לפני הקנייה: הכירו את היתרונות ברכישת מנועים לרכב מיבוא

לפני הקנייה: הכירו את היתרונות ברכישת מנועים לרכב מיבוא

אם אתם צריכים להחליף מנוע, יש לכם מספיק סיבות טובות להעדיף רכישת מנועים לרכב מייבוא. היכנסו וקבלו את כל הפרטים

מנוע רכב מיבוא
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ׁ(תוכן מקודם)

החלפת מנוע לרכב זה תמיד אתגר לא קטן. עם זאת, אפשר להתנחם בעובדה כי כיום ניתן למצוא מנועים מיובאים במצב טוב אצל ספקים אמינים ומקצועיים. לרוב האנשים הביטוי "מנוע חלופי" נשמע מאיים, לצד חשד לא קטן אודות עברו של המנוע. במקרה של מנוע מפירוק מקומי – החשש לעתים מוצדק, שכן תרבות הנהיגה של הנהג הישראלי אינה מיטיבה עם מנוע הרכב וכן העובדה שהמנוע הגיע מפירוק מגלה כי הרכב כבר סיים את חייו על הכביש וקיים סיכוי סביר כי מצבו של המנוע אינו טוב. במנועים המיובאים מחו"ל, לעומת זאת, המצב שונה בשל סיבות רבות.

נמנה כאן את היתרונות העיקריים של החלפת מנוע מיבוא, צעד שרלוונטי לנהגים רבים שמעוניינים לקבל מנוע איכותי ובמצב טוב ובמחיר סביר:

מצב המנוע

מנועים מיובאים מחו"ל מגיעים לארץ בעיקר מארצות אירופה, יפן וצפון אמריקה. במדינות אלו מזג האוויר שונה ונוטה להיות קריר יותר, מה שמיטיב עם המנוע ומונע שחיקה מוקדמת ובלאי. בנוסף, תרבות הנהיגה בארצות אלה שונה מזו הישראלית: פחות אגרסיבית, יותר מתונה ויותר עדינה. בשל כך ניתן לראות הבדל ברור בין מצבם של המנועים בארץ לאלו המיובאים מחו"ל – שנראים יותר חדשים ובמצב הרבה יותר טוב.

עלויות

עלות החלפת מנוע מיבוא נמוכה כמובן מרכישת רכב חדש. מנוע מפירוק, לעומת זאת, עלול לעלות לך הרבה יותר בטווח הרחוק, שכן מנועים מפירוק מקומי נוטים להתקלקל פעמים רבות יותר ואורך חייהם באופן כללי קצר יותר. לפני שאתם נפטרים מהרכב או בוחרים לרכוש מנוע חדש – חשבו אם לא עדיף להחליף את המנוע במקום זאת ולקבל איכויות חדשות ברכב במחיר נמוך יותר.

בדיקות מקיפות

מנועים לרכב מיבוא עוברים בדיקות מקיפות טרם המכירה. מכונים איכותיים מבצעים בדיקה מוקפדת ויסודית, על מנת להעניק ללקוח מנוע איכותי ובמצב מעולה. בבדיקה זו בודקים בדקדקנות את כל חלקי המנוע, בדיקות קומפרסיה, מעברי מים ושמן ועוד, וכן מקבלים את כל המידע הרלוונטי על הרכב ממנו הגיע המנוע בכדי לדעת את סך הקילומטראז' שהספיק המנוע לעבור.

לא הייתם רוצים לקבל מנוע שחוק שעבר קילומטרים רבים, לכן חשוב להקפיד לא לקנות "חתול בשק" ולבצע רכישה מספק אמין שמספק את כל המידע הרלוונטי אודות המנוע.

התקנה ואחריות

יבואן מנועים איכותי יעניק אחריות טובה ולאורך זמן על המנוע וכן ימשיך את בדיקות המנוע בנסיעת מבחן על הרכב לאחר התקנתו. כמו כן, רצוי לבחור ספק אשר מעניק מספק בעצמו את המנוע (כשההמלצה היא לבחור ספק שמייבא בעצמו את המנוע וכך לחסוך פערי תיווך) שגם מבצע את ההתקנה, כך שכל הטיפול והאחריות היא אצל גורם אחד, מה שעשוי לחסוך זמן יקר וכתובת אחת לקבלת השירות.

לסיכום, במידה ואתם זקוקים להחלפת מנוע לרכב, חשוב לדעת שכיום ישנן אופציות של מנועים איכותיים בשוק שיכולים לחסוך לכם כסף רב במקום לרכוש רכב חדש.

חשוב רק להקפיד לבחור בספק מקצועי עם המלצות אשר יספק לך מנוע תואם, איכותי שמנוסה גם בהתקנות. לאחר ההתקנה על המתקין לספק לכם אישור על הרכבת המנוע עבור משרד הרישוי.

1
נגישות