טראפלס תמרים של רפאל'ס: מראה מגרה וטעם עשיר ושוקולדי

טראפלס תמרים של רפאל'ס: מראה מגרה וטעם עשיר ושוקולדי

מי אמר שלאכול בעיניים זה רע? לפעמים זה פתרון אולטימטיבי לילדים סרבני אוכל, ולפעמים סתם כיף וטעים.

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי אמר שלאכול בעיניים זה רע? לפעמים זה פתרון אולטימטיבי לילדים סרבני אוכל, ולפעמים סתם כיף וטעים. בדרך כלל, כשמדברים על חטיפי אנרגיה, אנחנו מיד מדמיינים את החטיפים המלבניים. אנחנו גם לא מעלים על דעתנו להגיש אותם כקינוח. מן העבר השני, כשאנחנו מדברים על טראפלס, אנחנו מיד מדמיינים לעצמנו כדורים שוקולדיים מגרים, מהסוג שאנחנו לעתים מתנזרים ממנו – במיוחד הטבעוניים שבינינו. לכן אהבתי מאוד את המוצר החדש והיצירתי של רפאל'ס – טראפלס תמרים.

מדובר בחטיף האנרגיה הכי מקורי ומגרה שנתקלתי בו, משום שהוא נראה כמו טראפל'ס אמיתי משוקולד. כדור כהה, מצופה מכל צדדיו בקקאו ובשברי קשיו וקוקוס.

כל כדור עטוף בנפרד, כך שאפשר גם לקחת אותו בתיק בנפרד וגם להגיש כקינוח דקורטיבי.

מאחר שאנחנו לא אוכלים רק בעיניים, חשוב להגיד מילה גם על הטעם – והוא בהחלט משובח. הטראפלס עשויים מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, והכול יחד יוצר טעם עשיר, כאשר הקקאו מוסיף את השוקולדיות המתבקשת מטראפלס ושובר מעט את המתיקות של הסוכר. המרקם דחוס, ומייצר די מהר תחושת שובע.

וכמובן, חשוב גם לדעת מה אין: המוצר לא מכיל תוספת סוכר, רכיבי חיטה, חומרים משמרים או שומן טראנס.

לזכות רפאל'ס, המשווקת מגוון מוצרים, כמו גרנולה, תוספות לסלט וחטיפי אנרגיה למבוגרים ולילדים, ייאמר שמדובר במוצר חדשני שזוכה להתלהבות גם בעולם.

מחיר: כ-15-19 שקל לאריזת 120 גרם שמכילה 6 כדורים במשקל 20 גרם כל אחד. 

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות