איך לבחור תיק ערב מנצח?

איך לבחור תיק ערב מנצח?

תיק ערב צריך להיות מצד אחד אופנתי ומצד שני נוח. הוא יכול להיות תיק צד או תיק גב, ויכול להיות מבד או מעור… כל הטיפים החשובים

תיק מחשב לנשים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(מאמר אורח בשיתוף Kisim תיקים מעוצבים)

תיק טוב יכול להפוך את כל ההתנהלות שלנו לנוחה, נינוחה ומסודרת יותר, לסייע לנו לא לאבד דברים וגם ליהנות ממראה אופנתי ואטרקטיבי בכל סגנון שנרצה. במיוחד כאשר מדובר בתיק ערב אשר הולך איתנו לכל מקום אליו אנחנו הולכים/ות, חשוב שהתיק יהיה נוח ומתאים לצרכים שלנו מצד אחד, ואסתטי ואלגנטי (מהסגנון שמדבר ספציפית אלינו) מצד שני. כמו כן, כדאי שהוא גם יהיה עשוי מהחומרים הנכונים והמתאימים לנו, להעדפות ולצרכים שלנו. אז כיצד בוחרים תיק ערב מנצח?

הנה כמה נקודות למחשבה וקריטריונים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת תיק הערב שלכם/ן –

מה אנחנו צריכות/ים מתיק הערב שלנו?

 

בבואנו לבחור תיקי ערב, השאלה המרכזית היא מהם הצרכים שלנו. האם מדובר בתיק צד קטן ואלגנטי שמיועד רק לכמה פריטים בסיסיים, או שמדובר בתיק שאמור להכיל יחסית הרבה חפצים, כולל חפצים מסוימים שאנו סוחבות/ים עימנו לכל אורך היום? כדאי גם שנחליט אם מדובר בתיק לערב בלבד, או בתיק שישרת אותנו גם בחלקים אחרים של היום, וגם בערב עצמו.

קריטריון חשוב נוסף (יש שיאמרו החשוב ביותר) הוא נוחות – חשוב שנלך עם תיק נוח, שיהיה לנו נוח לסחוב ולא יכביד עלינו יתר על המידה. בהקשר זה כדאי לבחון אפשרויות שונות בקטגוריה של תיקי גב לנשים או לגברים (או לשניהם יחד), שכן תיק גב טוב יכול לשמש גם כתיק ערב לכל דבר ועניין. ניתן למצוא כיום תיקי גב לנשים המעוצבים בצורה אלגנטית, אסתטית ונוחה גם יחד, כך שלא נצטרך להתפשר ולבחור בין נוחות לבין נראות.

תיק לנשים

 

בנוסף, במידה שאתם/ן מסתובבים לפחות לאורך חלק מהיומיום שלכם עם מחשב נייד, וייתכן כי תרצו לקחת אותו גם בערב (או שתגיעו לאן שתגיעו בערב ישירות מהלימודים או מקום העבודה, יחד עם המחשב הנייד), כדאי לחפש ישירות בקטגוריה של תיקים למחשב נייד. כאמור, חלק ניכר מתיקי הגב המעוצבים ונמכרים כיום מותאמים גם לנשיאה של מחשב נייד, ואף מצוידים בתא מיוחד (ומעט מרופד יותר) לשם כך.

תיקי עור מול בד ותיק טבעוני – תיקי ערב מחומרי גלם שונים

נקודה חשובה במיוחד שכדאי לקחת לתשומת הלב בבחירת תיקי ערב היא החומר ממנו עשוי התיק. בהקשר זה כדאי להתייחס לשתי נקודות שונות ועיקריות:

הנקודה הראשונה היא תיק עור מול תיק טבעוני – יותר ויותר אנשים מעדיפים להימנע כיום ממוצרים מעור, בגלל ההשלכות החמורות של תעשיית האופנה על בעלי חיים והיעדר צורך הכרחי בשימוש בעור אמיתי. חשוב להכיר כי קיים כיום מבחר רחב ביותר של תיקי ערב, תיקי גב וסוגים רבים נוספים של תיקים אשר אינם כוללים רכיבים מן החי. אלו עשויים להיות כמובן תיקי בד, אך קיימים גם סוגים שונים של תיק טבעוני – תיק העשוי מחומר המדמה עור בצורה מושלמת (וכך מאפשר ליהנות מהמראה והטקסטורה של עור), אך אינו עשוי מחלקי בעלי חיים.

נקודה חשובה שנייה היא בחירה בין תיקי עור מול תיקי בד. גם כאן האפשרויות רבות ומגוונות בשתי האפשרויות, אך לכל אחת מהן מאפיינים ויתרונות משלהם. תיק בד יהיה קל יותר לכבס ולנקות, למשל, אך נשים רבות מעדיפות דווקא את המראה והמרקם של תיקי עור.

למידע על תיקים מעוצבים בחנות האונליין של Kisim:

לקטלוג תיק ערב >>
לקטלוג תיק גב לנשים >>
לקטלוג תיק טבעוני מבד >>

1
נגישות