פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

פרויקט קידום ממומן בגוגל מאפשר לבתי עסק להגיע ליותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים. פעילות נכונה ומדויקת מהווה דרך נהדרת להגדיל את קהל לקוחותיכם

פרסום ממומן בגוגל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

קמפיין ממומן בגוגל נמצא ברוב המקרים בראש רשימת משימות הפרסום והשיווק של בתי עסק וחברות. אלו מבינות כי הפלטפורמה הרחבה והשליטה שיש לגוגל במרחב הדיגיטלי מהווה בעצם את המפתח והסיבה לבחור בו כפלטפורמה שבה נסתייע בקידום ובפרסום.

על מה מתבסס פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לבתי עסק וחברות להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש של הגולשים דרך ביטויים המייצגים בצורה המדויקת אותם. ביטויים הנוגעים לשירותים המסופקים, מוצרים ופתרונות.

ייחודיות הפרסום הממומן בגוגל לעומת הפרסום האורגני

במסגרת הפרסום הממומן בגוגל ניתן להגיע לתנועה של גולשים לאתר האינטרנט שלנו באופן קצר הרבה יותר לעומת פרויקטים של פרסום אורגני, הנחשבים לפרויקטים עם ראייה עתידית לטווח הבינוני והרחוק. הדבר מתאפשר בעזרת ניהול מקצועי ונכון של הקמפיין הפרסומי והתקציב הקיים.

דבר נוסף המהווה יתרון במסגרת פרסום ממומן בגוגל הוא העובדה שיש מקרים שאין אפילו צורך להקים אתר אינטרנט מושקע וכזה שיכול להכביד על התקציב הפרסומי שלכם. לבתי עסק קטנים, דוגמת שיפוצניקים או קוסמטיקאיות, ניתן לבסס פרויקט של פרסום ממומן בגוגל אשר יביא את הגולשים לדף נחיתה או טופס הרשמה, שבו המידע הרלוונטי אליהם ואף היכולת ליצור קשר או לבצע רכישה מהירה.

בחירת יעדים לקמפיין

פרסום ממומן בגוגל מתחיל בראש ובראשונה בבחירת יעדים לקמפיין הפרסומי שלנו.

כאן חשוב לדעת ולהכיר מה אנו רוצים להשיג בתוך אותו קמפיין הפרסום הממומן בגוגל. בשונה מעט מפרקטיקה של קידום אתרים אורגני, יש לנו מגוון אפשרויות רחב והגדרת יעדים שניתן לבחור מראש. האם אנו מעוניינים במיתוג וחשיפה? תנועה של כמה שיותר גולשים לאתר האינטרנט החדש שלנו, פניות קונקרטיות בכתב של גולשים, פניות של גולשים באמצעות הטלפון, מכירה של מוצרים אונליין או אולי הרחבת רשימת הגולשים לניוזלטר שלנו.

עבור בתי העסק והחברות, ולבטח עבור חברת קידום האתרים שבה בחרנו, הגדרת היעדים חייבת להיות ברורה והיא זו שבעצם תקבע את אופי הקמפיין. על היעדים להיות מדידים וזאת כדי שנוכל לראות לאחר פרק זמן אם עמדנו בהם או שבחרנו לפעול בצורה שלא הביאה לתוצאות ועל כן יש לחשוב על דרכים אחרות.

בחירת ביטויי מפתח

לאחר שהגדרנו לעצמנו את היעדים בתוך קמפיין הפרסום הממומן בגוגל, חשוב להתפנות לבחירת הביטויים שהכי קרובים לתאר את בית העסק או החברה שלנו, המוצרים והשירותים אותם אנו מעניקים.

בין היתר, ניתן יהיה לעשות שימוש בכלי הצעת מילות המפתח של גוגל עצמו ואף למצוא כלים נוספים במרחב הדיגיטלי אשר פותחו עבור שלב זה על ידי חברות חיצוניות.

בחירת ניסוחים שונים למודעות

בשלב זה נתפנה לניסוח המודעות השונות אשר יופיעו לפני הגולשים בעמוד התוצאות של גוגל. ניסוח המודעה יכול להיות ברוב המקרים ההבדל בין בחירה של גולש להמשיך לאתר או דף הנחיתה שלכם או להימנע מכניסה.

ניסוח המודעות מהווה שלב סיעור מוחות יצירתי של הקופירייטרים בחברת קידום האתרים בה בחרתם להוביל את הקמפיין. אלו ישימו על השולחן מספר רחב של רעיונות לניסוח המודעות, ויצמצמו את הרשימה לרעיונות הרלוונטיים ביותר, תוך התאמת מספר ניסוחים למספר סוגים של מודעות וזאת גם בהתאם לביטויים שנרשמו על ידי הגולשים.

היתרונות בהפניית הגולש לדף נחיתה בודד לעומת אתר אינטרנט

היתרון הבולט עבורכם, כבית עסק או חברה, הוא בהקמה של דף אחד בלבד ולא השקעה רחבה ובעלת תקציב גבוה יותר של אתר אינטרנט מושקע. עבור גולשים רבים שימוש בדף נחיתה אחד, לעומת אתר אינטרנט, מהווה גם כן יתרון, כשהם יודעים שאין להם הצורך להעמיק ולנדוד לתוך עמודים שונים באתר האינטרנט, כשכל מה שהם זקוקים לו נמצא באותו דף.

מקדמי אתרים העוסקים בקידום ממומן בגוגל יודעים לומר כי שימוש בדף נחיתה לעומת אתר אינטרנט מהווה, לא פעם, את ההעדפה הברורה כשמדובר בבתי עסק קטנים, דוגמת מנעולים ושיפוצניקים.

מדובר על עסקים שאמורים לספק שירות נוכח צורך מיידי של גולשים, ועל כן הפנייה לדף נחיתה אחד וברור היא זו המועדפת והיעילה יותר לעומת הפניית הגולשים לאתר אינטרנט שיחייב אותם בהשקעת משאבים ותקציב גבוה יותר עבור תחזוקו ותפעולו.

הכתבה בשיתוף קונספט1, סוכנות לשיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים ופרסום באינטרנט

1
נגישות