איך לנקות אייפון והאם מותר להשתמש בחומרי חיטוי על המסך?

איך מנקים אייפון? הנחיות רשמיות של אפל במיוחד לימי הקורונה

כשהקורונה משתוללת אנחנו מחטאים כל מה שבסביבה, אבל איך לנקות אייפון בלי להרוס אותו? הנה כללי מותר ואסור שמפרסמת אפל לראשונה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הסמארטפון שלנו הוא מכשיר שאנחנו לא נפרדים ממנו אף פעם, ובטח לא בימים ארוכים בבית תחת עננת הקורונה. מן הסתם, חשוב לשמור עליו נקי, במיוחד לאור העובדה שאנחנו מניחים אותו בכל מקום (אפילו בשירותים), ולאור המגע התדיר עם האצבעות והפה. אז איך לנקות אייפון בלי להרוס אותו? לאחרונה פרסמה אפל הנחיות רשמיות שנותנות מענה לשאלה שמטרידה רבים מלקוחותיה בימים אלה. הנה תשובות לשאלות, כפי שפרסמה אפל:

איך מנקים אייפון? האם מנקים אייפון עם חומר חיטוי?

מותר להשתמש במטלית חיטוי המכילה 70% אלכוהול כדי לנגב בזהירות את החלקים החיצוניים של האייפון. אסור להשתמש באקונומיקה. יש לוודא שלא חודרת לחות לשום פתח ולא לטבול את האייפון בחומרי ניקוי כלשהם.

פרסום לעסקים

לאייפונים מסדרת אייפון 11 יש מסך זכוכית מיוחד עם גימור מאט. בשימוש רגיל, ייתכן שיהיו על הזכוכית סימנים שתוצאה ממעבר של חומרים הבאים במגע שגרתי עם המכשיר, כמו בד או דברים שנמצאים בכיס. ייתכן שהמעבר של אותם חומרים ייראה כמו שריטה, אבל ניתן להסיר אותה ברוב המקרים. כדי להסירה, יש לעקוב אחר ההוראות:

  • יש לנתק את כל הכבלים ולכבות את האייפון
  • יש להשתמש בבד רך וגמיש, בדומה לבד שמנקים באמצעותו משקפיים
  • יש להימנע מחדירת לחות לפתחים.
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי או בדחיסת אוויר.
  • לאייפון יש ציפוי שמטרתו למנוע מהזכוכית להתמלא בטביעות אצבע. חומרי ניקוי עלולים לפגוע בציפוי ולשרוט את האייפון.

אייפון 11 ממחיר

איך לנקות אייפון מדגמים קודמים?

הזכוכית של אייפון XS, אייפון XS Max, אייפון X, אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון 7 היא זכוכית שונה.

יש לנקות את האייפון מיד כאשר הוא בא במגע עם כל דבר שעלול להשאיר עליו כתמים או לגרום לו כל נזק אחר, למשל לכלוך, חול, דיו, איפור, סבון, חומרי ניקוי, חומצה, מאכלים חומציים או תחליב לחות.

מעבר לכך, תהליך הניקוי זהה לתהליך שתואר קודם לכן.

לגבי דגמים ישנים יותר (אייפון 6S, אייפון 6S פלוס, אייפון 6, אייפון 5e) – באפל מזכירים כי אין להשתמש בתרסיסים לניקוי חלונות או לניקוי כללי בבית. גם כאן אסור לדחוס אוויר למכשיר ולהימנע מתרסיסים שונים. כדי לנקות את המסך מבלי לפגוע בציפוי של הזכוכית, יש להשתמש במטלית בד רכה. באפל מסבירים כי על הזכוכית של מכשירים אלה קיים ציפוי לדחיית טביעות אצבע. הציפוי הזה נשחק עם הזמן, אך שפשוף אגרסיבי של המסך יאיץ את השחיקה.

כדי לנקות את כפתור הבית, יש לנגב אותו במטלית לחה.

היה לכם מעניין? אנחנו השקענו, אתם צריכים רק לעשות לנו לייק >>

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קבלו את העדכונים של פואנטה בטלגרם >>





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות