מדריך לרכישת מייבש כביסה קונדנסור

מדריך לרכישת מייבש כביסה קונדנסור

מה ההבדל בין מייבש כביסה קונדנסור למייבשים אחרים, ואיך תמצאו את הדגם המתאים לכם?

מייבש כביסה קונדנסור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לא מעט צרכנים תוהים אם לקנות מייבש כביסה עם קונדנסור (מעבה). השיקולים רבים והיתרונות גדולים. מייבש כביסה קונדנסור חיוני במיוחד למשפחה גדולה שמפעילה מחזורים רבים של מכונות כביסה מדי שבוע, או לאנשים שאין להם מקום לתלות כביסה לייבוש. רוב הדגמים כוללים גם את טכנולוגיית החיישנים האחרונה.

חיישנים אלה, שממוקמים בתוך התוף, מגלים את כמות הלחות בתוף ומתאימים באופן אוטומטי את התוכנית ואת אורך המחזור, על סמך קריאת החיישן. החיישנים עוזרים להפחית זמני הייבוש, מציעים יעילות אנרגטית גבוהה יותר וחוסכים זמן.

שיקולים לפני שקונים מייבש כביסה

מיקום

חשבו איפה אתם מתכוונים למקם את מייבש הכביסה החדש שלכם. המיקום יכול להיות בחדר השירות או אפילו בחדר פנוי, רק ודאו שהוא מאוורר היטב.

מידות

רוב הדגמים של מייבשי הכביסה ניתנים להעברה ממקום למקום, והמידות הסטנדרטיות צריכות להתאים לרוב המשטחים בגובה 85 סנטימטרים ורוחב ועומק של שישים סנטימטרים.

מה ההבדל בין מייבש כביסה קונדנסור למייבשים אחרים?

קיימים שלושה סוגים של מייבשי כביסה לבחירה:

מייבשי כביסה שפועלים על אוורור

מייבשי כביסה אלו הם הסוגים המסורתיים יותר של מייבשים, ונוטים להיות הדגמים הזולים ביותר.

מדובר במייבשי כביסה שפועלים על אוורור. הם שואבים החוצה את האוויר החם והלח מהתוף דרך צינור גמיש מבחוץ, כך שיש צורך למקם את המייבש ליד קיר או חלון. ניתן לאוורר את המכונה דרך קיר חיצוני באמצעות ערכת אוורור, ורוב הדגמים מגיעים עם ערכות משלהם.

לחלופין, ניתן לתלות באופן זמני צינור גמיש מחלון כשהמכשיר נמצא בשימוש. זוהי שיטה שאינה אידאלית כשיש מזג אוויר קר או רטוב.

מייבש כביסה קונדנסור

עם מייבש כביסה קונדנסור, אין צורך לחבר את צינור הפליטה דרך פתח אוורור כלפי חוץ, וניתן להכניס מייבשים אלה לכל מקום בבית שמאוורר היטב. הם פועלים באמצעות עיבוי האדים בתוך המכונה והפיכתם למים, שנאספים במכל או במאגר נשלף.
המכולות נשלפות בקלות וניתן לרוקן לכיור כשהוא מלא. ברוב המכונות תהיה נורית חיווי שמודיעה מתי צריך לרוקן את המכולה.

משאבת חום

הדגמים החדשים ביותר, שמופעלים על משאבות החום, משתמשים בטכנולוגיה חכמה לייבוש הכביסה על ידי שימוש באוויר חם על מנת להוציא מים מהעומס, שמתאדים לאחר מכן במיכל.

אלה נוטים להיות הדגמים היקרים ביותר עם התכונות המתוחכמות ביותר. מייבשי משאבות חום הם גם חסכוניים יותר באנרגיה בהשוואה לסוגים האחרים.

יתרונות וחסרונות מייבש כביסה קונדנסור

ככל שהמכולה אוספת את המים, אין צורך בהתקנת צינור דרך החלון, או בחיבור הצינור לקיר, כך שיש יותר אפשרויות לבחירת המיקום האידאלי של מייבש כביסה קונדנסור.

מצד שני, חשוב לזכור לרוקן את המכולה, אחרת תסתכנו בדליפת ריחות שאינם נעימים ובאוויר לח שיחדור לביתכם.

 

1
נגישות