משחקי הכס: הרבה יותר מסדרת טלוויזיה. כל מה שהמעריצים צריכים לדעת - פואנטה

משחקי הכס: הרבה יותר מסדרת טלוויזיה. כל מה שהמעריצים צריכים לדעת

אם הופתעתם לאורך שבע העונות הקודמות, עונה 8 של משחקי הכס מבטיחה הפתעות וטלטלות שלא היו כמותן, עד לסצנת סיום שתשאיר אתכם המומים. HBO תציע גם סיור על הסט

משחקי הכס עונה 8
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הסדרת המיתולוגית "משחקי הכס" מבית HBO פתחה את העונה השמינית והאחרונה שלה כשהיא בשיא הפופולריות שלה ומעוטרת ב-46 פרסי אמי. איש לא יודע מה תהיה סצנת הסיום של סדרת הפנטזיה עתירת הפיתולים, האלימות והמין – אך השמועות וההשערות מציפות את השיח. האמת היא שהמעריצים לא צריכים להמתין זמן רב, משום שהעונה האחרונה של משחקי הכס היא עונה קצרה של 6 פרקים בלבד, כאשר פרק הסיום ישודר ב-20 במאי.

אפילו עיריית תל אביב מזהה את פרק הפתיחה של "משחקי הכס" כמאורע שמסעיר רבים, ובשיתוף עם yes תתקיים הקרנה חגיגית שלו ב-15.4 בשעה 20:00 בגן הפסגה ביפו.

כמובן, ב-HBO לא מחמיצים שום הזדמנות לעורר את תאבון המעריצים, וסיפקו אפילו הצצה לבוקר הראשון על סט הצילומים של העונה השמינית של משחקי הכס.



מה שכן ידוע הוא שאפשר לצפות לקרב מרתק ואלים בין ג'ון סנואו, דאינריז טארגריאן, טיריון לאניסטר, אריה סטארק, סאנסה סטארק ובריאן, לבין מלך הלילה וצבא המהלכים הלבנים. צילומי הקרב, נמשכו חודשים באירלנד הקפואה.

מה עוד למדנו מאיסוף שברירי מידע?

  • בפתיחת העונה, דאינריז מגיעה עם צבאה לווינטרפל לצד ג'ון סנואו
  • באחד הטיזרים, סאנסה אומרת לדאינריז "וינטרפל שלך"
  • לראשונה מאז העונה הראשונה, אריה, סאנסה וג'ון התאחדו. השלושה הולכים מתחת לווינטרפל ועוברים על פני קבריהם של בני משפחתם
  • רמז לבואם של המהלכים הלבנים קיים בסצנה שבה  אריה, סאנסה וג'ון עומדים מול הקברים של עצמם. שלפתע הכל נעשה קפוא
  • איש אינו יודע מה קורה בסופה של הסדרה, אך השחקנים שהתראיינו שדיגרו מסר אחיד: הסוף מפתיע מאוד, ויותיר רבים המומים, עצובים ואולי בוכים…

אילו שירותי טלוויזיה משדרים את משחקי הכס?

לא רק גיבורי משחקי הכס נלחמים על הבכורה, אלא גם שירותי הטלוויזיה. לקראת עלייתה של העונה השמינית, שמגיעה אחרי המתנה של שנתיים, בסלקום TV העלו ערוץ HBO (שבו כמובן משודר כל התוכן האיכותי של HBO). ב-yes ובסטינג TV הקדישו ערוץ שלם למשחקי הכס, ובו אפשר היה להשלים את הפערים מהעונות הקודמות (הערוץ יורד מהאוויר ב-15.4, עם עליית העונה החדשה). באתר של הוט מספקים שלל תכנים, חידות וסרטונים שסובבים כולם סביב משחקי הכס.

אז איפה ומתי תוכלו לצפות במשחקי הכס בישראל?

  • yes וסטינג TV: יום שני, 15/4, בשעה 04:00 ו-22:00, בערוץ yesEDGE- וב-yesVOD
  • הוט: יום שני, 15/4, בשעה 04:00 ו-22:00 בערוץ HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
  • סלקום: יום שני, 15/4, במקביל לשידור בארה"ב בערוץ HBO

בקרוב תוכלו לסייר על הסט של "משחקי הכס"

כמו בכל מקרה של סדרה מצליחה או סרט מצליח – מתפתחת מסביב גם תעשייה פורחת של אתרי תיירות, מוצרים ועוד.

לאחרונה הודיעה HBO כי היא מקימה פרויקט שישמר את מורשת משחקי הכס. מעריצי משחקי הכס יוכלו באביב של 2020 לטוס לאירלנד היישר אל אתרי הצילום של משחקי הכס ולהרגיש הם נמצאים בווסטרוז. הסיור בסטודיו Games of Thrones, אשר ממוקם באולפני  ב-Linen Mill אשר בבאנברידג' (Banbridge) שבצפון אירלנד, יאפשר למבקרים לראות פריטים מהסט, להתבונן מקרוב בתפאורה בכלי הנשק לקבל טעימה מההתרחשויות מאחורי הקלעים.

משחקי הכס סלקום TV



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות