דקטלון תפתח חנות שנייה בישראל ומגייסת 100 עובדים - פואנטה

דקטלון תפתח חנות שנייה בישראל ומגייסת 100 עובדים

כשנה אחרי פתיחת הסניף הראשון של דקטלון בישראל, מכריזה רשת הספורט הבינלאומית על פתיחת סניף שני. המועד טרם פורסם, המיקום כן

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפני שנה בדיוק פתחה רשת הספורט המצליחה Decathlon (דקטלון) סניף ראשון בישראל, והצליחה לייצר תורים ארוכים וחיסול של המלאי תוך ימים ספורים.

החנות הראשונה נפתחה בראשון לציון, ונוהרים אליה ישראלים מכל הארץ. הרשת מציעה מגוון מוצרי ספורט באיכות גבוהה ובמחירים נמוכים, מה שבהחלט עונה על שתי המגמות הבולטות בקרב הצרכנים הישראלים בשנים האחרונות: חיפוש אחר מוצרים זולים ואימוץ של אורח חיים בריא.

כבר אז דובר על כך שיוקם סניף נוסף של דקטלון, אך לא נמסר היכן.

כעת זה רשמי: החנות השנייה של Decathlon בארץ תיפתח בחיפה, במרכז ביג קריות, ותיתן מענה ללקוחות הצפוניים.

עם זאת, המועד טרם פורסם.

החנות בחיפה תשתרע על שטח של כ-3000 מ"ר – רק במעט קטנה יותר מהחנות בראשון לציון, אשר שברה את שיאי הגודל של חנויות ספורט בארץ עם שטח של 3,100 מ"ר.

בחנות יוצעו למכירה מוצרים עבור 60 סוגי ספורט שונים, כאמור, במחירים נמוכים הדומים למחירי הרשת בחו"ל (ולעתים נמוכים יותר בשקלים בודדים).

דקתלון מגייסת 100 עובדים לסניף בחיפה

כעת Decathlon מגייסת כ-100 עובדים, כאשר בין הדרישות לקבלה לעבודה יש דרישה בסיסית: להיות חובבי ומובילי ספורט.

כל אחד מהעובדים במחלקות הספורט השונות, יעסוק בספורט אליו הוא משתייך, מתוך הנחה שכך יוכל לתרום יותר ללקוחות וגם להיות מרוצה ביותר בעצמו. בנוסף, כל עובד יקבל ליווי צמוד של מאמן התפתחות אישית ומאמן התפתחות מקצועי.

קורות חיים יש לשלוח ל-recruitment.israel@decathlon.com.

דקטלון שכרה מרכז לוגיסטי באשדוד

עם התרחבות הרשת בישראל, Decathlon שכרה לאחרונה שטח להקמת מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) באשדוד. מדובר במחסן לוגיסטי שירכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החנות הפועלת במתחם G בראשון לציון ושל החנות העתידה להיפתח בחיפה. פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

יש לקוות שהדבר ימנע את בעיות המלאי שאפיינו את החנות – ונגרמו ככל הנראה מהערכה שגויה של המלאי הדרוש לתפעול כאן בארץ וקושי לעמוד בדרישות הצרכנים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות