אחרי פרטנר TV, הפרסומות הגיעו להוט. איפה תיתקלו בהן? - פואנטה

אחרי פרטנר TV, הפרסומות הגיעו להוט. איפה תיתקלו בהן?

מנויי הוט משלמים מדי חודש דמי מנוי שאמורים לפטור אותם מצפייה מפרסומות, אך אלה מהם שצופים בתוכן באמצעות אפליקציית הוט play – גילו שהם דווקא כן רואים פרסומות

פרסומות בהוט
פרסומות בהוט: רוצים לצפות ב"איש חשוב מאוד"? צפו קודם בפרסומת ל MILUCCA
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מנויי הוט שצפו לאחרונה בתוכן של הוט באמצעות אפליקציית הוט play – גילו שהשידור נקטע על-ידי פרסומות. מדובר בשיטה חדשה של הוט להרוויח כסף משידוריה, כאשר למנויים אין דרך לדלג על הפרסומות. מן הסתם, הדבר גורם להתמרמרות בקרב המנויים. זאת, משום שעד כה ההפרדה בין טלוויזיה מסחרית עם פרסומות (ערוצים 12 ו-13) לטלוויזיה בלי פרסומות (ערוצי הוט ו-yes) הייתה ברורה.


בניגוד לטלוויזיה המסחרית שמשודרת חינם לפי מודל של הכנסה פרסומות, מנויי הוט ו-yes משלמים על מנוי חודשי הרבה כסף כל חודש – אבל נהנים מיתרון משמעותי: אין פרסומות. כעת הוט מנצלת פרצה – אין איסור על פרסומות באינטרנט, ושם היא משבצת פרסומות.

פרטנר TV: פרסומת לסנו בפרק של הכלה לאיסטנבול

כפי שפורסם בפואנטה רק לא מזמן, ממש לאחרונה החלה אחת המתחרות של הוט בענף הטלוויזיה לשדר פרסומות: פרטנר TV. הפרסומות בפרטנר TV שובצו בשלב ראשון בערוצים בודדים כמו ויוה וטדי, אך פרטנר TV הכריזה כי זה המודל החדש שלה וכי צפייה בפרסומות תהפוך לחלק מחוויית הצפייה של מנוייה.

עוד כתבות שיעניינו אתכם בפואנטה:

מה שמיוחד בפרסומות אלה, בניגוד לפרסומות בטלוויזיה המסחרית, הוא שהן מותאמות אישית לגולש (בדומה לפרסומות שגולשי האינטרנט רואים אוטומטית, המותאמות להם אישית בהתאם להרגלי הגלישה שלהם). כך למשל, אישה שצופה בכלה מאיסטנבול עשויה להיחשף לפרסומת למוצרים של סנו, וגבר שצופה במשחק כדורגל עשוי להיתקל בפרסומת לבירה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות