יותר מקום לרגליים: אייר אירופה מכניסה את מטוס הדרימליינר בטיסות מישראל למדריד

יותר מקום לרגליים: אייר אירופה מכניסה את מטוס הדרימליינר בטיסות מישראל למדריד

הישיבה במטוס מרווחת יותר והאוויר פחות דחוס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שחוויית הטיסה חשובה לו לפחות כמו המחיר, יוכל בקרוב להכניס למערכת השיקולים שלו נתון נוסף כאשר הוא מזמין טיסה למדריד: באיזה מטוס יטוס. חברת  אייר אירופה תפעיל את מטוס החלומות דרימליינר (בואינג 787) בטיסות סדירות לישראל פעמיים בשבוע מתוך חמש הטיסות שהיא מפעילה מנתב"ג.

זה לא יקרה מחר, אבל יחסית בקרוב – המטוס צפוי להגיע לישראל בתחילת חודש יולי, ויופעל בקו לישראל יומיים בשבוע, בימי שני ורביעי (מתוך 5 הטיסות השבועיות של אייר ארופה לישראל).

בחברה מספרים שישראל תהיה אחת מהמדינות הראשונות שהדרימליינר יופעל בה, בזכות עלייה של 60% בכמות הנוסעים הישראלים שטסו באייר אירופה במהלך 2016, לעומת השנה הראשונה (2015) שבה החל לפעול הקו לישראל. אחת הסיבות לפופולריות של החברה היא טיסות ההמשך שהיא מציעה ממדריד לדרום ולמרכז  אמריקה. ניתן לקבל את כרטיס העלייה למטוס לטיסת ההמשך כבר בנתב"ג, וטיסות ההמשך יוצאות מאותו טרמינל  (כך שלא צריך לבצע צ'ק אין נוסף בנמל במדריד). 

המטוס החדש צורך 20% פחות דלק, מקצר את זמן הטיסה ברבע שעה ומייצר פחות רעש. מבחינת הנוסעים, הישיבה מרווחת יותר לעומת מטוסים ישנים יותר, כשמול כל מושב יש מערכת בידור אישית עם מסך מגע, יציאה לאוזניות ושקע USB. קיימת אפשרות לגלישה ב-wifi במטוס בטיסות טרנס-אטלנטיות. בנוסף, בשל מערכת חמצן משופרת, יש במטוס 8% יותר חמצן.

המושבים במחלקת עסקים נשכבים למיטה (180 מעלות). 

אייר אירופה, שכאמור החלה לטוס לארץ ב-2015, מפעילה כיום ארבע טיסות שבועיות מישראל למדריד בימי ראשון, שני, רביעי ושישי, ומשם טיסות המשך נוחות לארה"ב ולדרום ומרכז אמריקה. החל מאפריל 2017, תפעיל טיסה חמישית בימי שלישי.

השירות הכלול במחיר הכרטיס הוא שירות מלא וכולל כבודה, ארוחות במטוס (כולל תפריט לילדים), אפשרות הזמנת מושב מראש וצ'ק אין מוקדם. 

לצפייה בסרטון על מטוס הדרימליינר לחצו כאן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות