מגדל HIGHLINE ברמת גן: לשכוח מהפקקים, ליהנות מאיכות חיים

מגדל HIGHLINE ברמת גן: לשכוח מהפקקים, ליהנות מאיכות חיים

אל תחמיצו את ההזדמנות לגור בלב הפועם של המדינה: מגדל HIGHLINE ברמת גן מציע דירות יוקרה מרווחות ופנטהאוזים מפוארים. איכות חיים למביני עניין

HIGHLINE רמת גן
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות זה כבר ברור – מתחם הבורסה ברמת גן הוא המקום החם ביותר לגור בו עבור כל מי שרוצה לחיות במרכז העניינים, ובמקביל לדעת בוודאות שערך הנכס שהוא רוכש לא רק יישמר, אלא אף יעלה. עבור הלקוחות האלה, פרויקט הנדל"ן למגורים HIGHLINE עונה על כל הדרישות. הפרויקט, שנמצא ברחוב המתמיד, בסמוך לצומת עלית ובקרבת מתחם הבורסה ברמת גן – מאפשר לחיות את תל אביב בלי לשלם את המחירים של תל אביב.

המגדל השני של HIGHLINE ייחודי מבחינת תמהיל הדירות שהוא מציע: דירות יוקרה של 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם עיצוב פנימי מרהיב ומרפסות שמהן אפשר להשקיף על כל תל אביב והסביבה.

HIGHLINE רמת גן
HIGHLINE רמת גן: לחיות במרכז עם איכות חיים ללא פשרות

 

למעשה, המרפסות הגדולות הן ללא ספק אחד היתרונות הגדולים בפרויקט, והן נותנות מענה לביקושים שצצו ועלו בתקופת הקורונה. בעקבות סקרי לקוחות, מדובר במרפסות ענקיות של 30 מ"ר ו-45 מ"ר – שהופכות את השהייה בבית, גם בתקופות ממשוכות של סגר או בידוד, לשהייה מפנקת.

בנוסף לכל אלה, הדיירים נהנים מחניון תת קרקעי, מחדר כושר פרטי וממועדון דיירים יוקרתי.

לגור ב-HIGHLINE ולא לעמוד יותר בפקקים

בעידן שבו הפקקים הפכו לבלתי נסבלים, לא צריך להסביר כמה חשוב ונוח לגור במרכז העניינים. הרכבת הקלה שתעבור סמוך למגדלי הייליין היא כשלעצמה סיבה טובה לבחור לגור שם. בדיוק כמו בלונדון או פריז, אפשר יהיה לתכנן את הנסיעות שלכם לכל מקום, להגיע בקלות, בלי איחורים וללא עמידה מתישה בפקקים. כזו בדיוק תהיה חוויית המגורים של דיירי HIGHLINE: להתגורר בדירות יוקרתיות בלב הפועם של המרכז ולהגיע לכל מקום בלי פקקים ובלי להוציא את הרכב.

דיירי המגדל הראשון של HIGHLINE כבר נהנים מאיכות חיים ללא פקקים. רבים מהם הם כאלה שנואשו מנסיעה של שעות ארוכות – נסיעה שרק הולכת ומתארכת עם השנים. כבר היום תושבי שהם, מודיעין, רעננה והאזורים השונים שמהם נוסעים העובדים אל מקומות העבודה בתל אביב וסביבתה, מבלים כשעתיים וחצי ביום בפקקים – ולפי התחזיות, המצב לא ישתפר אלא יחמיר. מספר השעות הזה מצטבר לכמה ימים בכל חודש – ימים שלמים שבהם הם היו יכולים לבלות עם המשפחה, להתאמן, לעבוד או לעשות כל דבר אחר.

"בעיית הפקקים הפכה לשיקול מרכזי בקבלת ההחלטה של הרוכשים איפה לגור. הם מעדיפים לגור בדירה מפוארת או במיני פנטהאוז בתוך העיר, במקום לגור בבית פרטי מחוץ לאזור תל אביב ולנסוע כל יום כמה שעות לעבודה וחזרה", מסבירים מנהלי הפרויקט.

כל הדרכים מובילות ל-HIGHLINE ברמת גן

כאמור, אחת הסיבות העיקריות לאטרקטיביות של פרויקט HIGHLINE, היא כלכלית נטו – ערך הנכס יושבח. כך קרה עם המגדל הראשון של HIGHLINE, וכך יקרה גם במגדל השני אשר משווק בימים אלה. כאשר החל השיווק של המגדל הראשון, רק בעלי החזון צפו את עליית הערך המהירה, אבל כיום לא צריך הרבה דמיון כדי להבין לאן נושבת הרוח. אפשר כבר לראות באופק את תחילת פעילותה של הרכבת הקלה, מה שללא ספק יקפיץ את הערך של המקום. "לא במקרה אנשים מזהים את פוטנציאל עליית הערך הקיים באזור של צומת עלית ומתחם הבורסה. מדובר במיקום אסטרטגי, מרחק הליכה מלב תל אביב – במחיר נמוך מהמחירים בתל אביב", מסבירים מנהלי הפרויקט.

להיות במרכז העניינים

כאמור, המיקום של הייליין מאפשר לדיירי המתחם פשוט להיות במרכז העניינים, הן מבחינת תעסוקה והן מבחינת חיי היומיום ותרבות הפנאי. החל מפיקניק בפארק הירקון, דרך הופעה של האמן האהוב עליכם ועד ארוחת ערב במסעדה או בילוי בבית קפה – הכול זמין, נגיש ומיידי.

כמה נגיש? בתוך פחות מ-10 דקות תוכלו להגיע מנקודה לנקודה, בעוד שחבריכם מחוץ לעיר ייסעו שעה ויותר – ואף ייאלצו לחפש חניה…

לקנות בית מבית טוב

מאחורי פרויקט HIGHLINE עומדת קבוצת ים סוף מקבוצת פפושדו, אשר מאחוריה יותר מ-50 שנות ניסיון. הקבוצה עוסקת כבר עשרות שנים בבנייה מאסיבית של מלונות ברחבי העולם, ביניהם מלונות היוקרה פארק פלאזה, ארנה ו-art'otel.

כזכור, בחברה זיהו בעבר גם הפוטנציאל הטמון ברחוב אילת בנווה צדק בתל אביב – למרות שהיו מי שהרימו גבה על המיקום הלא שגרתי. אם אז הם תהו מי יקנה שם דירות, כיום הם נוכחים לדעת שהביקור גבוה מההיצע.

בפרויקט HIGHLINE מביאה החברה את היידע והמוניטין שלה אל הנדל"ן למגורים. הצלחת מגדל HIGHLINE הראשון לא מותירה מקום לספק, בני המזל שירכשו דירה במגדל השני ייהנו מכל העולמות.

1
נגישות