המותג דזיגואל (DESIGUAL) מתחיל להימכר באתר AZRIELI.COM - פואנטה

המותג דזיגואל (DESIGUAL) מתחיל להימכר באתר AZRIELI.COM

מותג האופנה הספרי דזיגואל נמכר בישראל כבר כמה שנים, וכעת יימכר גם אונליין. האם המחירים באתר AZRIELI.COM דומים למחירים בחו"ל?

דזיגואל ישראל
חנות דזיגואל בקניון איילון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מותג האופנה הספרדי דזיגואל (DESIGUAL) הוא אחד המותגים היותר צבעוניים ומיוחדים באירופה. לפני מספר שנים הוא החל להימכר גם בארץ תחת הזכיינית אלפא קוסמטיקה – וכעת הוא מצטרף לאתר הקניות של קבוצת עזריאלי AZRIELI.COM. רשת DESIGUAL חתמה על הסכם ארוך טווח עם אתר עזריאלי, שבמסגרתו יש לעזריאלי בלעדיות על שיווק אונליין של דזיגואל.



"כמותג אופנה בינלאומי מוביל שממשיך לפתוח חנויות ולהתרחב, חיפשנו פלטפורמה דיגיטלית שמתאימה לצרכי המותג, ושתוכל למנף את המכירות לקהלי יעד נוספים", אומר רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה".

בהודעה לעיתונות נמסר כי לרגל ההשקה יינתנו עד 30% הנחה על מגוון פריטים. הצצה באתר הבינלאומי של דזיגואל מגלה שהנחה של 30% ניתנת כעת בכל מקרה, במסגרת מכירות אמצע העונה.

בדיקה אקראית מגלה שחלק מהפריטים של דזיגואל נמכרים באתר הרשמי של DESIGUAL במחיר נמוך יותר מאשר באתר עזריאלי, גם לאחר הנחה באתר עזריאלי – ויש גם להפך: פריטים שנמכרים כעת בישראל במחיר נמוך יותר מאשר באתר הרשמי של הרשת.

כך למשל, תיק מדגם GELA נמכר בכ-70 אירו (כ-281 שקל) באתר הרשמי של דזיגואל, ואילו בכ-314 שקל באתר עזריאלי.קום לאחר הנחה של 10%.

תיק דגם GELA של דזיגואל: 314 שקל באתר AZRIELI; כ-281 שקל באתר הרשמי של DESIGUAL

לעומת זאת, חולצה מדגם LIBERTY נמכרת באתר דזיגואל בכ-100 דולר (כ-343 שקל) ובאתר AZRIELI.COM ב-314 שקל לאחר 10% הנחה.

חולצה דגם LIBERTY של דזיגואל: 314 שקל באתר AZRIELI; כ-343 שקל באתר הרשמי של DESIGUAL

דזיגואל ועזריאלי: בלעדיות היא שם המשחק

לא במקרה ההסכם בין עזריאלי לבין דזיגואל שם דגש על בלעדיות. אתר עזריאלי.קום מבקש להתחרות באתרים אחרים, ובמקרה הזה בעיקר בטרמינל X ששייך לקבוצת פוקס. לקבוצת FOX יש בלעדיות על כמה מותגים בינלאומיים חזקים, כמו FOOT LOCKER, אורבן אאוטפיטרס ואחרים.

בכלל, בעידן שבו מותגים נמכרים במגוון חנויות ואתרים, המשווקים צריכים למצוא דרך לבדל את עצמם. הבידול בא לעתים באמצעות שירות (למשל משלוח מהיר או משלוח חינם). טרמינל X, למשל, מציע משלוח חינם תוך 24 שעות. אתר עזריאלי.קום מאפשר איסוף חינם מעמדות לוקרים בקניוני עזריאלי.

בנוסף,  בידול מתבצע באמצעות בלעדיות על מותגים. לאחרונה אנחנו עדים גם לקמפיין ONLY AT SUPER-PHARM שמובילה רשת סופר-פארם, שבו היא שמה דגש על המותגים שהיא מוכרת בבלעדיות כמו ג'ון פרידה, טוני מולי ועוד. כאן בפואנטה סיקרנו בהרחבה את האסטרטגיה של סופר-פארם ואת קמפיין ONLY AT SUPER-PHARM, ועוד לפני כן את המותגים שנמכרים בבלעדיות ברשת BE של שופרסל.

עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום, רמז בעת חתימת ההסכם על התוכניות העתידיות של עזריאלי.קום: "אנו מברכים על הצטרפות מותג Desigual לאתר. אנו שוקדים כל העת על תמהיל מוצרים רחב ואיכותי במקום אחד, מתחם ווירטואלי המאגד בתוכו את כלל המוצרים המובילים בארץ ובעולם במחירים אטרקטיביים".



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות