איך להשתמש בשמן קנאביס להקלה על כאב כרוני ומהם היתרונות?

איך להשתמש בשמן קנאביס להקלה על כאב כרוני ומהם היתרונות?

שמן קנאביס ידוע בזכות הסגולות הרבות שלו, ביו היתר להקלה על כאב כרוני. במקומות רבים בעולם הוא מוגדר כתוסף תזונה. מה כדאי לדעת? היכנסו לכתבה

שמן קנאביס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

צמח הקנאביס נחשב זה שנים כה רבות בצמח בעל סגולות רפואה כה רבות, אך עניין הלגליזציה שלו לקחה די הרבה זמן. מדינת ישראל נחשבת שמרנית למדי בהשוואה לשאר מדינות המערב המתקדמות, וזה כולל גם את היחס הספקני שלה לגבי שימוש בקנאביס אם בצורת עישון ואם בצורת נטילת שאר רכיבי הצמח בתור גלולות או שמן. אמנם למזלנו, בזכות מאבק עיקש שהתנהל שנים רבות, בסופו של דבר עניין הלגליזציה של צמח הקנאביס קורם עור וגידים והוא יכול להירכש על ידי מטופלים עם רישיון ממשרד הבריאות המעניק להם אישור לשימוש לצורך רפואי בלבד.

שמן הקנאביס, המופק מרכיבים שאינם גורמים לפסיכוזות ותחושת הסוטול האופייניים לעישון, אף מקבל יחס "סלחני" ומתפשר יותר. עדיין זה לא אומר שניתן לרכוש את שמן הקנאביס ללא פיקוח מיוחד, אבל בהחלט אפשר להשיג אותו בצורה קלה יותר בתור תוסף תזונה בהזמנה מיוחדת.

שמן הקנאביס – טיפול מושלם לכאבים

למה בעצם כדאי לרכוש ולהשתמש בשמן קנאביס? למרות שאין מספיק מחקרים שמוכיחים בצורה חד משמעית השפעה של רכיבי הקנאביס על הבריאות הרפואית של המטופל, מאות אלפי בני אדם בכל רחבי העולם אכן מדווחים מחווייתם האישית כי נטילת שמן קנאביס משפרת את הבריאות שלהם בהיבטים שונים. הם מרגישים בנוח יותר, הכאבים שמלווים אותם מפאת המחלה שוככים מעט והם מראים אף שיפור בתסמינים האופייניים למחלות הרקע שלהם. אנשים עם כאב כרוני מסיבות שונות מדווחים כי הם חשים שיפור ניכר במצב הרוח ותחושת הכאב פוחתת לזמן מה לאחר השימוש.

ישנם מקרים בהם ניתן אף לראות נסיגה של תאים סרטניים ועיכוב במחלה הממארת הזו בקרב צרכני קנאביס, אם בנטילת השמן או בצורה אחרת. יתירה מכך, שמן קנאביס מסייע להחזיר את תחושת הרעב ולהפיג את הבחילות ותחושת ההקאות האופייניות למטופלי כימותרפיה. לכן, אנשים שיש להם גידול שפיר או ממאיר יכולים להשיג בקלות רישיון ואישור להחזקת קנאביס רפואי לצורך טיפול כולל ומקיף.

אופן נטילת שמן הקנאביס

אם אתם רוכשים שמן קנאביס, תוכלו לטפטף ישירות לתוך הפה שלכם או לטפטף אל תוך כוס מים או תה. השיטה הכי מומלצת ופופולרית היא לטפטף מתחת ללשון, שם צורת הספיגה נחשבת ליעילה ואפקטיביות ביותר בשל נימי הדם הסופחים אליהם את התמצית במהירות בצורתה הטבעית לפני שאתם מעכלים אותה.

דברים שיש לקחת בחשבון

גם אנשים חולים המטופלים בקנאביס שיש להם רישיון ואישור מהמדינה מדווחים כי הם נתקלים בקשיים לא מבוטלים עד להשגת המרשם והמוצר. לכן רבים מעדיפים רכישה של שמן קנאביס דרך אתר האינטרנט, וכך מנסים לעקוף שלבים בבירוקרטיה המפרכת והמעצבנת. כיוון ששמן קנאביס עדין יותר מהפרחים היבשים, ההשגה שלו דרך אתרים המזמינים מחו"ל קלה הרבה יותר, שכן מתייחסים אליו כמו אל תוסף תזונה.

המאמר בשיתוף קנבידי ישראל – חנות אונליין למוצרי שמן קנאביס CBD מובחרים

 

 

1
נגישות