דרושים הייטק: אחרי החגים הגיע…

דרושים הייטק: אחרי החגים הגיע…

גם כיום הביקוש למשרות בהייטק גבוה והתנאים טובים ביחס למקצועות אחרים. הנה כמה רעיונות למשרות דרושים בהייטק

דרושים הייטק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כידוע, גם בשוק התעסוקה של היום, עבודה בהייטק היא עבודה מתגמלת יותר מרוב העבודות בשוק. אמנם, כדי להשתלב בתעשייה יש לעבור לא מעט, אך במידה שתצליחו לעשות זאת תזכו ליהנות מתנאים נהדרים שכנראה לא תמצאו בסביבת עבודה אחרת. מהן המשרות החמות היום בתעשייה? מי שמחפש משרות דרושים הייטק מגלה מקצועות מגוונים, אשר לא כולם מצריכים יידע במחשבים. הנה מספר רעיונות לקריירות שונות וייחודיות בתעשיית ההייטק, קריירות שאחת מהן עשויה להיות הקריירה הבאה שלכם:

מומחה אחסון נתונים

בשנים האחרונות נוצרה משרה חדשה במודעת דרושים הייטק – מומחה אחסון נתונים. מומחה סטורג' הוא אדם שיש לעבודתו חשיבות רבה, שכן מוטלת על כתפיו אחריות כבדה. מדובר בתפקיד שדורש ממי שמלא אותו להיות עם אצבע על הדופק בכל הנוגע למגמות במערכות מסדי נתונים, לבצע גיבוי למידע, לשחזר מידע ועוד.

סייבר

בעידן הנוכחי קשה להמעיט בחשיבותו של מומחה סייבר. מדובר במשרה שהפכה לנפוצה ולחיונית בכל חברה, במיוחד בכלל חברות ההייטק. הסיבה ברורה. כל עסק וכל חברה מסתמכים כיום על מערכת ממוחשבת, וחלקם גם מחזיקים במאגרי נתונים עצומים שאסור שייפלו בידי האנשים הלא נכונים. תפקידם של אנשי הסייבר הוא גם להגן על המידע בהיבט של של הגנה מפני השתלת וירוסים ונוזקות, וגם הגנה על המידע מפני גניבה. אחד היתרונות הבולטים ביותר המתלווים אל משרת הסייבר, מלבד השכר המתגמל, הוא שמדובר בתחום שלא מחייב לימודים ארוכים. אמנם מדובר בלימודים מעמיקים ויסודיים, אך לעתים מספיקים מספר קורסים כדי להגיע למצב שבו תוכלו להשתלב באחת מן חברות ההייטק בתעשייה. יתרון נוסף: מדובר במקצוע מאוד מבוקש אשר קיים בו מחסור בכוח אדם מיומן.

שיווק דיגיטלי

לא כל מי שחושב על השתלבות בתעשיית ההייטק מכיר את האפשרות של כניסה לענף השיווק הדיגיטלי. זאת, למרות שמדובר על אחד מהתחומים החמים ביותר בתעשיית ההייטק. חברות שונות, ובהן חברות הייטק, מחפשות אחר אנשי שיווק דיגיטלי מקצועיים באופן שוטף. עולם השיווק הדיגיטלי מתחדש כל הזמן ומצריך היכרות עם סוגים שונים של דרכי פרסום ושיווק, החל משיווק אורגני, דרך שיווק ממומן ועוד ועוד. בעידן שבו הדיגיטל שועט קדימה, עולם הסושיאל מתחדש כל הזמן, ענקיות האינטרנט מפתחות מוצרים חדשים והדרכים להגיע אל קהלי היעד הולכות ומתרבות – שיווק דיגיטלי הוא מקצוע מבוקש במיוחד.

1
נגישות