כך תבחרו מכונת קפה מקצועית למשרד

כך תבחרו מכונת קפה מקצועית למשרד

בחירת מכונת קפה מקצועית למשרד צריכה להתבסס על כמה שיקולים – החל מרמת היכולות והתחכום שלה, דרך אופן הניקוי ועד המחיר. הנה כמה טיפים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן פרסומי)

אם החלטתם לפנק את העובדים בעסק ולשדרג אותו עם מכונת קפה מקצועית למשרד, הנה כמה דברים שאתם חייבים לקת בחשבון לפני שאתם רצים לסגור עסקה על המכונה הראשונה שתראו.

איזה סוג של מכונת קפה למשרד אתם מחפשים?

כאשר מתלבטים איך לבחור מכונת קפה מקצועית למשרד מתוך המגוון העצום הקיים, חשוב לדעת קודם כל שמכונות קפה נחלקות לשלושה סוגים עיקריים:

מכונות קפה אוטומטיות

מכונות המופעלות בלחיצת כפתור ומבצעות בעצמן את כל הפעולות הנדרשות להכנת קפה. המכונות האלה קלות במיוחד לא רק לתפעול אלא גם לניקוי, ובחלקן אף קיימת אפשרות לניקוי עצמי, מה שמאפשר חסכון בזמן – משאב חשוב בעת העבודה. החיסרון המרכזי הוא מחירן הגבוה, שעשוי להגיע אף ל-12,000 ₪, אך ניתן גם למצוא דגמים מצוינים במחירים זולים יותר.

מכונת קפה קפסולות חצי אוטומטית

גם המכונות האלה קלות להפעלה, כאשר ההבדל העיקרי בינן לבין מכונות הקפה האוטומטיות הוא בצורך לטחון את הקפה לפני ההכנה.

מכונות קפה ידניות

מכונות אלה מצריכות תחזוקה שוטפת ודורשות יותר עבודה להפקת ספל הקפה המושלם. מצד שני, הן מגיעות בעיצוב וינטג' יפהפה ומתאימות במיוחד למי שנהנה מטקס ההכנה של הקפה באותה מידה שבה הוא נהנה מהתוצר הסופי.

אז אילו שיקולים לקחת בחשבון ברכישת מכונת קפה מקצועית למשרד?

הספק

לפני רכישה של מכונת קפה מקצועית למשרד, בצעו חישוב קטן של מספר העובדים בארגון שלכם ושל צריכת הקפה המשוערת שלהם, כדי לוודא שהרכש החדש למשרד אכן יעמוד בהצלחה במשימה. לא הייתם רוצים לרכוש מכונה שאחרי שניים וחצי ספלי אספרסו שובקת וזקוקה למנוחה.

עלות – לא רק העלות הראשונית

כפי שציינו, מכונות קפה אוטומטיות עשויות להוות הוצאה נכבדת מאוד. לפני הרכישה נסו למצוא מכונת קפה במבצע באחד מאתרי השוואת המחירים. הדבר יכול לחסוך לכם סכומים משמעותיים. זכרו כי בנוסף להשקעה הראשונית, מכונת הקפה תצריך גם הוצאות שוטפות בעתיד, בין אם מדובר על קפסולות קפה או פודים (שקיות חד"פ של קפה דחוס), קפה שנטחן מראש או פולים שיטחנו במקום להפקת ארומה מרבית. גם כאן קיימים הבדלי עלויות משמעותיים שמומלץ לקחת בחשבון לפני הרכישה.

עיצוב של מכונת קפה למשרד

מכונת הקפה, ממש כמו הריהוט במשרד, הבגדים שלובשים עובדי הארגון והתמונות שתלויות על קירות המשרד שלכם – כל אלה משדרים אמירה עיצובית מסוימת למי שמגיע למשרד. חישבו מהו המסר שאתם רוצים להעביר – נוסטלגי? מהיר ויעיל? מפנק?? יוקרתי?

תחזוקה שוטפת

קחו בחשבון שמכונות מסוימות יצריכו יותר עבודה מאחרות, החל בצורך לטחון את פולי הקפה, דרך ניקוי ראש המכונה ומקציף החלב ועד לניקוי פנימי וחיצוני של המכונה. גם כאן, כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות, ולזכור כי יש ימי עבודה שבהם כל דקה היא משמעותית.

נגישות