מה זה רול אפ ולמה העסק שלכם צריך אחד?

מה זה רול אפ ולמה העסק שלכם צריך אחד?

לעתים נדמה שכולנו יודעים עד כמה מיתוג הוא מרכיב חשוב בשיווק, אבל לא כולם פועלים בהתאם. רול אפ לעסק הוא כלי שיווקי מיתוגי שאתם חייבים להכיר

רול אפ לעסק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

כל בעל עסק שהתעסק מעט בשיווק, יודע שאחד הדברים הכי חשובים הם מיתוג נכון של העסק.
זה מתחיל בבחירת השם, בעיצוב הלוגו, בחירת הצבעים והקפדה על נראות גם בבית העסק וגם מחוצה לו, באמצעות שילוט, רול אפ, ניירת מעוצבת וכמובן אתר אינטרנט.

רול אפ הוא למעשה מעין שלט פרסומי נייד עומד שמודפס על גבי נייר עבה קשיח, מט או מבריק, כשהשלט נמצא במעין מתקן עם סטנד עומד כך שתוכלו להעמיד אותו בכל מקום.

כך שלמעשה, אם יש לכם חנות, אז תוכלו לשים אותו בכניסה עם פרטים על העסק והשירותים או המוצרים העיקריים שאתם מציעים.

במידה ואתם חנות שמוכרת מוצרים, תוכלו לקדם מבצעים באמצעות הדפסת רולאפ שיעמוד בכניסה לחנות ויציע את המוצרים החשובים כך שאף לקוח לא יפספס אותם.

רול אפ בתערוכות, כנסים ואירועים

בין אם מדובר באירוע של החברה שלכם או שאתם משתתפים בתערוכה, כנס או כל אירוע, רולאפ הוא דרך נהדרת להציג את העסק שלכם ולהבליט אותו ברחבי האולם.

למעשה זו דקורציה שעם עיצוב נכון נראית מקצועית, רצינית ותורמת רבות למיתוג של העסק שלכם ולנראות שלו במיוחד במקרה של תערוכות וכנסים, כשיש בדרך כלל בעלי עסקים סביבכם וגם מתחרים מהתחום.

כמה זמן לוקח להכין רול אפ?

אחד היתרונות הגדולים של שימוש ברול אפ הוא שמדובר בהדפסה על גבי נייר עבה, כך שבמידה ובית הדפוס זמין ופנוי ויש לכם גרפיקות מוכנות, וגם במקרה שלא, אפשר לעצב רולאפ בקלות ובמהירות במידה ויש מעצב מנוסה ומקצועי שזמין עבורכם.
ההדפסה עצמה לוקחת עד שעה, כך שתוכלו להזמין רול אפ ולקבל אותו אפילו באותו היום במקרה של תערוכה או אירוע דחוף.

מידות רולאפ – באיזה מידות וגדלים ניתן להזמין רולאפים?

כאשר אתם עומדים להזמין רול אפ, חשוב להבין לאיזו מטרה אתם צריכים אותו, היכן הוא הולך לעמוד, האם הוא ישמש כגב בביתן של תערוכה ואז עדיף לקחת רולאפ גדול בגודל של 2 מ' על 2 מ', שיש לו 2 מוטות תומכים בחלק האחורי שלו, או רולאפ שיעמוד בקדמת דוכן, או בסמוך לשולחן, יהיה בגודל סטנדרטי שכולל רוחב של 120 ס"מ וגובה של 200 ס"מ שיש לו בדרך כלל מוט אחורי שתומך בו וניתן לקפל אותו.

רולאפ מתקפל

אחד היתרונות הגדולים ברולאפים הוא שהם מתקפלים לתוך תיק נשיאה קל וקומפקטי כך שניתן לנייד אותו ממקום למקום, לאחסן אותו בלי לתפוס יותר מדי מרחב ולהשתמש בו למעשה בכל אירוע ואפילו כאשר מגיעים אורחים למשרד, אפשר לפתוח אותו בכניסה או לצד חדר הישיבות.

יש משהו במראה של רולאפ שנתפס כיוקרתי ומקצועי כשכל התענוג יעלה לכם סכום של כ-200-400 ש"ח בלבד, וזו השקעה לאורך זמן רב שתשמש אתכם בשלל הזדמנויות.

.

1
נגישות