טיול משפחות לדרום אמריקה - האטרקציות המובילות של היבשת - פואנטה

טיול משפחות לדרום אמריקה – האטרקציות המובילות של היבשת

טיולי משפחות לדרום אמריקה הולכים ונעשים פופולריים: הנה כמה המלצות על האטרקציות שלא כדאי להחמיץ בארגנטינה, צי'לה ופרו

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יש להניח שהדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם שומעים את צמד המילים "דרום אמריקה" הוא טיול אחרי הצבא ותרמילאים מיוזעים. אבל יש גם טיול אחר לדרום אמריקה, ויותר ויותר משפחות מגלות לאחרונה את קסמה של היבשת.

לא נחדש לכם הרבה אם נספר שדרום אמריקה מציעה פינות חמד רבות וקסומות למבקרים בה, כך שיותר ויותר ישראלים הופכים אותה ליעד לטיול משפחתי.



אז לאן נוסעים?

ריכזנו כאן כמה אטרקציות נבחרות. לפני שאתם מסתערים על הרשימה, חשוב לזכור את הבדלי העונות – דווקא בחודשי הקיץ שלנו שורר חורף במדינות הדרומיות של היבשת. היערכו בהתאם.

בנוסף, עבור טיול לדרום אמריקה עם ילדים אנחנו ממליצים על דגם של טיול כוכב, שבו אתם לנים במקום אחד ויוצאים ממנו מדי יום כדי לראות יעד אחר. ואחרי ההקדמות האלה, ניגש לעניין:

ארגנטינה

המדינה הדרום אמריקאית מציעה שפע של אטרקציות למבקר בה. האטרקציות בארגנטינה ממוקמות במרחקים גדולים למדי האחד מהשני ולכן יש לתכנן מראש דרכי תחבורה. אחת ההמלצות היא לא לוותר על מפלי האיגואסו המרהיבים. האיגואסו, הנמנים בין המפלים הגדולים בעולם, ממוקמים על הגבול שבין ארגנטינה וברזיל, ושוכנים בתוך צמחיה טרופית סבוכה שמוסיפה ליופיים.

אזור קסום נוסף הוא אזור האגמים בארגנטינה, המוקף פסגות מושלגות. נוסף על האגמים היפהפיים תמצאו במקום פארקים בעלי נוף מתחלף. מומלץ ללון בברילוצ'ה, עיירת נופש בעלת ציביון אירופאי, שהיא גם שם דבר בתחום השוקולד.

צ'ילה

סנטיאגו, בירת צ'ילה, היא תחנת חובה עבור המטיילים במדינה. סנטיאגו, הנחצית לשניים על ידי נהר המאפוצ'ו, הינה עיר ענקית ומודרנית שמציעה למבקרים בה ארכיטקטורה מגוונת – מבנייה קולוניאלית ועד גורדי שחקים – ואוכלוסייה מגוונת אף יותר. נוסף על יופיה, העיר שוכנת סמוך למספר אטרקציות נוספות, מחופי האוקיינוס השקט ועד לאתרי סקי שעשויים להתאים עבור טיולי משפחות לדרום אמריקה.

פרו

הרפובליקה של פרו, הגובלת בצ'ילה, מציעה מבחר אטרקציות עוצרות נשימה, בהן גשר האינקה שבקניון אפורימק (לא מומלץ לסובלים מפחד גבהים!). מדובר בגשר מלאכת יד אשר בני האינקה ארגו מעשבים. נשמע מפחיד, אבל הגשר עומד על תילו בכבוד כבר חמש מאות שנה.

קחמרקה – העיר, המשופעת בכנסיות יפהפיות ובמעיינות חמים, שוכנת בהריה הצפוניים של פרו ונודעת למרחקים בזכות הגבינות המשובחות שלה. עבור חובבי ההיסטוריה שביניכם נציין, כי זהו גם המקום בו נחרבה אימפריית האינקה.

סקרנו פה על קצה המזלג כמה טעימות מתוך יבשת מרתקת ועשירה בהיסטוריה. מקווים שפתחנו לכם את התיאבון. אז יאללה, ואמוס!



תגובות: 0

נגישות