חולמים על דחיית קורס נהיגה מונעת? אלה תקנות משרד התחבורה בגלל הקורונה

הוזמנתם לקורס נהיגה מונעת? קבלו דחייה בגלל הקורונה

אם הוזמנתם לקורס נהיגה מונעת מטעם משרד התחבורה, ייתכן שאתם יכולים לדחות אותו בכמה חודשים. כל הפרטים במדור רכב ותחבורה בפואנטה

קורס נהיגה מונעת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




הנה עוד השלכה של הקורונה – הפעם השלכה חיובית עבור מי שנדרש להגיע בתקופה הקרובה אל קורס נהיגה מונעת. משרד התחבורה מודיע על דחיית קורס נהיגה מונעת וקורסי רענון למשך מספר חודשים – וזאת משום שבכל רגע נתון רשאים להיות בכיתה רק 20 משתתפים לכל היותר.

להלן הפרטים:

דחיית קורס נהיגה מונעת

לפי הודעת משרד התחבורה, נהגים הנדרשים לבצע קורסי חובה יקבלו דחייה עד ל-1 מרס 2021

בעקבות פניות של נהגים המחויבים בביצוע קורסי חובה, משרד התחבורה מבקש להבהיר: נהגים הנדרשים לבצע קורס נהיגה מונעת או קורסי רענון יקבלו הארכה לביצוע הקורסים עד ל-1 במרס 2021.

בעקבות הנחיות הקורונה ושמירה על התו הסגול של משרד הבריאות, נדרש משרד התחבורה להגביל את מספר התלמידים הנוכחים בכל כיתה בקורסים ל-20 תלמידים בלבד, דבר שגרם למחסור בקורסים.

על פי התקנות, נהג שלא ביצע קורס נהיגה מונעת או קורס רענון, רישיונו יותלה עד לביצוע הקורס. כדי למנוע התליית רישיונות של נהגים שאינם יכולים לבצע את הקורס בזמן שנקבע להם, הוחלט להאריך את פרק הזמן לביצוע הקורסים עד ל-1 במרס 2021.

בדרך כלל ניתן לדחות קורס נהיגה מונעת רק במקרים מעטים:

  • שירות צבאי
  • שהייה ארוכה בחוץ לארץ( בכלל זה למטרות לימודים ו/או עבודה)
  • אשפוז ממושך בבית חולים
  • שהייה בבית הסוהר

בגלל הקורונה המצב השתנה. בחודש מרץ 2020, עם פרוץ מגפת הקורונה, הוארכה בשישה חודשים התליית רישיונות נהיגה של נהגים שנדרשו לבצע את קורסי החובה ב-16.3-14.6, ונמנע מהם מלבצע את הקורס כתוצאה מצמצום בקורסים שנבע מהנחיות התו הסגול.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרדנו לנו בלייק בפייסבוק, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות