לא מתפשרים על יוקרה – חופשה משפחתית בסטייל שלכם

לא מתפשרים על יוקרה – חופשה משפחתית בסטייל שלכם

בווילה באילת או במלון בתל אביב – יש הרבה אפשרויות לצאת לחופשה משפחתית בישראל וליהנות מסטייל ומיוקרה, בלי פשרות

חופשה משפחתית בישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם הסטייל שלכם הוא יוקרה ופינוקים ברמה גבוהה – אתם לא צריכים להתפשר על כך בחופשה המשפחתית הבאה שלכם. קחו את הילדים למלון יוקרה וצרו יחד זיכרונות בלתי נשכחים, שגם אתם וגם הם ידעו להעריך.
חופשה משפחתית היא הזדמנות נפלאה ליצור חיבור חזק ומחודש בין בני הבית ולרקום יחד זיכרונות קסומים שיגבשו אותנו יחד כצוות מנצח ומלוכד. חופשה מוצלחת, שבה כל אחד מקבל את מה שהוא אוהב ורוצה, וכולם יחד נהנים מחוויות מיוחדות ומפנקות במיוחד, נמשכת הרבה אחרי ששבים ממנה, ולא רק בתמונות אלא גם במצב הרוח ובאווירה הנפלאה בבית.

רבים חושבים כי בחופשה משפחתית עלינו לוותר על הדברים שחשובים לנו בחופשה. למשל, אנו חושבים שעלינו לבחור במלון המרוכז בפעילויות לילדים או שעלינו לבחור במלון המציע שירותים בסיסיים. זה ממש לא נכון. מלונות יוקרה הם בחירה נהדרת לא רק לחופשה זוגית ורומנטית אלא גם לחופשה משפחתית מגבשת, שכן הם מעניקים תנאים ושירותים ברמה גבוהה, ומבטיחים כי כל אחד ימצא את החוויה היוקרתית האישית והמיוחדת שלו (כי גם הילדים שלכם אוהבים להתפנק, לא פחות מכם).

מלונות היוקרה של רשת הרברט סמואל מציעים למשפחות מגוון חדרי מלון מרווחים ומעוצבים ברמת אבזור גבוהה, בריכות יפיפיות, ארוחות בוטיק מעולות ועוד מגוון פינוקים למבוגרים ולילדים. וכשלכל אלו מצרפים טיולים ואטרקציות בסביבתו המרתקת של המלון – בים המלח או בגליל, בתל אביב, בירושלים או באילת – מתגבשת חופשה מושלמת שכל המשפחה תיהנה ממנה.

חופשה משפחתית בישראל
צילום: דנה פרידלנדר

המשפחה בעיר הגדולה

רובנו מבקרים בתל אביב אחת לכמה זמן, מבלים בה כמה שעות לחוצות בין חיפוש החניה המתיש לפקקים הארוכים בדרך הביתה, ומצליחים רק לטעום על קצה המזלג את מה שיש לעיר הזאת להציע. אנחנו רוצים להציע לכם להתרווח מעט ולהישאר ללון בעיר ללילה אחד או יותר, יחד עם הילדים, בלי למהר ובלי להילחץ, כאשר הרגליים נושאות אתכם ממקום למקום בקלות ובנוחות – מהשוק לקניון, ממוזיאונים המציעים תערוכות אומנות והפעלות חווייתיות ייעודיות לילדים לפארק הירקון המציע מגוון אטרקציות במקום אחד: מבילוי בכדור פורח וסרט תלת מימד ועד שיט בסירת פדל או נסיעה בעגלת גולף . מהמסעדה לגלידרייה ומהרחוב אל חוף הים לרחצה או בילוי בנמל המציע מבחר אפשרויות כמו מגרש משחקים גדול, משחקיות מקורות, פארק טרמפולינות, פסטיבלים, תערוכות ומופעים מתחלפים.

ואם כל זה לא מספיק, מלון בתל אביב עם בריכה יסגור לכם פינה חשובה מאוד של הנאה לילדים, ויאפשר לכם, המבוגרים, להירגע בשלווה על כיסאות הנוח מול נוף הים כאשר הילדים משכשכים במים. במלון הרברט סמואל אופרה תל אביב תמצאו בריכת אינפיניטי נהדרת הצופה אל הים ומאפשרת ליהנות מהיוקרה של המלון ומהאווירה התוססת שבחוץ. גם אורחי מלון דה הרברט הסמוך מוזמנים ליהנות מבריכת מלון אופרה ולהעצים את חוויית הבוטיק היוקרתי שלהם.

המשפחה בעיר ההרפתקאות

אפשרות אחרת, ויוקרתית לא פחות, היא לרדת דרומה ולשכור וילה באילת שתהפוך את החופשה המשפחתית שלכם למיוחדת במינה. במלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת תיהנו מאווירה של ריזורט אסייתי ומהנופים הקסומים של הרי אילת וים סוף. מלבד חדרי אירוח יוקרתיים, מציע המלון גם מגוון וילות מעוצבות ואינטימיות במיוחד, שלכל אחת בריכה פרטית ודק שיזוף יפיפה.

כל אחת מן הווילות מעוצבת בצורה ייחודית ומוקפדת, וחלקן מתאימות ביותר לאירוח של משפחות. בווילה רויאל, למשל, תיהנו מחדרי שינה גדולים, מדשאות ומרפסות שיספקו מרחב מחיה נוח לכולם, ובריכה המשקיפה אל הרי אדום וים סוף ובווילה פוקט תיהנו מאווירה מיוחדת ונופים עוצרי נשימה בדק רחב הידיים שלכם.

הפרטיות והפינוקים שמספקות הווילות יעניקו למשפחה תחושה של חיבור עמוק ואינטימיות נעימה, וכשלידכם נמצאת עיר הנופש אילת, האפשרויות הן אינסופיות – מבילוי ארוך על חוף הים, עבור בצלילה ושיט, ועד קניות וארוחות שוות במיוחד.

את החופשה המשפחתית הבאה שלכם תוכלו לקיים בדיוק בסטייל שאתם אוהבים. אתם לא חייבים להתפשר ולבחור במה שכולם בוחרים – הרשו לעצמכם לחלום ולדמיין כיצד תיראה החופשה המנצחת שלכם, ולכו על יוקרה! כי למשפחה שלכם זה בטוח מגיע.

1
נגישות