וואווי משיקה את מכשירי הדגל P30 Pro ו-P30. המחיר: 2,900-4,000 שקל

וואווי משיקה את מכשירי הדגל P30 Pro ו-P30. המחיר: 2,900-4,000 שקל

וואווי P30 ו-P30 Pro ממשיכים את הקו של הענקית הסינית: מספר מצלמות אחוריות עם יכולות מתקדמות וסוללה חזקה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

וואווי משיקה את סדרת P30, שכוללת 3 דגמים: דגם קלאסי – וואווי P30, דגם פרימיום – וואווי P30 Pro ודגם משונמך (P30 LITE), כאשר הם נבדלים ביניהם בגודל המסך, באיכות המסך, בגודל הסוללה וביכולות הצילום. בהתאם, גם המחיר הולך ועולה ככל שהיכולות עולות. בשלב ראשון מושקים המכשירים היקרים יותר – P30 ו-P30 פרו בשני נפחי זיכרון. הדגם המשונמך, וואווי P30 LITE, יחל להימכר רק בחודש מאי.

מכשירי וואווי נמכרים, בין היתר, ברשתות KSP באג, שהן גם יבואניות רשמיות של וואווי בישראל. מחיריה של סדרת P30 של וואווי דומים בחנויות אלה:

  • P30 LITE: כ-1,600 שקל
  • P30: כ-2,900 שקל
  • P30 PRO: כ-3,500 שקל (128 גיגה) וכ-4,000 שקל (256 ג'יגה)

לפי הודעת וואווי, מחירים אלה הם המחירים המומלצים אצל היבואנים המורשים, ובמבצע מיוחד לתקופת ההשקה, מי שיקנה P30 Pro או P30 יקבל במתנה שעון Watch GT.

מדובר במכשירי דגל של החברה, ולכן לא מפתיע שמכשירי הפרימיום נמכרים במחירים שמזכירים את התמחור של סמסונג. בניגוד להכרזות על מכשירים קודמים של וואווי או על מכשירים מתחרים, כמו סמסונג גלקסי S10, במקרה הזה מכירת P30 של וואווי מתחילה מיד לאחר הכרזת המכשירים בפריז ב-26 במרץ.

דגם P30 ו-P30 PRO – מה הם מציעים?

המכשירים מצוידים בקורא טביעת אצבע המוטמע במסך (כמו בדגם  של וואווי Mate 20), והמגרעת צומצמה לגודל מינימלי שכמעט לא מפריע לתצוגה.

בנוסף, הם מציעים עוזרת אישית שמופעלת באמצעות לחיצה ממושכת על כפתור ההפעלה.

וואווי מציעה כאן גם יכולת טעינה הפוכה של המכשיר ומהמכשיר.

הדגש של וואווי הוא על שדרוג יכולות הצילום, שבאות לידי ביטוי בעדשות רבות יותר ומשוכללות יותר, בינה מלאכותית שמסייעת לשפר את תוצאות התמונות ואפשרות לצלם סרטוני וידאו בשתי תצורות במקביל (ראו בהמשך).

נתונים נוספים:

  •  מעבד Huawei Kirin 980
  • מערכת ההפעלה EMUI 9.1
  • יכולת מהירה של שיתוף קבצים בין סמארטפונים ומחשבים ניידים מתוצרת וואווי (Share OneHop)
  • טעינה מהירה וסוללה שמבטיחה 12 שעות עבודה מאומצת (בדגם ה-PRO)
  • Dual SIM
  • דגם וואווי P30 Pro יהיה זמין בגרסת 256GB עם 8GB RAM ובגרסת 128GB עם 6GB RAM. הדגם הקלאסי זמין רק בגרסת 128GB עם 6GB RAM.
  • בעולם קיים גם דגם PRO עם נפח אחסון של 512 גיגה, אך הוא לא ישווק בארץ.
השקת וואווי P30
אירוע השקת וואווי P30 בפריס, מרץ 2019. צילום: דפנה הראל כפיר

Huawei P30 Pro

המכשיר היוקרתי בסדרה הוא Huawei P30 Pro – שמגיע עם מסך OLED בגודל 6.47 אינץ' ביח וסוללה של 4,200 מיליאמפר.

הוא מגיע עם תקן IP68 של עמידות למים ולמסך.

המכשיר מגיע עם נפח אחסון של 128 ג'יגה ועם נפח אחסון של 256 ג'יגה.

גולת הכותרת היא ארבע מצלמות מתוצרת לייקה (Leica): המצלמה העיקרית היא של 40 מגה פיקסל עם חיישן SuperSpectrum Sensor – פיתוח של וואווי, והיא מציעה זווית רחבה במיוחד. מצלמה נוספת בעלת עדשה אולטרה רחבה של 20 מגה פיקסל, השלישית היא עדשת טלפוטו של 8 מגה פיקסל והאחרונה מציעה צילום עומק. מדובר במצלמת TOF (ראשי תיבות של Time-of-Flight).
המצלמה הקדמית תגיע עם 32 מגה פיקסל המאפשרת לצלם סלפי באיכות שהמתחרות עדיין לא מציעות.

Huawei P30

המכשיר הקלאסי, Huawei P30, מגיע עם מסך OLED בגודל 6.1 אינץ' וסוללה של כ-3,600 מילאמפר.

יש לו עדשת טלפוטו 8 מגה פיקסל, עדשה רחבה של 16 מגה פיקסל ועוד עדשה של 40 מגה פיקסל.

 Huawei P30 LITE

המכשיר המשונמך, Huawei P30 lite, יחל להימכר רק בעוד חודש וחצי, ולא נמסרו עליו כמעט פרטים. יש להניח שהמסך שלו יהיה קטן יותר ו/או פחות איכותי. בוואווי מבטיחים שיכולות הצילום שלו יהיו איכותיות, אך לא גבוהות כמו של דגמי הפרימיום. גם זיהוי טביעת האצבע לא יהיה בחזית המכשיר, אלא מאחור.

וואווי: "הגיע הזמן להצעיד קדימה את הצילום הסלולרי"

כאמור, שדרוג יכולות הצילום הוא גולת הכותרת של וואווי ב-P30, והיא מציגה כמה פיתוחים:

מצלמת TOF: מיועדת לצילום עומק, כלומר, אפקט בוקה (Bokeh) שבו יש מיקוד באובייקט וטשטוש של הרקע. בוואווי אומרים ששכללו את יכולת מדידת המרחק כדי לייצר מגוון דרגות של תמונה – מרקע ממוקד עד לטשטוש קרמי.

חיישן SuperSpectrum Sensor: מדובר בחיישן בגודל 1/1.7 אינץ' שמחליף את הפיקסלים הירוקים בפיקסלים צהובים, ומשפר את איכות הצילום הן הן בתמונות סטילס והן בווידאו, במגוון מצבי תאורה ומצבים.

צילום סרטון וידאו בשתי תצורות: מצב Dual-View מאפשר להשתמש בשתיים מתוך שלוש המצלמות האחריות כדי להקליט בו זמנית סרטי וידיאו שונים. ניתן לצלם בעת ובעונה אחת קליפ בעדשה רחבה מאוד וצילום תקריב, ולהציג צילום פנורמי בצד ימין וצילום תקריב בצד שמאל של המסך.

עדשת SuperZoom Lens: מספקת זום אופטי עד פי 5, זום היברידי עד פי 10 וזום דיגיטלי עד פי חמישים בהשוואה.

בהמשך : וואווי תשווק את הסמארטפון המתקפל Mate X

כפי שפורסם במדור הסלולר בפואנטה, וואווי הכריזה לאחרונה על סמארטפון מתקפל – דגם Mate X. המכשיר הוצג לראשונה בתערוכת הסלולר בברצלונה, ומציעה חוויית שימוש חדשנית שמאפשרת להשתמש בסמארטפון הן במצב מקופל והן במצב פתוח.

מחירו של וואווי מייט X צפוי להיות גבוה, כ-10,000 שקל, אך בחברה אמרו כי כאשר יצליחו להוזיל את הרכיבים, המחיר יוזל.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות