו מתקיים מאחורי הקלעים דין ודברים בין סין לארה"ב, וגם החברות האמריקניות מנסות להשפיע על גורמים בבית הלבן לקחת צעד אחורה מאותן הגבלות דרקוניות, בשל חשש אמיתי לפגיעה בהן לא פחות מאשר בחברת וואווי.

כאמור, הדגם הנוכחי הוא חלק מסדרת P30 המצוינת. סדרת P30 היא סדרה שבוואווי מגדירים כסדרת דגל, והיא פונה למי שמחפש סמארטפון איכותי עם מפרט חזק. כאן באתר פואנטה פרסמנו בעבר סקירה של וואווי P30 PRO, ומומלץ להיכנס לקרוא אותה כדי להבין מדוע אנו סבורים שזה המכשיר עם יכולות הצילום הטובות ביותר בשוק נכון לעכשיו. וואווי P30 PRO הוא הדגם היקר בסדרה (כ-4,000 שקל למכשיר עם נפח זיכרון של 512 ג'יגה) ומתאפיין בתכונות מתקדמות. הדגם הנוכחי שוואווי משיקה הוא דגם בסיסי הרבה יותר במחיר הרבה יותר נגיש – כ-1,350 שקל.

המחיר הזה מאפשר לוואווי להתחרות בדגמים של שיאומי ובדגמי הביניים של סמסונג גלקסי A, למשל גלקסי A70, שנסקר כאן בפואנטה, וגלקסי A50.

מבחינת חומרה, יש לו מעבד Kirin 710 (לעומת Kirin 980 ב-P30 PRO), ומערכת ההפעלה EMUI 9.0.1. הוא מגיע עם זיכרון עבודה של 4GB ונפח אחסון נדיב של 128GB.

כמו האחים הגדולים והיוקרתיים שלו, גם HUAWEI P30 lite מתמקד בצילום. הסמארטפון מצויד במערך צילום משולש ובמצלמת סלפי עם 24 מגה-פיקסל. שלוש המצלמות האחוריות כוללות את המצלמה העיקרית בעלת 48 מגה פיקסל, מצלמת זווית רחבה במיוחד של 8 מגה פיקסל ומצלמת עומק.

גודלו של המסך "6.15 עם רזולוציה של 2312×1080.

אין לו טעינה מהירה וגם לא עמידות למים ולאבק כמו שמציעים הדגמים היקרים יותר.

הסוללה בהספק של 3340 מיליאמפר/שעה.

P30 Lite לא נמכר בחברות הסלולר, אלא אצל היבואנים הרשמיים והמשווקים המורשים – רונלייט, באג, אופיס דיפו,KSP, Best mobile, iCell, דינמיקה, פטקום , Future Cell.

מחיר: 1,350 שקל.

השוואת סמארטפונים





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות