סופר-פארם משיקה מותגים בלעדיים כמו טוני מולי וג'ון פרידה, ותייצא את MILUCCA - פואנטה

סופר-פארם משיקה מותגים בלעדיים כמו טוני מולי, ג'ון פרידה ורימל, ותייצא את MILUCCA

ברשת סופר-פארם רוצים למשוך את הקונים, אך לא באמצעות מחירים נמוכים, אלא ע"י מותגים שאפשר לקנות רק שם. גם הסניפים עוברים מתיחת פנים עם מראות חכמות ועיצוב חדש

ONLY AT סופר פארם
קמפיין ONLY AT סופר-פארם - רשת הפארם שמה דגש על מוצרים בלעדיים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בעיתוי מחושב, זמן קצר לפני קדחת הקניות לפסח, סופר-פארם מסתערת על שוק הפארם עם אסטרטגיית "ONLY AT", שמשמעותה הרחבת המוצרים הבלעדיים ברשת. סימפל, ג'ון פרידה ו-TONYMOLY (טוני מולי) הם רק כמה מהמותגים חדשים שסופר-פארם החלה לשווק לאחרונה בבלעדיות בארץ – כשהמטרה המוצהרת שלה היא בידול. נזכיר כי לאחרונה צמחה לסופר-פארם תחרות עזה מצד רשת BE של שופרסל, אשר מציעה בדרך כלל גם מחירים נמוכים יותר. לכן, מאחר ששתי הרשתות חולשות בדיוק על אותם תחומים (תינוקות, תרופות, ביוטי וכו'), הדרך לגרום לצרכנים לקנות בסופר-פארם היא באמצעות שיווק של מוצרים שאי אפשר למצוא במקום אחר.

אז מה כוללת רשימת המותגים הבלעדיים בסופר-פארם? טוני מולי (TONY MOLY), בוטניקלס, SIMPLE, DIADERMINE, AUSSIE, אורגניק המפ, הרבל אסנס, TONY AND GUY, לנור, רימל, EVIAN, WELLA, שוורצקוף – TAFT, שוורצקוף – ROOT RETOUCHER.

עד כה הייתה לסופר-פארם בלעדיות עם מספר יחסית מצומצם של מותגים, כמו CLARINS, פופה ו-ESSENCE, אבל כאמור, כעת יש הרבה יותר מותגים כאלה.



כיום נמכרים בסופר-פארם 20 מותגי איפור, אך מי שמחפשת את המותג בורוז'אה, למשל, כבר לא ימצא אותו. סופר-פארם למעשה לא רק מצרפת מותגים, אלא גם מפסיקה לשווק אחרים, ביניהם גם המותג Max Factor. בסופר-פארם גם מדגישים שלא בכל הסניפים יימכרו בדיוק אותם מותגים. כעת למשל קיימת עמדה של המותג MAC בסניף סופר-פארם ביהוד בלבד.

חלק מהמותגים מיובאים עצמאית ע"י סופר-פארם, אשר הקימה לשם כך מחלקת Retailer Brands.

PIXI: ליין הסקין טריט, המועשר בתמציות צמחים, אינו מבצע ניסויים על בעלי וחיים ולא עובד עם ספקים המבצעים ניסויים אלו. 50-120 שקל בסופר-פארם
ג'ון פרידה – מותג מוצרי השיער מאנגליה. טווח מחירים: 35-50 שקל בסופר-פארם

סופר-פארם מאמצת את מותגי הטיפוח הקוריאני

כבר כמה שנים שדרום קוריאה נחשבת למובילה בתחום הטיפוח, ובמיוחד בתחום המסכות. סופר-פארם יודעת זאת היטב ומצטרפת לטרנד. בין המותגים:

TONYMOLY (טוני מולי)

מותג הטיפוח הקוריאני כולל טווח רחב של מוצרים במחירים שמתחילים בעשרות שקלים ומגיעים למאות שקלים.

בין היתר, נמכר קרם פנים המכיל ריר חלזונות (!), שמחירו כ-300 שקל.

קרם פנים המכיל ריר חלזונות, של המותג הקוריאני TONYMOLY בסופר-פארם

יש לציין כי יש בלעדיות לטוני מולי בסופר-פארם בארץ, אך הנוסעים לחו"ל יכולים לפגוש אותו בדיוטי פרי.

ROSE HEART

מותג קוריאני שנמכר ברשתות כמו אורבן אאוטפיטרס, וכולל מסכות פנים דו שלביות: מסכת בד בשלב הראשון וקרם פנים להשלמת הפעולה, בשלב השני (כ-15 שקל ליחידה).

SKIN TREATS

מסכות פנים המפותחות ומעוצבות באנגליה ומיוצרות בקוריאה. המסכות הקיימות מבוססות האחת על אבוקדו אשר מזינה את העור ואחת על אוכמניות. המגוון יורחב בהמשך (כ-13 שקל ליחידה).

בעקבות BE? גם עיצוב סניפי סופר-פארם משתנה

לקוחות שנכנסים לסניפי סופר-פארם רואים בחלק מהמקומות כבר עכשיו כיצד היא משנה את תמהיל את המוצרים, את העיצוב ואת חוויית הקנייה.

כך למשל, יותר ויותר קופות בשירות עצמי מותקנות בסופר-פארם, כפי שדווח בפואנטה בהרחבה.

קופות אוטומטיות בסופר-פארם
קופות אוטומטיות בסופר-פארם. צילום: דפנה הראל כפיר

בנוסף, מוצע שירות התאמה לעור (Fit Skin): מכשיר המורכב על הטלפון הסלולרי, סורק את עור הפנים ומעניק לצרכנית ניתוח אנליטי ואישי של מצב העור על פי קטגוריות שונות: יובש, קמטים ומצב נקבוביות העור.

חידוש נוסף, שקיים גם הוא ברשת הפארם BE, הוא מראות חכמות – MEMOMI: מדובר במראה אינטראקטיבית, היוצרת הדמיה של מוצרי האיפור על הלקוח/ה ללא צורך בהתנסות פיזית במוצרים בחנות.

כמובן, ניתנת בולטות למותגים הבלעדיים וללקוחות קשה שלא להבחין בהם, גם אם הם הגיעו רק כדי לקנות חיתולים או תרופה.

למרות הרכישות באתר סופר-פארם און-ליין, בסופר-פארם רואים חשיבות גדולה בחנויות הפיזיות ומדברים על פתיחה של 10-15 סניפים בשנה, בין היתר בשכונות חדשות בכל רחבי הארץ. דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, אמר היום כי סניף שאינו מגיע לרווחיות תוך שנתיים – נסגר. לדבריו, 80% מההזמנות באתר נאספות בחנויות הפיזיות של סופר-פארם, כמחציתן 3 שעות לאחר ההזמנה והיתר למחרת.

המותג MILUCCA יימכר גם בחו"ל

כפי שדווח כאן באתר הצרכנות פואנטה, סופר-פארם השיקה לפני שנה את מותג האיפור העצמאי שלה MILUCCA. מדובר במותג איפור במחירים נמוכים של עד 50 שקל, וברשת אומרים כי מבחינת נתח המכירות, הוא ממוקם במקום השלישי ברשת. כעת מתרחב המותג גם לטיפוח הגוף.

כזכור, בעת השקה MILUCCA, הצהירה סופר-פארם כי יש כוונה לשווק אותו גם בחנויות אחרות מחוץ לרשת. בנושא הזה סופר-פארם משקיעה מאמצים דווקא בחו"ל, ומבטיחה כי כבר בקרוב יימכר המותר MIUCCA בעולם – מבלי שנמסרו פרטים היכן. מה שכן נמסר בינתיים הוא שלא מדובר במכירות אונליין אלא בחנויות פיזיות. בארץ, בשלב זה, אפשר לרכוש את המותג MILUCCA רק דרך סופר פארם ובאתר ADIKA.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות