עין קשתות – חזרה בזמן - פואנטה

עין קשתות – חזרה בזמן

בין אם אתם מטיילים בגולן ובין אם מחפשים מקום מיוחד לחגוג בר מצווה או אירוע אחר, אל תחמיצו את עין קשתות

עין קשתות
עין קשתות: לחוש את העבר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עין הקשתות, הנקרא גם אום אל קאנטיר, הוא אתר מורשת לאומי בו כפר יהודי מתקופת המקרא והתלמוד ובמרכזו נמצא בית הכנסת המפואר שנשמר במקום. המבקרים באתר יכולים לצפות על נוף הכנרת והרי הגליל ולטייל באחת השמורות המיוחדות ביותר שהתגלו עד היום בישראל.

בבית הכנסת, אשר עבר הקמה מחדש, ישנו ארון קודש שמור היטב והמבקרים במקום יכולים להתרשם ממנו וכן מסיור מודרך וסרטון המציג את חיי העבר שהתרחשו במקום.

לחזור בזמן במרחק נסיעה

אין צורך לחפש פתרונות מורכבים כדי לחוות את העבר במלוא עוצמתו. כל שיש לעשות הוא להגיע אל עין קשתות ולחוות את האווירה שהייתה קיימת במאה השישית לספירה. כ-500 שנה לאחר חורבן בית המקדש השני, הוקם בעין קשתות בית הכנסת. בשנת 749, בעקבות רעידת אדמה, הוא נחרב, יחד עם כל הכפר. תודות לשימוש בטכנולוגיות חדישות, הצליחו להקים ולשחזר מחדש את הכפר ואת קומתו הראשונה של בית הכנסת באופן מלא.




היום, הכפר, שהיה אחד מבין 30 ישובים שהיו פעילים בתקופת התלמוד, זמין למבקרים. האתר הוא אתר מורשת לאומי והמקום נגיש גם למבקרים בעלי מוגבלויות וכן עם עגלות.

עין קשתות משמש כמעין מכונת זמן רגעית, הוא פותח בפני המבקרים חוויה מרגשת, עוצמתית וייחודית למקום עצמו.

עין קשתות – המקום לאירוע שלך

אם התחלת לתכנן את האירוע החשוב לך, עין קשתות צריך להיות אחד היעדים שיש להביא בחשבון. המקום מתאים לאירועים קטנים כמו בר מצווה או טקס אחר שיתקיים במתחם של בית הכנסת העתיק והוא יכול להתאים גם לחתונות ואירועים פחות מצומצמים. שלא כמו באולמות אירועים וגנים שונים, בהם יש צורך ליצור אווירה יש מאין, בעין קשתות האווירה הקסומה כבר קיימת וכל שיש לעשות הוא להזמין את האורחים וליהנות ממנה.

על מנת לארגן אירוע במקום כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות. המקום מוכן לאירועים ויכול להעניק את האווירה המושלמת לכל אירוע. שילוב של העתיקות, המים והנוף מכניס את האורחים לאווירה הנכונה כבר מהרגע הראשון שהם מגיעים אל המקום.

ביקור ברמת הגולן

אזור רמת הגולן מציע למבקרים חוויה ייחודית. הנופים הפתוחים, השלווה והפסטורליות הם יוצאי דופן בארץ. נוסף לכך, הרמה שימשה לאורך השנים בתפקידים מגוונים ובחלקים שונים שלה אפשר לראות שרידי עתיקות. כך עין קשתות מציגה את החיים שהיו במקום לפני מאות שנים, בתקופת התלמוד והמקרא.

הכניסה אל עין הקשתות יכולה להיות חלק מביקור ברמת הגולן, בשעות הפתיחה וללא תיאום מראש והיעד עצמו יכול להיות סיבה מצוינת להיכנס לרכב ולנסוע אל רמת הגולן.

הכניסה מתאימה גם לקבוצות בתיאום מראש והמקום זמין לאירועים מתואמים. בכל מקרה של כניסה למקום החוויה היא עוצמתית, מעשירה ומחברת אל מה שהתרחש במקום בעברו.



תגובות: 0

נגישות