הגנה על מחשבים בעסקים

הגנה על מחשבים בעסקים

שירותי ענן לעסקים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

ככל שהעולם הופך להיות הרבה יותר דיגיטלי, גדל הסיכוי להיחשף למתקפת סייבר – בין אם כתוצאה מריגול על ידי מדינה אחרת ובין אם על ידי מתחרים שיש לעסק שלך. מידע ותקשורת מתנהלים בעיקר באמצעות שימוש באינטרנט, וכך גם גוברות הסכנות לחדירה ממקורות חיצוניים על מנת לגנוב מידע או לשבש נתונים.

מאחר שארגונים קטנים נחשבים כמוגנים פחות מארגונים גדולים, הם משמשים כמטרה ללא מעט מתקפות סייבר שונות. על מנת שהעסק יוכל להתמודד עם סוג תקיפה שכזה, מומלץ להשתמש בשירותי ענן לעסק. לספקים המציעים שירותי ענן יש יכולת טכנולוגיות מתקדמות הרבה יותר ממה שעסק קטן יכול להרשות לעצמו לבדו.

יתרונות שירותי ענן לעסק

מחשוב בענן ניתן באמצעות מחשב מרוחק אליו ניתן להתחבר דרך האינטרנט. הוא מאפשר שכל החומרים הנמצאים על מחשבי העסק יהיו מגובים בצורה שלא יכול לקרות להם מאומה. אם לדוגמה וירוס תוקף את המחשב במשרד, נתונים יכולים ללכת לאיבוד בקלות אך אם הם מגובים על מחשב מרוחק ומוגן, אין מה לדאוג כי בלחיצת כפתור אחת ניתן לשחזר את הנתונים שאבדו. אם חלילה העסק נפרץ והמחשבים נגנבו או שאולי פרצה שריפה שכילתה גם את המחשבים, עדיין ניתן לשחזר את כל הנתונים בקלות, מאחר והם יושבים על מחשב מרוחק.

בעולם העסקי היום, מידע ונתונים הם הכלי החזק ביותר שיש לעסקים. הצורך להגן על המידע, הנתונים, הקבצים, התוכנות או האפליקציות שפיתחו, עולה כל הזמן. קיים חשש ודאי מפני אובדן של החומרים וגיבוי בענן הוא חשוב ובטוח. הוא זה שיעניק לנו את השקט הנפשי.

השימוש בשרותי ענן פוטר אותנו מהצורך להשתמש בכל מיני מכשירים ישנים בהם השתמשנו עד כה לצורך גיבויים, כמו דיסקים חיצוניים שעלולים להתקלקל או ללכת לאיבוד ואז לא יהיה מהיכן לשחזר את הנתונים.

יתרון נוסף הוא שכאשר החומרים שלנו מגובים במחשב חיצוני, המחשב שלנו הופך להיות נקי ולא עמוס בנתונים – מה שמאפשר לו לעבוד בצורה מאוד מהירה.

מותאם לעולם הדיגיטלי

באמצעות שימוש בשרותי ענן, העסק עובר לעבוד בטכנולוגיה מתקדמת יותר. לחברה המספקת שרותי ענק יש את הידע והאפשרויות הכספיות להתעדכן ולהשתפר כל הזמן כפי שנדרש כיום בעולם הדיגיטלי .

התוכן שאחסנו בשרתי הענן זמין עבורנו בכל רגע נתון ונוכל לגשת אליו לא רק מהמחשב במשרד אלא מכל מקום בו נהיה בעולם. דרך מחשב, דרך טלפון סלולרי או דרך טאבלט.

במקום לשאת בעלויות גבוהות של הוספת שרתים והחזקת צוות מקצועי ומיומן בתוך העסק, ניתן להשתמש בשירותי ענן, מה שמוזיל עלויות לעסק. באם נדרשים שירותים נוספים ניתן להוסיפם בצורה מודולרית והתאמה אישית ומדויקת לכל עסק ועסק.

חשוב לדעת שלא רק עסקים מתמודדים עם תקיפות סייבר וניסיונות של גניבת נתונים או דרישות כופר. גם אנשים פרטיים במחשב הפרטי שלהם המשמש לצרכי פנאי בעיקר מתמודדים עם הסכנות האלו.

לא פעם שמענו על פריצה למחשבים או לטלפונים סלולריים וגניבה של תמונות אינטימיות או חלילה אובדן של תמונות מתוך טיולים משפחתיים שמהווים מזכרת חשובה לכל בני המשפחה, ולכן מומלץ גם כאן להשתמש בשירותי ענן לגיבוי נתונים.





1
נגישות