עדכון להורים לגבי מענק לכל אזרח: איסוף מבנק הדואר

עדכון להורים לגבי מענק לכל אזרח: איסוף מבנק הדואר

הורים יוכלו כעת לקבל אתה"מענק לכל אזרח" עבור ילדיהם בבנק הדואר. כך זה יעבוד

ניוד כספית מקופת גמל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




המענק לכל אזרח עדיין לא הגיע לכל הזכאים. כעת, שבוע לאחר שהביטוח הלאומי העביר את האחריות לחלוקת 'מענק לכל אזרח' במזומן בבנק הדואר, הוחלט על ידי הנהלת הביטוח הלאומי לאפשר להעביר את המענק להורים עבור ילדיהם לאחר הצגת ייפוי כוח מהם.

ההחלטה התקבלה במטרה להקל על העברת המענק לכמה שיותר זכאים כמה שיותר מהר. על ההורה להגיע עם תעודת זהות יחד עם הספח שבו מופיע שם הילד/ה ומספר הזהות שלו/שלה.

נזכיר כי גובה המענק הוא 750 שקל לכל אזרח ועוד 500 שקל עבור כל ילד עד הילד הרביעי. לאחר הילד הרביעי, המענק עבור כל ילד עומד על 300 שקל. חלק ממקבלי קצבאות ביטוח לאומי מקבלים מענק כפול.

מענק לכל אזרח בבנק הדואר – כ-270,000 זכאים לא קיבלו

מבין כ-350 אלף תושבים שלא אותרו עבורם חשבונות בנק להפקדה ישירה, הגיעו כ-88.3 אלף אזרחים ולקחו את המענק במזומן. סך תשלום המענקים ל-350 אלף תושבים הוא כ-271 מלש"ח.

עד כה, נותרו כ-270.5 אלף תושבים שעדיין לא עדכנו את חשבון הבנק שלהם ולא הגיעו אל סניפי הדואר כדי לקבל את המענק. הערים בהן יש את מירב התושבים שעדיין לא לקחו את 'המענק לכל אזרח' הן: ירושלים, בני ברק, נצרת, רהט ותל אביב-יפו.

היישובים מהם הגיעו מירב הזכאים הם: מודיעין עלית (1242 אזרחים), נתניה (1076 אזרחים), טייבה (1067 אזרחים), עראבה (1059 אזרחים) ובית שמש (1028 אזרחים)

קבוצת הגילים 18-21 היא הקבוצה הגדולה ביותר שהגיעה אל הדואר ולאחריהם קבוצת גילאי 51-70.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי: "הביטוח הלאומי מנסה להפוך כל אבן על מנת להעביר את המענק לכל התושבים הזכאים לו. כפי שאני טוען לאורך כל תקופת משבר הקורונה, השירות הציבורי נמדד ביכולת שלו לסייע ולפשט תהליכים עבור אזרחי ישראל ויש הכרח ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסה. כשנוכחנו לדעת כי ישנם צעירים רבים ואוכלוסיות שאין להן חשבונות בנק, אפשרנו את המהלך של לקיחת המענק במזומן על ידי ההורים. אנו במעקב יום-יומי, יחד עם בנק הדואר, על ביצוע הפרויקט על מנת לוודא כי המענק לתושבי המדינה יינתן לכלל הזכאים".

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות