נוחות ופרקטיות יחד: קורקינט חשמלי עם כיסא - פואנטה

נוחות ופרקטיות יחד: קורקינט חשמלי עם כיסא

אין כמו קורקינט חשמלי כדי להתמודד עם בעיות הפקקים והחניה בתוך העיר, ובפרט בתל אביב. לא נוח לכם? הבשורה החדשה היא קורקינט חשמלי עם כיסא…

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר במדינת ישראל בשנים האחרונות הוא הקורקינט החשמלי. הסיבות לכך די ברורות, מדובר על כלי רכב נייד, חסכוני, שמונע מאיתנו להיכנס לכל הפקקים בערים המרכזיות ומוזיל לנו את העלויות החודשיות בצורה משמעותית. הכלים הללו נועדו בעיקר לאנשי העיר, אשר יכולים וצריכים להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בצורה די מהירה אם הם נוסעים על שבילי האופניים, אך ישנם גם קורקינטים יותר רציניים שמסוגלים לעשות נסיעות בין עירוניות. הדגמים הבסיסיים לא כללו שיפורים מיוחדים. כיום, יש קורקינט חשמלי עם כיסא, שמאפשר לנו גם להרגיש בנוח בנסיעה עצמה.

יתרונות הקורקינט מול כלי הרכב

לקורקינט מספר יתרונות ברורים כנגד כלי הרכב השונים:

ניידות וזמינות – אם אתם בעלי רכב בתל אביב, התנהלות בתוך העיר או מחוצה לה במשך מרבית שעות היום כמעט בלתי אפשרית. הזמן שלוקח למצוא חניה ולהחנות את כלי הרכב, או לחלופין להוציאו כדי לנסוע מחוץ לעיר הוא בזבוז משווע. באזורים המרכזיים אפשר לחפש חנייה זמן רב, ואפילו שעה ויותר. הקורקינט מאפשר לנו לנוע ולהיגע אל היעד בקלות מבלי להיתקע בפקקים ומבלי לחפש חניה, כך ש שאנו יכולים להיות ניידים וזמינים בכל רגע נתון.

עלויות – בניגוד לרכב, קורקינט חשמלי עם כיסא אינו דורש תדלוק שבועי. כל שעליכם לעשות הוא להטעין אותו לאחר כל נסיעה וחשבון החשמל שלכם יתפח מעט אבל לא בצורה משמעותית. כתוצאה מכך ישנו חיסכון של אלפי שקלים בחודש. בנוסף, אין צורך לבטח את הקורקינט ולכן גם כאן מדובר על חיסכון של מאות שקלים בחודש. גם בנוגע לעלות הראשונית, כל רכב יעלה עשרות אם לא מאות אלפי שקלים, בעוד שקורקינט איכותי נקנה בכמה אלפי שקלים בלבד.

תיקונים ואחזקה – כלי רכב דורשים תחזוקה רבה. מדובר על חלקים יקרים שסובלים מבלאי ותקלות. לכן, אנו מוצאים עצמנו במוסך מדי פעם, סובלים מתהליך לא נעים של המתנה ובזבוז זמן וכסף. הקורקינט דרוש תחזוקה מינימלית, כלומר, אחת לחודשיים יש צורך לחזק את המבנה של הקורקינט בעלות של 20-50 שקל ובמקרים קיצוניים של תקר (פנצ'ר), יש צורך להחליף גלגל בעלות של 70 שקל.

עם זאת, ישנם מספר חסרונות לקורקינט שיש לקחת בחשבון. כלי הרכב הזה אינו בטיחותי כמו רכב וכמובן שאדם שצריך לנסוע ק"מ רבים כדי להגיע למקום עבודתו או ליעד מרוחק אינו יכול להיעזר בשירותיו של הקורקינט.

בנוסף, יש מגמת עלייה של פקחים שתפקידם לעצור את הנוסעים בקורקינטים והאופניים החשמליים ולחלק דוחות. לכן, חשוב לנסוע בכל עת עם קסדה, וכמובן אך ורק בשבילים המסומנים ודרכים מותרות. אם אתם מעוניינים בכלי רכב כמו קורקינט חשמלי עם כיסא, בקרו באתר של "סיטי ראנר" והתרשמו ממגוון מוצרים איכותיים.





תגובות: 0

נגישות