תנור חימום – המוצר הכי חשוב לחורף הישראלי

תנור חימום – המוצר הכי חשוב לחורף הישראלי

לפני שאתם קונים תנור אמבטיה בפרט, ותנור חימום לבית בכלל, כדאי לברר כמה נקודות שיבטיחו שתהיו מרוצים, ולא לשכוח לרגע את עניין הבטיחות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אמנם החורף הישראלי הוא לא החורף של אירופה, ובכל זאת, אין בית בישראל שלא חווה את האתגרים של החורף בצורה כזו או אחרת, ובעיקר חימום הבית. מדובר כמובן בכל חדרי הבית, ובפרט בחדר האמבטיה. כדאי כמובן לא לחכות לרגע האחרון אלא לוודא שאתם מסודרים לפני הימים הקרים ביותר. אם אין לכם אמצעי חימום לאמבטיה, כדאי שתדאגו לרכוש תנור חימום לחדר האמבט. לשם כך, כדאי שתבינו מה הם התנאים והדרישות המקצועיות לרכישת גופי חימום איכותיים לחדר האמבטיה.

איך לרכוש תנור חימום מעולה לבית שלכם?

המגוון גדול מאוד, אבל דווקא בגלל זה כדאי להתאים את המוצר לצרכים ולדרישות שלכם ולא להתפשר על תנור חימום שלא יעשה את העבודה.

המגוון הזה כולל תנור אינפרא-אדום, מפזר חום, תנור ספירלה, מקרין חום ועוד. כל אחד מהם מציע סוג שונה של חימום ונוחות שימוש שונה. הם מגיעים בעיצובים שונים, בגדלים שונים ועם שיטות הפעלה שונות. גם רמת הבטיחות שלהם שונה.

הנה כמה נקודות שיש לתת עליהן את הדעת:

גודל התנור

יש משמעות לממדי תנור החימום שאתם רוכשים. חדר אמבטיה הוא לעתים קרובות חדר קטן וצפוף, כך שאתם לא יכולים לרכוש כל מוצר שהוא ולקוות שיהיה לכם נוח לתלות את התנור שלכם. הגיעו אל החנות כשיש לכם את המידות המדויקות של חדר האמבטיה.

פיזור החום

הכוונה היא ליכולת שלכם לשלוט על היקף פיזור החום של התנור. גם אם השליטה באה לידי ביטוי במערכת כפתורים פשוטה יחסית, אתם לא רוצים לוותר על מערכת שיהיה נוח מאוד לנהל. ועל כן, רצוי לבחון את מערכת ההפעלה של תנור החימום, כדי לוודא שאתם יכולים לשמור על תפקוד נוח וקל שלו לאורך כל שעות הפעילות.

חשמל ומים – זהירות!

כמובן שנדרשת הפרדה מוחלטת בין מערכת החשמל לבין מערכת המים.  דווקא בחדר האמבטיה, עליכם להקדיש את כל תשומת הלב שלכם לבטיחות חשמל ומים. גם בעת הרכישה וגם בעת ההתקנה של המוצרים שלכם, אי אפשר להתעלם מהסכנות הטמונות בשימוש במכשירי חשמל, בסביבת האמבטיה הלחה והרטובה, והאחריות מוטלת עליכם.

אם אין לכם ידע מספק בהתקנה או בשימוש במערכות חשמל, אל תיקחו על עצמכם את האחריות ופנו רק לאנשי המקצוע המנוסים ביותר, כדי לבחור תנור חימום לבית שלכם.

השאלות החשובות מקבלות מענה מקצועי

כמו בכל מוצר אחר, כאשר אתם רוכשים תנור חימום לבית, אתם מצפים למצוא את המוצר הכי מתאים לצרכים שלכם. דווקא בגלל עודף ההיצע, כדאי לפנות לעזרה מקצועית של חנויות המספקות ייעוץ בתחום מכשור חשמלי במיוחד לחדרי האמבטיה. כך תקבלו הכוונה החל מהבחירה של תנור חימום ועד תהליך ההתקנה, וכן ליווי במקרה של תקלות. כאמור, חשמל מים הם לא משהו שכדאי להתעסק איתו, וכדאי להסתמך על הידע שיש לחנויות מקצועיות בתחום החשמל.




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    1
    נגישות