איך להתקבל לתפקיד ראשון כאיש סייבר ואבטחת מידע

איך להתקבל לתפקיד ראשון כאיש סייבר ואבטחת מידע?

מעוניינים להיכנס לעולם ההייטק? הנה הדרך להשיג עבודה בתחום הסייבר ואבטחת המידע

קורס סייבר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעולם המשתנה של היום, רבים כבר הבינו את היתרונות העצומים בעבודה בעולם הייטק. כיום, בתקופה שבה מקצועות רבים מאבדים מערכם, עולם ההייטק רק הולך ומתפתח, מה שמאפשר לעובדים רבים לקצור את הפירות. עם משרות נוחות, מעניינות ורווחיות ביותר, קולגות ברמה גבוהה ותנאים מפנקים, לא קשה להבין למה תחום ההייטק הינו הנחשק ביותר כיום. עם זאת, רבים אשר מעוניינים לרכוש השכלה אשר תעניק להם מקצוע בתחום, מתקשים למצוא את הדרך הנכונה ביותר עבורם. בתוך שלל האפשרויות, אחת האופציות הטובות ביותר הינה בעולם הסייבר ואבטחת המידע

מהו תחום סייבר ואבטחת מידע?

תחום cyber security אחראי על הגנה על המידע של החברה, מפני האקרים פורצים חיצוניים. לצערנו, בתקופה זו אנו שומעים כמעט באופן יומי על פריצה של האקרים למאגר מידע של חברה או לאתרים בעלי משמעות גדולה. אירועים אלה הינם בעייתיים ביותר, מכיוון שהם חושפים מידע רגיש ובעל ערך רב, ממגוון היבטים. למשל, האקרים עלולים לחשוף מידע עסקי רגיש ביותר של חברה מסוימת, ובכך לגרום לקריסת החברה.

בנוסף, הם עשויים לפרוץ למאגר מידע רגיש, ולאיים בחשיפת מידע אינטימי על אנשים רבים, בתמורה לסכומי כסף גדולים במיוחד. בשל השכיחות הגבוהה של תופעה זו, וההשפעה האדירה שיש לה על החברה שלנו כיום, יש חשיבות אדירה בתגובת נגד חזקה: בקידום תחום הסייבר, במטרה לייצר כמות גדולה של אנשי cyber security איכותיים ביותר. הם יוכלו לפתח מערכות הגנה חזקות, אשר ימנעו כמה שיותר תקיפות ובכך יגנו על החברות ועל הציבור הכללי מפני ההאקרים הפושעים.

סייבר ואבטחת מידע התחום החם בתעשיית ההייטק

תחום הסייבר הינו אחד החמים ביותר בעולם ההייטק, כאשר הביקוש לעובדים בתחום רק עולה ועולה. חברות רבות, בארץ ובעולם, מדווחות על מחסור משמעותי באנשי cyber security, מה שמראה על הפוטנציאל הגבוה ברכישת השכלה וניסיון בתחום. הוא מתאים ביותר גם בתור משרה ראשונה בהייטק, כאשר מי שמעוניין בכך, יכול ללמוד קורס מקיף של לימודי סייבר, אשר יקנה לו את כל הכלים הנדרשים עבור עבודה בתחום.

קורס סייבר ואבטחת מידע מומלץ

כיום, ניתן למצוא מגוון קורסים אשר מתחילים מאפס ומייצרים אנשי סייבר ברמה הגבוהה ביותר. לרוב, הם יתרכזו במספר עקרונות מרכזיים, ובעיקר הגנה של השלמות, הסודיות והזמינות של המידע עליו יש להגן. במסגרת חלק מן הקורסים הללו, התלמידים עוברים גם התמחות מעשית משמעותית, אשר מכינה אותם לעבודה בפועל. דרך מרצים ברמה גבוהה, מפגש עם אנשים רבים מהתחום וכמובן רכישת כלים חשובים ביותר בתחום, רבים ימצאו עבודה ללא קושי רב, זמן קצר לאחר לימודי סייבר ואבטחת מידע.

לרוב, קורס סייבר גם יכין את התלמידים למבחן ה-CEH- certified ethical hacker. מבחן זה הינו מבחן מאתגר במיוחד, אשר מי שעובר אותו, מקבל תעודה בינלאומית של איש סייבר. תעודה זה אינה דרושה על מנת לעבוד בעולם הסייבר, אך היא בהחלט עשויה להיות יתרון גדול במהלך ראיונות עבודה לחברות שונות.

מהו טווח השכר בתחום הסייבר ואבטחת מידע?

מבחינת שכר, מי שמעוניין בעבודה כאיש סייבר, לימודים ספציפיים של קורס בתחום זה עשויים להיות כלי חשוב ביותר בקבלת עבודה וכמובן גם בהעלאת השכר. איש סייבר ואבטחת מידע מתחיל לרוב ישתכר כ-12-18 אלף ₪, כאשר עם השנים הוא יכול בהחלט לצפות לעלייה גדולה בשכרו. זאת, בעיקר במצב בו העובד ממשיך ללמוד להתמחות בתחום מסוים בעולם הסייבר. בכל אופן, הדרישה ההולכת וגדלה לאנשי סייבר גורמת לביטחון תעסוקתי גדול, ואפשרויות רבות בתוך עולם ההייטק.

מה לומדים במסגרת המסלול המקיף של סייבר ואבטחת מידע?

קורס יסודות הסייבר ואבטחת מידע Cyber Security Fundamentals

קורס מבוא לתחום הסייבר המעניק לסטודנטים את עקרונות תחום הסייבר ואבטחת המידע. במסגרת קורס זה הסטודנטים ילמדו הלכה למעשה אודות עולם הסייבר, על תפקידם של אנשי סייבר, שכבות הגנה אבטחת מידע, פריצות נפוצות ברשת.

קורס יסודות מערכת הפעלה לינוקס – Linux Fundamentals

קורס מקיף ומעשי הכולל לימוד יסודות מערכת ההפעלה לינוקס הבנויה בקוד פתוח ונמצאת בשימוש רחב בתעשייה למגוון מטרות של אנשי סייבר. מדובר בתכנית לימוד רחבה הנותנת דגש רב לביצוע תרגול לצד צבירת ניסיון מעשי.

קורס Forensics Investigation & Incident Response

במסגרת קורס זה נסקור את בחינת עקרונות העבודה ותהליכי התגובה לחדירת מתקפות סייבר, מציאת פרצות אבטחה וכמו כן תיעוד מקיף ככל שניתן של הפרצה בשכבת ההגנה והגורם שלה.

קורס Cyber Attack Infrastructure

בתחום הסייבר ואבטחת המידע ישנם מגוון רחב של סוגי פריצות סייבר ואפשרויות עבור האקרים לתקוף את הנכסים הדיגיטליים ברשת על מנת לפגוע, להפיק רווח, לגלות מידע עסקי, לבקש כופר ועוד.

במסגרת הקורס לומדים איך לנטר ולזהות נקודות תורפה ברחבי הרשת והמרחב הדיגיטלי של החברה ניטור וחיפוש אחר בעיות ופרצות ברשת.

קורס Penetration Testing

במסגרת לימודים אלה נבחןו יעשו בדיקות מבדקי חדירה נחקור את תחום ההאקינג בסביבת WEB, נבצע מבדקי חדירה מקיפים תוך שימוש במגוון רחב של טכניקות וטכנולוגיות רלוונטיות, חיפוש אחר חולשות ופרצות אבטחה שבמהלכם הסטודנטים ילמדו איך לבדוק רמת האבטחה תוך ניסיונות פריצה לאתרי אינטרנט.

קורס Malware Analysis

נלמד איך לפרק ולהבין איומים פוטנציאלים של תוקפים ואיומים ברשת, ניטור ובחינת תוכנות זדוניות ויצירת פתרונות ואיך תוקפים את האיום בחזרה.
עוד נלמד על שיטות העבודה היעילות ואת השימוש הנכון בשפות התכנות, על מנת לבצע פעולות מסוג זה בשביל לסגור את הפרצות למנוע מהאקרים את מבוקשם.

קורס Networking

נלמד על תהליך העברת מידע בין שני מחשבים, פרוטוקולים דומיננטיים בתעשייה: LAN \ MAN \ WAN, וכן מתמקד ביישום TCP \ IP Stack האפליקציות שקשורות עמהן.

הכנה מקיפה ומקצועית לבחינת הסמכה CEH

בחינת מיון מקצועית של המועצה הבינלאומית ליועצי מסחר אלקטרוני במסגרת הבחינה תצטרכו לענות על 125 שאלות עם תשובות מרובות במשך ארבע שעות.
תעודת הסמכה של CEH מייחדת אתכם כאנשי מקצוע בתחום אבטחת מידע וסייבר לעומת אלה שיש להם רק יכולות לעקוב אחר תהליכים בסיסים.

לימודי סייבר ואבטחת מידע ב Real Time Group

קורס סייבר ואבטחת מידע של מכללת Real Time Group – הוא קורס מקיף ומעשי המתבסס על הניסיון הרב של מרכז הפיתוח בעבודת QA לצד פיתוח תוכנה.

הסילבוס והתכנים של לימודי סייבר ואבטחת מידע במכללה מתעדכנים על בסיס קבוע.

כיום ישנה דרישה גבוהה מצד לקוחותינו לפרויקטים בתחום, ולכן אנו מחפשים מועמדים המעוניינים להצטרף אלינו – ללמוד ולעבוד איתנו.

Real Time Group – מרכז הכשרה למקצועות ההייטק – בית תוכנה, מרכז הדרכה ומיקור חוץ – בואו ללמוד ולעבוד איתנו! פיתוח קריירה בהייטק במסלול מותאם הכולל סטאז' מעשי והשמה – לקביעת שיחת ייעוץ חינם, ללא התחייבות התקשרו: 077-7067057 | 050-330-9318.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות