בירה באדווייזר מתחילה להימכר בישראל - פואנטה

בירה באדווייזר מתחילה להימכר בישראל

מותג הבירה האמריקני באדווייזר מגיע לארץ באמצעות חברת הכרם. את הדגש בהשקה שמים על העיר תל אביב, שהוכתרה כעיר שבה מחיר האלכוהול הוא השני בגובהו בעולם. לחיים

באדווייזר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

את בירה באדווייזר אין צורך להכיר לישראלים, אבל אם עד עתה הם הזמינו אותה בביקורים בחו"ל, החל מאוקטובר 2019 היא תחל להימכר בישראל. המותג האמריקני Budweiser, השייך לחברת האלכוהול הגדולה בעולם AB InBEV, יופץ בישראל ע"י חברת הכרם ואפשר יהיה להשיגו בחנויות ובברים.

AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם, ויש לה עשרות מותגים מובילים שחלקם כבר נמכרים בישראל, ביניהם קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובלי – ובתוך ישראל, מוקד ההשקה הוא בתל אביב – שם תתקיים מסיבה גדולה ב-25.9.2019.


תל אביב: מקום 2 בעולם במחירי האלכוהול

באדוויזר הוא מותג לאגר פרימיום הנמכר בלמעלה מ- 90 מדינות ברחבי העולם, אז מה הסיבות שבגללן שמים בבאדווייזר דגש על ההשקה בתל אביב? שימו לב בעיקר לסיבות הראשונה והשנייה. אתם ודאי מרגישים אותן טוב טוב בכיס בכל פעם שאתם שותים כוס בירה:

  • תל אביב מדורגת במקום 2 בעולם מבחינת המחיר הגבוה של האלכוהול
  • תל אביב מדורגת במקום 9 בעולם מבחינת יוקר המחיה
  • 43% מהתל אביבים הם צעירים עד גיל 25
  • הגיל הממוצע בתל אביב הוא 30
  • תל אביב נהנית מגידול אוכלוסין של 5% בשנה

עוד קצת פרטים על באדווייזר

כאמור, AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם. עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, היא מחזיקה בנתח שוק של כ-30% מכלל המכר של בירות בעולם.

המותג באדווייזר הוא מותג האלכוהול המקום הראשון במדד המותגים העולמי, ובמקום ה-33 ברשימת מותגי העל העולמיים בכלל (אחרי מותגים כמו אפל, נטפליקס ואחרים.

המותג באדווייזר, שנוסד בסנט לואיס שבמיזורי בשנת 1876, הוא לאגר זהוב בהיר, קליל ופריך, בעל 5% אלכוהול וטעם מאוזן ועגול בזכות הבשלה ארוכה האורכת חודש ימים. שימוש באורז כאחד הרכיבים הופך את הבירה לקלה מאוד ולא מכבידה.

מותג באדוויזר מעניק חסות לליגות הכדורגל המובילות 'לה ליגה' בספרד ו'פרמייר ליג באנגליה, זאת בנוסף לחסויות שונות ומגוונות ברחבי העולם.

אז כמה עולה שישיית באדוויזר?

  • שישיית באדווייזר (330 מ"ל) – כ-40 ש"ח (ברשת וולמארט נמכרת אריזת שישייה בכ-8 דולר, כלומר, כ-30 ש"ח).
  • פחית באדווייזר (500 מ"ל) – כ-10 ש"ח (ברשת וולמארט נמכרת פחית של כ-740 מ"ל ב-2.5 דולר, כלומר, כ-8.80 ש"ח).
באדווייזר



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות