EXPLORER צימר בצפון: צימרים ברמת הגולן 2020

EXPLORER צימר בצפון: צימרים ברמת הגולן 2020

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

בואו נדבר על נופש ב-2020. אם אתם מחפשים אחר מתחמי הנופש המובילים והמומלצים ל-2020, כדאי שתכירו מגזין בוטיק אינטרנטי אשר עוסק בענייני תיירות בצפון, כולל צימרים ברמת הגולן עם בריכה, לפעמים גם עם ג'קוזי וסאונה. כיצד נראה נופש שלוקח בחשבון את כל הפרטים? מגזין הבוטיק EXPLORER צימר בצפון מרכז את כל מה שרציתם לדעת על צימרים ברמת הגולן עם בריכות פרטיות, בלי בריכות, עם ובלי ג'קוזי… מה שבא לכם. יש גם סוויטות וצימרים מול הכנרת וסובב כנרת.

נתחיל עם הצימרים וחדרי האירוח עצמם, מה יש בהם?

הנופש המושלם ברמת הגולן ב-2020

אם אתם זוג, למה שלא תיקחו לכם הפסקה מהחיים, תתפנקו ותזמינו צימר לזוג עם עיסוי שוודי מעולה? ואם אתם משפחה, תמצאו מגוון צימרים למשפחה עם בריכה פרטית ברמת הגולן. אין כיף יותר גדול מאשר להתעורר בבוקר, לפקוח את העיניים ולראות את נופי הכנרת מולכם.

בין אם אתם מחפשים צימר ברמת הגולן עם ארוחת בוקר ובין אם צימרים עם עיסוי טוב, כדאי שתכיר את היישוב חד נס ואת אזור הגליל המערבי. היישוב חד נס הוא אחד היישובים המפנקים ביותר בארץ.

מתעוררים ברמת הגולן מול נופי הכנרת

אם אתם מחפשים צימק מפנק באמת, כדאי שתבדקו לא רק מה יש בתוך הצימר, אלא מה יש מחוצה לו. במרחבי החוץ של מתחמי צימרים ברמת הגולן, תמצאו בדרך כלל כל מה שצריך כדי לשדרג את החופשה: מטבחים ענקיים, עמדות BBQ, בריכות פסיפס ענקיות או קטנות יותר, תאורה רומנטית ללילות, צמחייה פסטורלית ובריכות נוי עם דגים, מתקני משחקים לילדים ועוד.

כדאי לדעת, EXPLORER צימר בצפון מרכז צימרים למשפחות ברמת הגולן עם בריכות פרטיות, אבל גם צימרים לזוגות ואף צימרים לקבוצות קטנות וגדולות יותר. כמובן, הכול בהתאם להוראות משרד הבריאות.

אתם מוזמנים ליהנות ממגוון צימרים עם תו סגול ברמת הגולן, כולל צימר לזוג עם תו סגול ובריכה פרטית, צימר למשפחה עם תו סגול וג'קוזי מול הכנרת, צימרים לאירועים קטנים עם תו סגול ועוד.

מתחמי צימרים בצפון עם בריכות, ג'קוזי וכל מה שצריך

כמו שוודאי הבנתם, עבור מי שמחפש צימרים ברמת הגולן עם פינוקים, המגוון רחב ועשיר. במקומות שתראו אצלנו תתאהבו ברגע שתגיעו אליהם. בכל פעם שאתם מעוניינים לסגור נופש בצפון, היכנסו קודם למגזין EXPLORER צימר בצפון – מגזין הבוטיק שמעדכן באופן שוטף את מתחמי הנופש שמתפרסמים בו.

מגזין אקספלורר צימר בצפון מעדכן את הפרסום בו בדרך קבע, ומאמת את ביקורות הגולשים. חשוב לזכור, כשרוכשים חבילת נופש, לא משנה אם בארץ או בחו"ל, אתם צריכים להיות בטוחים במאת האחוזים שכל פרטי הנופש נכונים. כך גם לגבי צימרים ברמת הגולן ובגליל.

EXPLORER צימר בצפון: כל הפרטים לנופש מושלם

מאחר שמתחמי נופש בארץ עוברים תמיד שיפוצים לשדרוג חווית האירוח, תמיד יהיה מומלץ לבדוק שהפרטים שאתם קוראים באינטרנט אכן נכונים. לא פעם, אתרי אינטרנט לא מספיקים להתעדכן בכל אותם פרטים "יבשים", שבדרך כלל יהיו מאוד חשובים לאורחים שמגיעים להתארח ומצפים לקבל את מה ששילמו עליו.

EXPLORER צימר בצפון יסייע לכם בבחירת הנופש תוך התבססות על הפרטים הכי נכונים ומדויקים, ככה שלא תיווצר הטעיה בפרסום. אם הוטעיתם חלילה, פנו לצוות מגזין EXPLORER צימר בצפון וקבלו מענה.

נשמח גם לייעץ לגבי הבחירה בין סוגי מתחמי הנופש השונים. צוות המגזין יסייע לכם לבחור את המתחם הנכון עבורכם.

תיהנו!

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות