האם האייפון המתקפל בדרך? אפל רשמה פטנט על מסך מתקפל - פואנטה

האם האייפון המתקפל בדרך? אפל רשמה פטנט על מסך מתקפל

זה לא יקרה מחר, אבל אפל מצטרפת למירוץ המסכים המתקפלים. מתי נראה אייפון מתקפל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

האייפון המתקפל בדרך, וככל הנראה לא רק אייפון מתקפל, אלא גם אייפד מתקפל ומוצרים אחרים של אפל. הפטנט שהגישה אפל אושר, וכעת נותר להמתין בסבלנות ולראות איך ייראה המוצר המוגמר של חברת הטכנולוגיה שמאז ומעולם שמה בראש מעייניה את נושא העיצוב והשימושיות.

הפטנט, שאושר ע"י המשרד האמריקני לפטנטים ולסימנים המסחריים, מתואר כ"מכשיר אלקטרוני עם תצוגה וכיסוי אשר מתאפיינים בגמישות וביכולת להתקפל". אפל הגישה אותו לאישור כבר בינואר 2018, וכעת הוא אושר.

למרות העיכוב בהשקת גלקסי פולד של סמסונג, ולמרות שעדיין לא ברור אם ומתי תשיק וואווי את הסמארטפון המתקפל שלה Mate X – אפל עדיין בפיגור. עם זאת, אין בכלל ספק שפניה מועדות להשקת מכשירים מתקפלים, וההערכות כעת מדברות על שנת 2020 או 2021.

אפל אמנם אוהבת להיות חלוצה ופורצת דרך, אבל נראה שבמקרה הזה היא מחוץ לתחרות על "מי תשיק ראשונה".

ומה לגבי המחיר? זה כמובן עדיין לא ידוע, אבל אפשר רק להניח שהאייפון המתקפל יהיה יקר מאוד, אפילו מאוד מאוד. שלושת הדגמים האחרונים שאפל השיקה – שממש לא היו מכשירים מתקפלים ולא הציעו חידושים מהפכניים – הם סמארטפונים יקרים מאוד, כאשר הדגם היוקרתי אייפון xs max הגיע בארץ למחיר של כ-7000 שקל בעת ההשקה. לאור זאת, אפשר רק לדמיין כמה יעלה אייפון מתקפל.





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות