סדנת שוקולד לעובדים - חוויה מגבשת לחברות ולמקומות עבודה

סדנת שוקולד מקצועית – חוויה מגבשת לעובדים ולמקומות עבודה

עובדים מרוצים הם עובדים שמשקיעים בהם, וסדנת שוקולד לעובדים היא כנראה הפעילות הכי מתוקה שתוכלו להציע להם

סדנת שוקולד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

אם אתם מנהלים עסק, אתם ודאי רוצים לפנק את העובדים שלכם בימי כיף מדי פעם. מנהלים ומחלקות משאבי אנוש מעוניינים לראות עובדים מגובשים שמגיעים בבוקר עם חיוך למשרד. איך עושים את זה? מה העובדים באמת רוצים ואיך אפשר לשמח אותם? מחקרים מראים ששכר הוא לא המרכיב היחיד שמשפיע על שביעות רצון. משכורות זה חשוב, אבל זה לא באמת מספיק. כולנו רוצים גם להרגיש שמשקיעים בנו, ואחת הדרכים לגרום לעובדים לחוש מוערכים ולהגדיל את שביעות הרצון היא באמצעות פעילויות מגבשות וסדנאות. סדנת שוקולד היא דוגמה מצוינת.

אם חשבתם לרגע שסדנאות שונות של שוקולד יכולות להתאים רק לילדים, אתם טועים. כולם אוהבים שוקולד, ילדים ומבוגרים כאחד, וכולם ישמחו לדעת איך מכינים אותו ואילו מטעמים נוספים אפשר להכין בעזרתו. לכן, אם אתם מתלבטים בין סדנאות שונות, סדנת שוקולד היא הימור בטוח.

סדנה כזאת משלבת כמעט את כל החושים – הריח המתוק מעלה חיוך על פני העובדים לא פחות מאשר הטעם השוקולדי, והעיניים אוכלות לא פחות מאשר הפה… עבודת הצוות והגיבוש מגיעים כחלק טבעי מהפעילות, מבלי שצריך לגרום להם לקרות באופן מלאכותי.

איזו סדנת שוקולד יכולה להתאים?

מגוון רחב של סדנאות שוקולד עומד בפני המתעניינים. כפי שאתם ודאי מתארים לעצמכם, לא כל סדנאות השוקולד מציעות בדיוק את אותו הדבר.

הסדנאות משלבות בדרך כלל בין הסברים קלילים לבין הכנה מעשית – ובסופן בדרך כלל העובדים יוצאים עם מעשה ידיהם הטעים הביתה.

איזו סדנת שוקולד תתאים יותר, ואיך נוכל להיות בטוחים שהחוויה באמת תהיה טובה?

הנה כמה שאלות שכדאי לברר מראש:

  • האם מדובר על סדנה שכוללת גם הסברים עיוניים או שהכול רק מעשי?
  • כמה זמן נמשכת בפועל הסדנה?
  • כמה אנשים יכולים לקחת חלק בסדנה?
  • היכן מתקיימת הסדנה?
  • האם העובדים מקבלים את פרי יצירתם בתום הסדנה?

אם יש לכם התלבטות בין מספר סדנאות שיכולות להיות מעניינות, כדאי שתבדקו גם מה אומרים אחרים. בדקו עם מכרים וחפשו חוות דעת אודות סדנה שעוסקת בשוקולד. שווה להשקיע בתחקיר ובהשוואת התכנים ולא רק בהשוואת המחירים.

כמה עולות סדנאות מהסוג הזה?

רוצים לפנק את העובדים שלכם עם בילוי בלתי נשכח, אך חוששים שזה יהיה מעט יקר? סדנאות גיבוש מטבען עשויות להיות יקרות, אבל זה לא תמיד כך, והשאלה היא כמובן מהו התקציב ומהי התמורה.

באמצעות השוואת מחירים תוכלו למצוא מבצעים, הנחות וגם סדנאות שהמחירים הבסיסיים שלהן לא גבוהים מדי. לדוגמה, אם תיכנסו ללינק dalita.co.il , תוכלו לבחור סדנה נפלאה במחיר טוב.

סדנת שוקולד לעובדים יכולה להתקיים למעשה בכל מקום – במקום העבודה עצמו, בחלל שנשכר לצורך העניין ואפילו בבית. בין אם אתם בדרום, במרכז או בצפון – סדנת השוקולד תגיע אליכם.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות