סאני פותחת הרשמה מוקדמת לגלקסי S10 החל מהערב: עלות ההרשמה כ-100 שקל - פואנטה

סאני פותחת הרשמה מוקדמת לגלקסי S10 החל מהערב: עלות ההרשמה כ-100 שקל

הנרשמים יקבלו מתנה נדיבה, אך האם כדאי להזמין מראש את גלקסי S10?

גלקסי S10
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הערב יוכרז סמארטפון הדגל של סמסונג, גלקסי S10. מועד הגעתו לישראל עוד לא ידוע וגם המחיר עדיין בגדר חידה – אך חברת סאני כבר מכריזה על הרשמה מוקדמת.

סאני היא היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל, וכדי לתת תמריצים לצרכנים להירשם למכירה המוקדמת מבלי שיש להם מושג מה המחיר, היא מציעה מתנה שכוללת מטען אלחוטי, מטען רכב, כרטיס זיכרון 128GB וחצובה טלסקופית. בסאני אומרים ששווי המתנה הוא כ-1000 שקל.

עם זאת, ההרשמה אינה חינם. היא כרוכה בתשלום של כ-100 שקל, אשר יקוזזו ממחיר המכשיר.

ההרשמה פתוחה לחמשת אלפים הלקוחות הראשונים שיפנו דרך אתר רשת החנויות והחנויות עצמן. בנוסף, יתבצע רישום מוקדם במסגרת הפנינג הסיום של מרתון סמסונג תל-אביב שיתקיים ביום שישי, 22 בפברואר.

כאמור, המחיר אינו ידוע עדיין, אך מה שכן ידוע הוא שגלקסי S10 הוא בעצם שלושה מכשירים, כשם שאפל השיקה שלושה דגמים לאחרונה – האחד קלאסי (בדומה לאייפון XS), השני פרימיום (בדומה לאייפון Xs MAX), והשלישי משונמך (בדומה לאייפון XR).

על פי ההדלפות, מדובר במכשיר יקר. מה הוא מציע? את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה שפורסמה בפואנטה על השקת גלקסי S10.

האם משתלם להזמין מכשיר יקר עוד לפני ההשקה? כפי שפרסמנו לא פעם בפואנטה, מחיריהם של הסמארטפונים היקרים בדרך כלל יורדים לא מעט זמן קצר אחרי ההשקה, ובכל מקרה כדאי להתרשם מהמכשיר לפני שקונים אותו.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות