השתלת שיער בחו"ל - מה חשוב לדעת?

השתלת שיער בחו"ל – מה חשוב לדעת?

השתלת שיער בחו"ל מאפשרת ליותר ויותר ישראלים ליהנות ממראה של שיער מלא בלי לפשוט את הרגל. הנה מה שצריך לדעת

השתלת שיער
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

לא מעט אנשים, בעיקר רבים, סובלים מנשירת שיער. יש האומרים שהתופעה הטבעית הזאת אף גוברת בשל אורח החיים המודרני, שגורם להאצת ההתקרחות בשל תזונה לקויה או היעדר חשיפה לאור השמש. לא חשוב מהי הסיבה לנשירת שיער, התוצאה בדרך כלל דומה: פגיעה בדימוי העצמי ובביטחון העצמי של נשים ושל גברים כאחד.

מהי בעצם נשירת שיער וכיצד היא מתרחשת? איך יכולה השתלת שיער לשנות את המצב באופן מהותי? מהי השתלת שיער בחו"ל ומהן היתרונות שלה? להלן התשובות.

נשירת שיער וכיצד היא מתרחשת

בגוף האדם מתרחשת צמיחה של שיער באזורים רבים, כאשר הבולט שבהם הוא הקרקפת. עם זאת, מה שרבים אינם מודעים לו היא העובדה שבגוף מתחוללים שני תהליכים במקביל – צמיחת שיער חדש ונשירה של שיער אשר סיים את התפקיד שלו.

במצב תקין, נשירת השיער מתרחשת במקביל לצמיחת שיער באותה הכמות, כך שבסיומו של עניין הכמות הכוללת של השיער, בעיקר על הקרקפת, נשארת דומה פחות או יותר לאורך כל הזמן.

תהליך התקרחות משמעותי מתחיל כאשר כמות השיער שנושר גדולה באופן משמעותי מכמות השיער החדש הצומח על גבי הקרקפת. שיער ישן גווע ומת, ובמקומו לא צומח שיער חדש.

זאת, כיוון שזקיקי השיער האמורים להצמיח אותו אינם יכולים למלא את התפקיד שלהם.

השתלת שיער – היכן כדאי לבצע אותה?

אחת הדרכים היותר מקובלות להצמחת שיער היא פעולה פשוטה של השתלת שיער בחו"ל או בארץ. עד לפני כמה שנים, הפעולה הזאת היתה מסובכת למדי, יקרה ולא תמיד הסתיימה בהצלחה גמורה. עם זאת, בשנים האחרונות השתפרה טכניקת ההשתלה ונכון להיום אחוזי ההצלחה גבוהים מאד.

אם השתלת שיער אחת לא הצליחה במלואה, אפשר לבצע השתלה נוספת שתשלים את המלאכה.

השתלת שיער פירושה נטילת זקיקי שיער איכותיים ממקום שבו השיער עדיין צומח היטב והשתלה שלהם באזורים שבהם הצמיחה היא דלילה או לא קיימת. תהליך השתלת שיער יכול להתבצע בארץ אבל ניתן לעבור אותו גם בחו"ל, בתנאים אטרקטיביים.

היתרון המשמעותי ביותר של השתלת שיער בחו"ל טמון בעובדה שמחיר ההשתלה בחו"ל נמוך יחסית ומאפשר גם למי שהממון איננו מצוי בכיסו בשפע, לעבור את התהליך בהצלחה ולצאת עם שיער שופע ואגו מחוזק.

מעוניינים לדעת עוד? רוצים לבצע השתלת שיער בחו"ל בתנאים הטובים ביותר?

צרו קשר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של MYHAIR יחזרו אליכם בהקדם. הם ילוו אתכם לאורך כל התהליך עד לסיום המוצלח שלו.

מאמר אורח





1
נגישות